Bridgestone Blizzak RFT 225/60R17 99 Q RUN ON FLAT(wymagane czujniki cisnienia)

PRODUCENT
MODEL Blizzak RFT
ROZMIAR 225/60R17
SEZON zimowe
POJAZD 4x4
INDEKS PRĘDKOŚCI Q
INDEKS NOŚNOŚCI 99

Typ: opona zimowa.

Klasa: premium – najlepsze osiągi i najlepsza jakość.

Bieżnik: kierunkowy – układa się w kształt litery V. Ten rodzaj bieżnika jest gwarancją dobrych osiągów i krótkiej drogi hamowania na mokrej nawierzchni.

Przeznaczenie: samochody osobowe z napędem 4x4.

Charakterystyka: Bridgestone Blizzak RFT to opona skierowana do właścicieli samochodów z napędem 4x4. Ten model opony zapewnia bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych, które można spotkać na drogach zimą. Opona doskonale radzi sobie z obciążeniami charakterystycznymi dla samochodów z napędem na 4 koła. Nie musisz obawiać się o komfort jazdy - Bridgestone Blizzak RFT to opona charakteryzująca się cichą, komfortową pracą. Ten model opony to gwarancja stabilnych i bezpiecznych podróży. Wszystkie osiągi opony to zasługa m.in. kierunkowej rzeźby bieżnika. Jego specjalna budowa z licznymi nacięciami sprawia, że opona wykazuje bardzo dobrą przyczepność na każdym typie nawierzchni zimowej. Opona świetnie radzi sobie zarówno ze śniegiem, błotem pośniegowym, jak i z mokrą od deszczu nawierzchnią.

Bridgestone, Firestone, Dayton

Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o. zapewnia wysoką jakość opon, dętek i ochraniaczy oraz udziela gwarancji według następujących zasad:

  1. Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi nie będą rozpatrywane pozytywnie.
  2. Ostateczna decyzja uznania reklamacji będzie podjęta przez reprezentanta Bridgestone Sales Polska lub osobę upoważnioną przez Bridgestone Sales Polska.
  3. Okres gwarancji dla wszystkich produktów wynosi 4 lata od daty sprzedaży. Dla pełnego zwrotu (wymiana opon) okres gwarancji wynosi 1 rok. Dla opon zakupionych wcześniej niż rok od daty uznanej reklamacji, ale nie później niż 4 lata od daty sprzedaży, zastosowana będzie metoda częściowego zwrotu, tzw. metoda pozostałej głębokości bieżnika (PGB), ustalona wg zużycia bieżnika.
  4. W przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu, do rozliczeń będzie używany podobny produkt.
  5. Reklamacja lub częściowa rekompensata nie obejmuje jakichkolwiek przypadków opisanych poniżej:
    • zniszczenie opon spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem;
    • opony zużyte poniżej minimalnej głębokości bieżnika (opony, których wskaźniki zużycia zostały odkryte);
    • opony, które naprawiano, bieżnikowano, nacinano lub które są ponownie reklamowane, opony z niewłaściwie wypełnioną Kartą opony;
    • zniszczenia wynikające ze złej geometrii ustawienia kół, niewyważenia kół, wadliwych hamulców lub amortyzatorów, niewłaściwego ciśnienia, nadmiernego obciążenia opon, działania chemikaliów lub oleju, ognia, używania łańcuchów, wypadku lub kolizji, użycia opon w rajdach lub innych zawodach, używania niewłaściwych opon w terenie, jazdy na oponie bez powietrza, celowego uszkodzenia;
    • zniszczenia wynikające z uszkodzeń nawierzchni drogi;
    • uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwych lub uszkodzonych felg.
  6. Rekompensata będzie przeprowadzana według następujących zasad:
    • w przypadku uznania reklamacji opony kupionej nie wcześniej niż przed rokiem
    • rekompensata będzie polegała na wymianie reklamowanej opony na nową. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy opony zakupionej wcześniej niż rok temu, ale nie później niż 4 lata od daty sprzedaży, rekompensata będzie dokonana w formie pieniężnej, częściowo według zużycia bieżnika, tzw. Metody PGB.
  7. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.
  8. Opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny spełniać następujące warunki:
    • wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być odpowiednio dobrane do warunków pracy;
    • wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być montowane przy użyciu przeznaczonych do tego narzędzi i według odpowiednich schematów;
    • standardy techniczne, tj. ciśnienie, obciążenie, prędkość oraz inne warunki powinny być zachowane;
    • w kwestii oznaczenia opon i działania serwisu Klient może konsultować się ze sprzedawcą lub pracownikiem Bridgestone Sales Polska.
  9. Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.


W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.