Continental ContiCrossContact LX 2
Continental ContiCrossContact LX 2 to ogumienie letnie klasy premium, przygotowane przez jednego ze światowych liderów branży oponiarskiej. Oferuje ono wysoką przyczepność, skróconą drogę hamowania oraz odporność na uszkodzenia i ścieranie, gwarantując wydłużoną, komfortową i bezpieczną eksploatację.
Opony Continental ContiCrossContact LX 2
Opony Continental ContiCrossContact LX 2 są dedykowane do samochodów typu SUV oraz modeli z napędem 4x4, wyposażonych w felgi o rozmiarze od 15 do 20 cali. Wszystkie dostępne w sprzedaży wymiary posiadają rant chroniący obręcz; poszczególne z nich cechują się także podwyższoną nośnością. Wersje oznaczone symbolem C znajdą natomiast zastosowanie w lekkich pojazdach ciężarowych oraz autach użytkowych.
Testy opon Continental ContiCrossContact LX 2 miały miejsce w 2020 roku. Wtedy to szwedzka publikacja ViBilagare oceniła osiem modeli ogumienia w rozmiarze 225/60 R18, przeznaczonych do SUVów. Omawiana wersja znalazła się dopiero na końcu stawki. Wykazała co prawda wysoki poziom komfortu, jednak jej przyczepność i sterowność była mniejsza, niż w przypadku tradycyjnych opon drogowych.
Opinie o Continental ContiCrossContact LX 2 podkreślają, że jest to model godny polecenia dla kierowców o umiarkowanym stylu jazdy. Oferuje optymalną przyczepność na asfalcie i w lekkim terenie, pozytywnie wpływa na ilość zużytego paliwa, jest także cichy i komfortowy w czasie podróżowania. Użytkownicy doceniają go za wysoką trwałość oraz rozsądną cenę zakupu, zwracając jedynie uwagę na pewną podatność do przyczepiania się niewielkich kamieni do bieżnika.
Opona Continental ContiCrossContact LX 2 to propozycja stworzona z myślą o osobach, które przemieszczają się zarówno po mieście, jak i w lekkim terenie. Łączy w sobie zalety ogumienia drogowego oraz terenowego, umożliwiając sprawne, bezpieczne i wygodne podróżowanie po asfalcie, kamieniach, piasku, trawie i błocie.
Bieżnik Continental ContiCrossContact LX 2
W modelu Continental ContiCrossContact LX 2 zastosowano symetryczny bieżnik, gwarantujący zrównoważone właściwości bez względu na rodzaj drogi. Wzmocniona strefa centralna, duża liczba bloków oraz zamknięte barki optymalizują jego sztywność, przekładającą się na efektywność hamowania i stabilność prowadzenia w suche dni. Liczne lamele rozpraszające ciecz na boki opony sprawiając, że także podczas deszczu samochód zachowuje się przewidywalnie. Zamknięta konstrukcja bieżnika pomaga w ograniczeniu hałasu, a harmonijny nacisk na podłoże powoduje, że guma ściera się równomiernie, nie tracąc swoich właściwości wraz z upływem czasu.