Testy opon letnich BFGoodrich Long Trail T/A
Producent | BFGoodrich |
Model | Long Trail T/A |
Sezon | Opony letnie |
BFGoodrich Long Trail T/A - ocena kierowców |
Ilość opinii: 24
|
Producent | BFGoodrich |
Model | Long Trail T/A |
Sezon | Opony letnie |
BFGoodrich Long Trail T/A - ocena kierowców |
Ilość opinii: 24
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Założyłem te opony do auta, ponieważ ten rozmiar jest przewidziany, a bieżnik wydawał mi sie najbardziej "szosowy". Nie jest to auto terenowe, tylko 8-osobowy mini van. Opony są bardzo ciche i świetnie tłumią nierówności na drodze. Są bardzo wytrzymałe, gdyż bez najmniejszego uszczerbku przetrwały uderzenie 2 tonowym pojazdem w dość wysoki krawężnik przy około 70 km/h. Teraz negatywy: opony nie ślizgają sie jedynie, gdy rusza sie na wprost na suchej nawierzchni. Każde najdrobniejsze przyspieszenie nawet na lekkim łuku kończy sie zerwaniem przyczepności. O hamowaniu nie ma mowy w żadnych warunkach. Na suchej nawierzchni jest źle, Na mokrej tragedia, a na śniegu nie możliwe jest zatrzymanie pojazdu z prędkości 20 km/h. Ale co się dziwić. Ostatnio porównałem szerokość bieżnika oponu 185/55R14 i była to opona wyraźnie szersza niż 215-ka. Co prawda dzieki temu aquaplaning to zjawisko w tym przypadku nieznane, ale pomimo minimalnego zużycia, nie będę tych opon dalej eksploatować
Oponka całkiem fajna, przede wszystkim jej zaletą jest niska ścieralność, wysoka wytrzymałość na uszkodzenia i niska głośność. Wada to śliskość na asfalcie (i suchym i mokrym - uważać przy hamowaniu!), trochę sprawę poprawia obniżenie ciśnienia. Generalnie opona trwała i dobra na szosy, w ciężkim terenie specjalnie nie sprawdzałem więc nie wiem jak się zachowuje. Jeżeli jeździłem to głównie po zabłoconych drogach polnych i było ok.
Opony typowo letnie (a nie całoroczne) praktycznie do jazdy tylko po asfalcie - suchym - b. dobre. Uwaga! na mokrym asfalcie bardzo słabo trzymają się drogi, robi się wręcz niebezpiecznie. Jazda zimą to nieporozumienie. Trzeba koniecznie zmienić na zimowe.
Na suchym asfalcie jest ok. ale jak tylko się robi mokro to nie idzie auta zatrzymać, ucieka w zakrętach. Na piasku, błocie, śniegu tragedia !! Nadaje się tylko na asfalt. Po 95000km sporo brakuje do markerów. Zdecydowanie jedna z gorszych opon BFGoodrich
Bardzo trwała opona. Raczej letnia. świetna na szosę i bezdroża ale nie w "ciężki" teren. Na szosie nieco głośna, ale przebieg 70000km do połowy zuzycia bieżnika rekompensuje ten hałas. Wygląda na to, że do markerów powinienem wyciągnąc ponad 100tys. km.
Zdecydowanie zbyt duża głośność na asfalcie. Zbyt mała przyczepnosć na śliskim asfalcie, na śniegu i w błocie. Opona bardzo wytrzymała, bardzo małe zużycie po przejechaniu 30 tysięcy km.
Opona jest ok, choć mogła by sie lepiej zachowywać na mokrym asfalcie, ale poza nim jest super. Jeżdżąc po błocie nie ma sobie równych w oponach tej klasy.
Ta oponka praktycznie jest nie do zajechania, bardzo cicha, elastyczna, ladnie sie prezentuje!! Na blocie posniegowym mogloby byc lepiej!! Goraco polecam
Opony założone na vana. Wada to śliskie na mokrej nawierzchni i dosyć głośne na trasie, ale jak na opony terenowe to nie jest żle.
za mało przejechałem aby oceniać ostatecznie, na razie jest ok. Mam jeszcze MT BFG 31/85/16 po 15000 i też jest ok
RAczej zdecyduję się na oponę BF Goodrich All Mountain. Long Trail słabo spisuje się ne błocie pośniegowym.
dobra uniwersalna opona za rozsądne pieniądze, jedna wada - źle się zachowuje w błocie pośniegowym
Opony generalnie letnie i na asfalt, raczej nie nadają się do jazdy w zimie i w terenie.
Jest ok z założeniem, że jest to tylko opona szosowa letnia
Słabe właściwości w terenie, szczególnie na śniegu.