Testy opon letnich Bridgestone Dueler A/T 694
Producent | Bridgestone |
Model | Dueler A/T 694 |
Sezon | Opony letnie |
Bridgestone Dueler A/T 694 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 30
|
Producent | Bridgestone |
Model | Dueler A/T 694 |
Sezon | Opony letnie |
Bridgestone Dueler A/T 694 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 30
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opony do samochodów terenowych są drogie. Kupiłem komplet bardzo dobrych AT - eków żeby nie musieć inwestować kolejnych 2 tałzenów w zimówki (kupiłbym Coopery). Te opony dają rade nawet w zime. Nie mam porównania do jazdy tym samochodem na zimówkach, ale w mojej opinii spisują się przyzwoicie w zimowych warunkach. Mieszkam na wsi i w okresie zimowym musze przebić się przez nieodśnieżoną 2 kilometrową wiejską drogę. Tak naprawdę to czy się przejedzie czy też nie zależy głównie od rodzaju śniegu po którym przyjdzie nam jechać. Jeżeli jest wilgotny i lepki wystarczy że opory toczenia zatrzymaja samochód w miejscu a pod ślizgającym się kołem zaraz tworzy się film wodny. Po takim śniegu trzeba jechać szybko, zdecydowanie. Gdy utworzą się zaspy można próbować je rozbijać, jeżeli występują miejscowo, jeśli zbyt gęsto trzeba zainwestować w łańcuchy. Reasumując : Warto kupić te opony. Jeżeli kupujemy jeden komplet opon lepiej brać te z najwyższej półki. Ps. Nie jeżdzę samochodem w terenie, dlatego w polach oceny opony, w których ich nie sprawdzałem postawiłem 4.
Zdecydowana pewna opona, lepiej sie spisuje w zimę niż poprzednie Wranglery SR-A (to był dramat, gdy tylko pojawil sie deszcz lub snieg). Chociaż D694 jest letnia opona to dla kierowców uważnych i doświadczonych daje pewnosc na drodze i doskonały kompromis trasa - teren - zima. Bardzo polecam - szczególnie do duzych i ciezkich samochodów o szerokich rozmiarach opon i duzej mocy silnika. Sprawdziła sie ostatnio w gorach (snieg, bloto, szosa) z 7 osobowa załogą na pokladzie - polecam do Durango!
Bardzo dobre opony. Pomijając napęd 4 X 4 masz tyle trakcji, ile przeniosą opony... Jeżdziłem i latem (łąki, błotko, umiarkowane wertepy - bardzo dobre samoczyszczenie) i zimą (05/06) narty góry. Nie oszczędzałem furki bo po to jest aby sobie używać:-). Opony bardzo dobre dla bulwarówek - można dzięki nim przeskoczyć dorosłe terenówki na slickach;-) Polecam każdemu kto zjeżdzą z utwardzonej drogi.
w mojej ocenie bardzo dobre opony do cyklu mieszanego teren szosa oczywiście nie są tak dobre w terenie jak prawdziwe kostki ani tak ciche na asfalcie jak typowe szosówki ,ale to dobry kompromis i alternatywa dla ludzi których nie stać na dwa komplety opon bądż po prostu wolą lepiej spożytkować te pieniądze
Doskonale opony w terenie, glownie piasek i bloto. W miescie i na trasie normalnie, rewelacyjne zwlaszcza na mokrej nawierzchni. Kupujac te opony sugerowalem sie opinia poprzednika...dzieki. Polecam wszystkim. Pozdarwiam z Australii...
Dobra opona, sprawdza się na asfalcie jak i na nieutwardzonych piaszczystych drogach. Pewna na śniegu i błocie. Odporna na zużycie. Polecam!
najlepsza na jakiej jeździłem! Zakup bardzo udany. Na stronie TireRack - testy i opinie o oponach uzyskała wynik ogólny - superioir.
Bardzo dobre opony w stosunku do ceny . Dobre zachowanie na zakretach i niezla trakcja na sniegu .nr 1 na stronie Tire rack.
