Testy opon całorocznych Goodyear WRANGLER Duratrac
Producent | Goodyear |
Model | WRANGLER Duratrac |
Sezon | Opony całoroczne |
Goodyear WRANGLER Duratrac - ocena kierowców |
Ilość opinii: 21
|
Producent | Goodyear |
Model | WRANGLER Duratrac |
Sezon | Opony całoroczne |
Goodyear WRANGLER Duratrac - ocena kierowców |
Ilość opinii: 21
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opony bardzo dobre do normalnej jazdy super zachowują się w zimie i nie jest strach wjeżdżać w nich w teren nawet ten trudniejszy
Opony sprawują się bez zarzutu w każdych warunkach.
Oponka rewelacia. Pozdrawiam.
Wydaje się być w porządku, będę wiedział po większym przebiegu.
Dobre opony całoroczne za te pieniądze i będę kupował kolejny komplet. Poprzednio miałem Continentale,ale nie są takie dobre na trasach off road.
Super opona na asfalt i średnio cięzki teren. Po 60 tys nadal nadaje się do użytku w terenie, ale na asfalcie zaczyna mocniej hałasowac i piszczec przy hamowaniu. W porównaniu z innymi MT super wybór, którego nie mozna żałowac, no chyba, że jest się konserwatywnym, klasykiem narzekającym na wszystko co nie jest oponą BFGoodrich. Mnóstwo jazdy w albańskich,rumuńskich i innych bałkańskich kamienistych górach i zero awarii. Dużo przejazdów na niskim ciśnieniu (0,8) i nigdy jej nie zrzuciłem z felgi!!! Jeżeli ktoś chce oponę w miare cichą na asfalt z którą bez problemu można wjecha w błoto i ostre skały to polecam bez zastanowienia. W sumie przejechałem na tych oponach około 400 tys (Wrangler i L150) Własnie zmieniam na mój 5 kompleti to chyba o czymś powinno świadczyc
Wymieniłem te opony jako zamiennik referencyjnych BFGoodrich MT KM które 8 lat służyły mi wiernie w wyprawowej terenówce. Nie żałuję absolutnie tego odejścia od terenowej ortodoksji. Kupując opony do terenu nie kupujmy klasy AT bo w naszych gliniastych podłożach natychmiast po deszczu robią się z nich slicki. Opony MT są koniecznością, jeżeli chcemy wyjechać z prawdziwego terenu a nie drogi na daczę. Ale rasowe MT-ki są głośne na asfalcie i nie trzymają dobrze drogi. MTR Goodyera to złoty środek. Miększe niż MT zwykle ze stalowymi wstawkami na bokach bo zamiast nich z kevlarem. Bieżnik gęstszy i miększy, lepszy na asfalt ale jeszcze dobry na błoto. Tylko ścieranie większe. Ale coś za coś. Znacznie cichsze od MT-ków. Lamele pozwolą używać ich także zimą, choć to nie typowe zimówki. Fabryczne otwory na kolce do jazdy po białych drogach, tam gdzie prawo na to pozwala. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w terenie i na co dzień. Zamiast hardcorowych MT lub nieszczęsnych "uniwersalnych" AT.
Przeszła wszelkie moje oczekiwania,zdecydowanie polecam !!! Świetny kompromis dla asfalt-teren,świetne zachowanie na mokrej nawierzchni oraz normalne "spalanie"-zużycie paliwa na poziomie opon seryjnych (węższych i niższych 265/75R16).
W porównaniu do opony którą to do tej pory użytkowałem ( AT ) REWELACJA. Na asfalcie czy suchym czy mokrym lepiej niż AT Właściwości terenowe jak dla mnie są super. Samooczyszczanie się opony w błocie , trakcja na podmokłym trawiastym terenie, czy radzenie sobie w głębokich koleinach ... GY WR DT vs. ??? AT bez porównania Nie wiem jak z żywotnością DURATRAC. Podejrzewam że nie wytrzyma tyle ile AT. Słowem podsumowania bardzo dobry kompromis miedzy właściwościami na czarnym a ciężką pracą w terenie. Jestem zadowolony z wyboru. A zastanawiałem się i czytałem dużo zanim zdecydowałem. Zobaczymy jak bedzie z żywotnością opon.
TO już moj 6 komplet tych opon. Polecam
Jeżdzę na tych opnach 5 lat. W tamtych czasach wypłaty mi na nie zabrakło,.ale nie żałuję ani złotówki. Miękka mieszanka gumy znacznie zwiększyła komfort jazdy i przyczepność. Pracuję w terenie i nigdy mnie nie zawiodły. Ani w tofie ani pod gliniastą długą górkę z pełną przyczepką. Tylko rozmiar nie ten bo mam 31/10.5 r15. W calach oczywiście. Planuję zakup pick-upa i na pewno założę mu duratracki!
