Testy opon letnich Continental ContiCrossContact LX 2
Producent | Continental |
Model | ContiCrossContact LX 2 |
Sezon | Opony letnie |
Continental ContiCrossContact LX 2 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 27
|
Na oponach przejechalem okło 10000 km jestem bardzo zadowolony. W trasie ciche dobrze trzymaja sie drogi, bardzo dobre odprowadzenie wody. W niewielkim terenie daja rade. Polecam
Opony spelniaja moje oczekiwania.Bardzo dobre doradctwo konsultanta Oponeo,uwzgledniajace preferencje,marke i typ auta.
Warto kupić
Biorąc pod uwagę cenę opony i jakość jazdy to opona bardzo dobra. Przed wymianą opon w tym roku, też jeździłem na oponach Continental.
w tej cenie bardzo dobra
opona praktycznie nie ma trzymania w zakrętach niezależenie od tego czy nawierzchnia jest sucha czy mokra. Oryginalne Yokohamy były lepsze i cichsze, a hałas jest olbrzymi - wg etykiety producenta powinien być jak w oponie szosowej....
Dobre opony. Cena odpowiada jakości można na nich parę kilometrów zrobić.
porządne opony dla osób jeżdżących 90% asfalt i 10% lekki teren. Z pewnością delikatniejsze od AT-eków za to cichsze i oszczędniejsze.
Opony użytkuje od niedawna a kupiłem je za namową Konsultanta. Potrzebowałem opony 70% czarne 30% teren i Pan doradził mi tą oponę. Trzeba przyznać strzał w 10!!!
Na oponach Continental jeżdże od dawna, w róznych samochodach, nigdy mnie nie zawiodły. Godne polecenia.
Bardzo dobre opony za rozsądne pieniądze.
rewelacyjna opona dla samochodów typu suv, miasto, autostraba czy lekki teren, nie zawodzi
Dobra opona tylko szybko się zużywa. To mój 2 komplet poprzedni wytrzymał 3 lata ok 35-000 - 40.000 tyś km. Przy 2,5 ~3 mm już daje odczuć że czas na zmianę opon. Do tej pory bardzo równa.
Posiadam Toyote Highlander 2004 na oponach przejechałem na razie 10000 km w okresie od wiosny do jesieni i sprawują się znakomicie.
wydają się być ok, nie podoba mi się tylko to, że w protektory wbijają sie kamyki - ale to pewnie w każdą inną oponę też :)
Opony ok polecam
Extra opony, jak na razie spisują się bez zastrzeżeń. Dobre opony z górnej półki, za przyzwoitą cenę, polecam!
ok
Opona spełnia oczekiwania.
Mam je od niedawna na Subaru Foresterze ale ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony. Zaskoczyła mnie ich przyczepność na mokrej nawierzchni.W porównaniu z poprzednimi BF GOODRICH LONG TRAIL te są dla mnie o niebo lepsze. W BF GOODRICH na zakrętach przy prędkości ok. 60 km/h potrafił uciekać przód a w tych tego nie zauważyłem. Miałem też okazję niedawno po wymianie przejechać się po odrobinie leżącego śniegu. Nie są to zimówki ale dają radę. W poważny teren się nie zapuszczałem ale do domu dojeżdżam drogą szutrową po deszczu jest sporo błota i też dały radę. W lecie pojeżdżę na ryby i może dopiszę coś więcej. Ogólnie polecam.
piękna prezencja, super jazda, nic dodac nic ująć polecam!!!
Ocena subiektywna w porównaniu do poprzednich opon (BFG AT) po przejechaniu około 6000 w warunkach głównie miejskich i kilkakrotnie trasa, w sezonie wiosna/lato: wyraźne mniejsze spalanie, dużo cichsze, dobra przyczepność, ogólna poprawa komfortu jazdy. Obiektywnie: dobra przyczepność na suchym i mokrym; trwałość - nie widać śladów zużycia (ale to za krótki przebieg na uczciwą ocenę), głośniejsza od typowej szosówki.
Polecam
ciche podczas jazdy, dobra cena mala uwaga to drobne kamienie pozostaja w biezniku po jezdzie drogami nie utwardzonymi po za tym same plusy polecam
Trudno ocenić sprawowanie się opony z jazdy w terenie jak sie tam nie wjeżdza,Zresztą to nie jest opona stworzona do jazdy w terenie.Tak samo jak nie oceniam wygladu opony bo jamimi kryteriami się kierować? Opona to nie dzieło sztuki tylko część samochodu, która powinna byc bezpieczna, bezawaryjna, trwała i mieć mozliwie najmniejsze opory toczenia. Natomias jej "piękno" czy jego brak nie ma żadnego znaczenia.