Jedna z najlepiej ocenianych opon przez użytkowników w US,UK,Australii. Najlepiej sprawuje się na mokrym z wszystkich AT.
Rewelacyjne opony, w terenie ideał, w trasie 150 km/h bez problemu
troche szumu, ale oponka jest pychotka!!!
Oponki godne polecenia
Bardzo dobra opona!
Sa po prostu 1 klasa
polecam
ok
Polecam ten typ opon do Jeep'a.
Jak coś jest do wszystkiego, to jest do .... Ale w przypadku tych opon się to nie sprawdza. Opony niby na lato i asfalt, które nieźle dają radę i w zimie i w średnim terenie. Przeżyły 4 sezony i sprzedałem jeszcze "żywe" z samochodem. Do nowego auta kupuję kolejny komplet.
W terenie jeszcze sbyt duzo nie jezdzilem ale zima sie zbliza wiec, pewnie bedzie okazja. Natomiast ostatnio w miescie gwaltownie zahamowalem przed przejsciem dla pieszych (wolno tez nie jechalem) i samochód doslownie stanal w miejscu, zwlaszcza, ze z górki jechalem. Polecam ta opone.
Witam, opony super dla wszystkich niezdecydowanych jezli muszą zjechac z drogi utwardzonej - w kazdych waryunkach zmina lato(w sumie opona letnia) sa. GRAND VITARA jedyna wada to przy wiekszych predkościach i wysokiej temp. składa sie na zakretach - dla sam bez esp dość niebezpieczne.
Na oponach jeżdżę już 3 rok, pokonane ok 40tys. Jako opony do wszystkiego wg mnie są ok.Bardzo ciche na asfalcie (choć może i zasługa w tym dobrze wyciszonego auta). Zachowanie na drodze - na suchym asfalcie przy gwałtownym hamowaniu czuć że nie jest to opona szosowa (wydłużona droga hamowania),na zakrętach też lepiej zwolnić,choć nie chodzi tu o brak przyczepności co o wysoki profil (mój rozmiar 245/75r16). Mokry asfalt hamowanie-no tu mnie opona pozytywnie zaskoczyła-znacznie lepiej niż szosowy hankook. Zima - da się, ale jednak zimowa lepsza. Teren - piach ok,błoto-no to już zależy jakie. Generalnie nie jest źle,ale w błoto po klamki się nigdy nie pchałem. Gęste szybko zalepi bieżnik. Ale do lekkiego terenu opona jak najbardziej ok.
Opona nie sprawdza się w trudnym terenie w błocie i mokrym śniegu.
Jednej pary używam przeszło 5 lat - zero awarii, dobre trzymanie drogi, hałas zależy od jakości drogi, znikome zużycie. To wszystko zdecydowało, że zakup nowych opon był przesądzony.
Fabryczne 840 (ten sam producent, podobna cena) okazały się być świetne do pierwszego szarpania auta z błota Ursusem. Po przeczytaniu setek opinii zdecydowałem się na 694. Strzał w dziesiątkę! Opona świetnie sprawuje się na asfalcie suchym i mokrym, zima nie stanowi dla niej również większego problemu, pracuje niewiele gorzej od Bridgestonowych zimówek, które nie nadają się na okres roztopów, gdyż auto nader chętnie grzęźnie w błocie. Natomiast 694 w błocie łatwo się oczyszcza, nie udało mi się zakopać LC 120 na nich ani razu, choć prowokowałem los wjeżdżając w miejsca coraz bardziej ekstremalne. No i ten imponujący przebieg - 110.000 km ciężkim autem w mieszanych warunkach - 3/4 szosa, 1/4 teren - wynik rewelacyjny. Kupuję identyczne, mimo iż ogromnie podrożały.
Dla wszystkich tych którzy ze względów ekonomicznych wybierają opony uniwersalne. Bardzo dobra opona, która jednak nie może dorównać oponie sezonowej.