Testy opon letnich Continental ContiCrossContact LX
Producent | Continental |
Model | ContiCrossContact LX |
Sezon | Opony letnie |
Continental ContiCrossContact LX - ocena kierowców |
Ilość opinii: 26
|
Witam, opona jest fajna nawet w lżejszym terenie da się jeździć. Kupilem ja niedawno i nie zauważyłem niczego zlego. Obawiam się o ścieralność na ostatnich michelinach nie przejechałem za dużo, ale konsultant zapewniał, że nie będzie zle. Zobaczymy, pozdrawiam.
Opona dla osób jeżdżących szybko (wolno oczywiście też). Bardzo dobre, precyzyjne trzymanie na zakrętach. Dobre odprowadzanie wody, przynajmniej przy niewielkim zużyciu bieżnika. ścieralność całkiem przyzwoita biorąc po uwagę styl jazdy.
Bardzo dobrej jakości opony, bardzo wytrzymałe, nie chcą się ścierać :-). Polecam zakup, przy spokojnym stylu jazdy na tych oponach można przejechać nawet do 120 tys. km!!! To nie blef... Ponadto są bardzo ciche i komfortowe.
Bardzo jestem zadowolony z zakupu tych opon i zdecydowanie następny komplet będzie taki sam, dobrze odprowadzają wodę, pewność prowadzenia na mokrej drodze jest wysoka, do tego ścieralność wcale nie duża jak na masę auta.
Ekstra jezdzi mi sie na tych oponkach,w mojej toyotce wygladaja super i co najwazniejsze nie sa glosne bo to przeszkadza w trakcie jazdy, na mokrej drodze tez nie zauwazylam roznicy w przyczepnosci, polecam wszystkim
Świetne opony bo bardzo praktyczne, mozna komfortowo podrozować po asfalcie jak i w lekkim terenie sprawuja sie nienagannie bo trakcja jest wysmienita wiec pozwalaja na nieco szalenstwa!
Dobre na wode i z blotem tez sobie radzą, sa stosunkowo ciche, a scieralnosc nie duza. Bardzo dobrze mi sie na nich jezdzi i co najwazniejsze bezpiecznie. Dziekuje za mila obsluge
Polecam te opony – świetnie trzymają się na szosie. Jeżdżę dużo po lasach – jeszcze się nie zakopałem! I plus dla obsługi – szybko i profesjonalnie!
Super cicha opona – jezdze szybko i dużo po autostradach i jestem zadowolony! Na mokrym nieco lepsze są uniroyal ale niesamowicie hałaśliwe.
Po 30 000 km opony z tyłu mają 70% stanu pierwotnego, a z przodu około 40%. Poza tym to najlepsze opony na jakich jeździłem w życiu!!!
Bardzo Dobre, ciche na asfalcie chociaz czesciej jezdze po gruntowych drogach, swietna trakcja polecam
opony petarda! Mam je od 2 tygodni i jestem zadowolony – w porownaniu do barumow niebo a ziemia!
mój drogi komplet Continentala, poprzedni wytrzymał 80 000. Mam nadzieję pojeździć na tych drugie tyle, na razie zachowują się przyzwoicie
Opony miałem założone na fabrycznie nowym samochodzie. Przejechałem na nich około 30000 km. Opona dobrze się prowadzi na suchym i na mokrym. Krotka droga hamowania na suchym i na mokrym. Stabilna na wodzie (kałuże) przy prędkości powyżej 100 km/h. Nie próbowałem jej na śniegu i lodzie. W terenie jeździłem tylko po polnych drogach - nie zauważyłem problemów. Najważniejszą wadą opony jest duża głośność. Moje zimowe Goodyeary są cichsze. Nie zauważyłem większego zużycia, myślę, że do 50 - 60 tys. km wytrzyma. Czy kupiłbym po raz drugi ? Ze względu na jakość i sentyment do Continentala tak, ze względu na głośność poważnie bym się zastanowił.
Wszystko OK.
Opony godne największego polecenia. Mniejsze spalanie o blisko 15%, komfortowa i cicha jazda. Po przejechaniu blisko 12.000 km nie zauważam zużycia opon a paski koloru czerwonego nadal są widoczne - rewelacja.
Kupowałem tanie opony do małych autek, ale są to pozorne oszczędności. Gorsza trakcja , hamowanie sprawia, że narażamy się na utratę zdrowia. Po wypadku mam duże auto i kupuję dobre opony. Jeżdżę bezpiecznie wracam w całości.
Pozytywna.
opona dość dobra
Opona wygląda dobrze i dobrze się jak dotychczas zachowuje na drodze. Jest dość cicha, auto zachowuje się przewidywanie nawet na łukach. Dobrze, że producent takich aut jak Dacia Duster zdecydował się na założenie tych opon, choć nie są one niskobudżetowe jak całe auto. Na razie jestem zadowolony. Jezeli jeszcze okażą się trwałe i wytrzymałe to można je polecać nawet do aut terenowych i crosoverów.
Continental ContiCrossContact-4xTAK (cicho, bezpiecznie,komfortowo,efektownie)
Świetne zachowanie zarówno w mieście jak i w umiarkowanym terenie.
Zakupiłem zachęcony opinią sąsiada - użytkuje taki sam samochód - waga 1600kg - oryginalne opony na mokrym były dość śliskie - te są rewelacyjne - droga hamowania zdecydowanie się skróciła i zwiększyła się przyczepność na zakrętach. Samochód użytkuje moja małżonka - 70% miasto - 30% drogi nieutwardzone (wiosną błotniste)
Producent założył te opony do mojego auta fabrycznie. Przejechałem na nich 70 tys. km i mają jeszcze z 4 mm bieżnika. Producent opony oznaczył ją jako M+S czyli lato/zima ale w mojej ocenie nie jest to opona ani na lato ani na zimę. Zimą jest trochę za twarda a latem za miękka. Na sypkim lub mokrym śniegu prowadzi się pewnie ale na ubitym odnosiłem wrażenie jakbym jeździł na łyżwach. Latem na asfalcie, szutrze spisuje się nieźle, dobrze się prowadzi jednak przy wysokich temperaturach czułem jakby auto lekko pływało. Osobiście nie podzielam opinii iż jest to cicha opona ale wynika to pewnie z tego iż jest to M+S, a być może do tej pory jeździłem na cichszych. Opony lubią się ząbkować co powoduje potworny hałas w aucie już przy 60km/h i to faktycznie było powodem ich wymiany.
Jak do tej pory opona sprawdza się bardzo dobrze, ale przejechała dopiero 8 tys. km. Mam nadzieję, że będzie tak dalej.