Zachowują się bardzo dobrze na różnych nawierzchniach i na śniegu.
Szukałem opon wyprawowych i takie znalazłem. Znakomite w lekki teren jak i na długie trasy przelotowe. Zaskakująco dobrze radzą sobie na nawierzchni mokrej, bardzo dobrze na suchej, drogach polnych i szutrowych, w błocie i w śniegu. Po 10000 km nie stwierdziłem ubytku bieżnika. Nie miałem jeszcze okazji przetestowania opon na lodzie. Niewiadomą pozostaje również dla mnie odporność na uszkodzenia mechaniczne w terenie skalnym lub leśnym, choć producent deklaruje wzmocnioną konstrukcję boku opon. Minusem jest mała ilość rozmiarów dostępna na rynku europejskim, w tym brak preferowanego przeze mnie rozmiaru 235/85 R16 (w USA dostępnego). W porównaniu z moimi poprzednimi AT-kami GENERAL GRABBER nie zanotowałem wzrostu spalania, nawet wręcz przeciwnie, są natomiast nieznacznie głośniejsze. Co do właściwości jezdnych to biją na głowę poprzedniczki w każdym przypadku.
Bardzo dobra opona, przewidywalne zachowanie na drodze mokro/sucho.
Opony Goodyear Duratec mogę polecieć w 100%. Super prowadzenie na śniegu i mokrej nawierzchni, pomimo bieżnika odpowiadającego oponom MT na asfalcie wykazują się trakcją jak AT i to tych z wyższej półki np. Goodear Silentarmor. O jeździe w terenie nie pisze bo to inna bajka. Jeżeli chodzi o ich mankamenty to proponuje przed zakupem sprawdzić ich nośność i porównać z samochodem oraz sposobem użytkowania auta. Polecam jeszcze raz w 100%. Pozdrawiam
Polecam bardzo dobra opona.
Opona pozytywnie zaskoczyła mnie swoją uniwersalności. Jeździłem na innych oponach typu AT, ale żadna mnie tak nie przekonała. Wranglery niby MT, ale moim zdaniem tylko z wyglądu. Nadają się na błoto, bagno, piasek, trawę i asfalt. Jedyny ich minus to to, że faktycznie szybko się ścierają. No, ale są z miękkiej gumy - ich właściwości nie biorą się znikad.
Opona która może być używana jako uniwersalna sprawdza się w terenie jak też można nią jeździć w zimie.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Zarówno w terenie jak i na asfalcie opona zachowuje się tak jak tego oczekiwałem.
Nie spodziewałem się tak dobrych parametrów na skrajnie różnych podłożach. Zadowalające parametry do jazdy na asfalcie, świetne trzymanie na drogach szutrowych, polnych i leśnych (również rozmokłych). Nieźle sobie radzi w warunkach zimowych jak na oponę całoroczną. Jak dla mnie jest to opona o lepszych parametrach drogowych i off-roadowych od legendarnej BF Goodrich All Terrain (BFG AT). Jedyną niewiadomą dla mnie jest jej trwałość/ścieralność. BFG wytrzymało 60 tys km. Jeśli ktoś robi duże przebiegi asfaltowe to może lepiej kupić dobre gumy letnie i dobre typowe zimowe. Ale jeśli auto jeździ trochę po asfalcie, trochę po drogach polnych i leśnych i nie chce się komuś inwestować w dodatkowy zestaw zimówek to Duratrack jest wyborem IDEALNYM! Opony jeżdżą na Fordzie Ranger 2,5Tdci.
Szukalem opony uniwersalnej, do jazdy szosowo terenowej, ale rowniez i zimowej. Duratrac jako jedna z niewielu tego typu opon ma specyfikacje zimowa. Jazdy po sniegu jeszcze nie przetrenowalem, wiec odniose sie do jazdy szosowej i terenowej. Na asfalcie opona cicha, rowno sie prowadzi, mozna jechac 100 km/h i nie bedzie glosno. Hamowanie na suchym bardzo dobre' na mokrym rowniez, abs nie musial reagowac przy wcisnieciu mocnym hamulca. Teren- bloto czy trawa nie zalepia bieznika, auto jedzie, sypki piach dobrze, pomaga tu bieznik z boku opony, ktory z kolei jest niebezpieczny w asfaltowych koleinach przy wiekszych predkosciach. Calosciowo opone oceniam na 5+, dla estetow- ladnie sie prezentuje na aucie' no i te biale napisy :)