Testy opon letnich Continental ContiEcoContact 3
Producent | Continental |
Model | ContiEcoContact 3 |
Sezon | Opony letnie |
Continental ContiEcoContact 3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 435
|
Producent | Continental |
Model | ContiEcoContact 3 |
Sezon | Opony letnie |
Continental ContiEcoContact 3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 435
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Bardzo dobra opona z jednym mankamentem - stabilością. Wyjątkowa przyczepność w zakrętach na suchej nawierzchni. Zakręty pokonuje znacznie ciaśniej nie piszcząc. Tak samo dobrze radzi sobie w deszczu - nie wyczuwa się wyraźnej zmiany przyczepności, co tak dobrze znamy używając innych opon. Również w głębokich kałużach zachowuje się nienagannie. Niezbyt dobrze jednak radzi sobie z podłużnymi koleinami. Po prostu jest na nich mało stabilna i trzeba pilnować kierownicy. Reaguje na skręt kierownicą z małym opóźnieniem. Podczas jazdy na wprost nie można pozwalać sobie na nieuwagę - nierówność jezdni może spowodować, jak to ktoś już określił na tym forum: samoskręt:). W efekcie nie kontrolujemy toru jazdy na wprost bardzo precyzyjnie. Początkowo było to bardzo nieprzyjemne doświadczenie, ale okazuje się, że doceniając inne zalety, można się przyzwyczaić. Posumowując: komfortowa opona o znakomitej przyczepności w każdych letnich warunkach i nieco gorszej stabilności.
Oponki założone na przednią oś w Corsa B 1.4 wersja z ABS autko waży ok 900kg. Rewelacyjne oponki. Wcześniej z przodu miałem Uniroyal RALLYE 680 - kiepskie oponki. Na Continetal auto trzyma się drogi zarówno na prostej jak i w zakrętach. Spokojnie można wjeżdzać w zakręt i sterować gazem (w rallye 680 kiepskie trzymanie). Na suchym i mokrym dobre hamowanie i ruszanie. Parę razy musiałem gwałtownie zahamować i widać znaczną różnicę. Napewno zyskuje się kilka metrów. Jadać na wprost zdecydowanie czuć tor jazdy - auto jakby było w jakiejś szynie;) Na nierównościach i dziurach kierownica normalnie działa. ABS przez cały sezon ani razu nie włączył się. Za rok kupuje takie same oponki a rallye 680 oddam komuś za darmo:)
Pojazd wykorzystuje do celow: praca, zakupy, dalsze wyjazdy poza miejsce zamieszkania. Nie jestem specjalista od opon, a ze wczesniej kupowalem w tym sklepie zimowki zdalem sie na ich fachowosc. I to byla dobra decyzja. Z doradzonych opon jestem zadowolony, dobrze spisuja sie zarowno na suchym jak i mokrym asfalcie. Dobrze odprowadzaja wode. W terenie /bloto, piach, trawa/ tez daja sobie rade o ile kierujacy mysli i wie co robi. Przy wymianie opon z zimowych trzeba sie tez przez pare ladnych kilometrow do nich przyzwyczaic. Z samej obslugi sklepu jestem rowniez bardzo zadowolony. Ich sprawnosc i fachowosc stoja na wysokim poziomie. To zdecydowalo ze letnie opony tez u nich kupilem. Dziekuje za porady.
Po przejechaniu 40 tys km jedna opona nabrala kształtu jajka do 2 mm po jednej stronie (czolo bieżnika), kolejna miała przewężenie na bokach widoczne przy odpowiednim oświetleniu, rezultat: nie do wyważenia, po 60 - 80 g na koło i po kilkuset km samochód wibrował od 100 km/h. Wymieniłem na nowe Micheliny i mam 10 - 20 g na koło, drżenie i halas z nim związany zniknął. Contimnental - Markowy Produkt Czeski niestety się zużył (mimo rezerwy głębokości bieżnika i braku widocznych spękań gumy) i postarzał po 4 latach. Piszczą ostrzegawczo na zakrętach i przy hamowaniu na suchym, trakcja bardzo dobra przy spokojnej jezdzie momentem. Na koleinach z woda jadą jakby nigdy nic. Są lekkie i elastyczne.
Witam! oponki te kupilem wraz z autem wiec nie wiem ile mialy dokladnie przejechane. wiem tylko ze jak kupilem auto to byly jeszcze w miare dobre (posiadaly 5.5 mm) no i to wystarczylo zeby przejechac na nich jeszcze rok lacznie z zima. wydaje mi sie ze chyba szybko sie zdzieraja:/ ale oprocz tego spisywaly sie bardzo dobrze, jezdzi sie na nich bardzo cicho i komfortowo bez zadnych problemow. dobrze tez trzymaja sie drogi mokrej jak i suchej teraz wlasnie musze kupic kolejne 2 opony i dlatego wlasnie tu zajrzalem:) i na 85% kupie wlanie takie. wydaje mi sie ze kto kupi te oponki bedzie z nich zadowolony ja bynajmniej bylem i przypuszczam ze kupie je ponownie.
Na tę stronę zajrzałem szukając nowych letnich opon. Dotychczas sądziłem, że mam poprostu solidne opony. Szczerze mówiąc większej wagi nie przywiązywałem do opon letnich. Co innego zimówki. Opinie jakie tu znalazłem uświadomiły mi, że mam opony NAJLEPSZE. EcoContact3 są naprawdę OK. Przy moim stylu jazdy służyły mi długo. Pod koniec żywotności były trochę nieobliczalne podczas hamowania na mokro. Poza tym gdzieś od 50 tys. dość mocno biła kierownica przy hamowaniu gzieś od 70 km/h. Podejrzewałem, że to skrzywione tarcze hamulcowe. Po zmianie na zimówki bicie ustąpiło. Poza tym porostu solidne i niezawodne gumy. Niepozorne ale świetne. Polecam.
Po przejściu przez opony kilku producentów można śmiało powiedzieć że są to dobre opony.To co mnie jeszcze bardziej do nich przekonało po założeniu, to bardzo dobra kierunkowość- skręcem kierownicą, a samochód jedzie tam gdzie chce:). Poprawił się komfort resorowania na dziurach. Opona zachowuje się jednakowo na mokrym i suchym - trzyma bardzo dobrze i szybko dostosowuje się do zmian nawierzchni. Jedyny minus to opory toczenia. Po przesiadce z fuld, wcześniej semperitów, goodyerów wzrosło mi spalanie dość konkretnie bo o 0.5l/100km przy tym samym ciśnieniu co w poprzednich. Generalnie opony.... mają prawie wszystko co powinna mieć opona:)
Co do dystansu jaki na nich pokonałem nie jestem pewien - nie notowałem zmian na zimowe, nie jestem też ekspertem żeby oceniać opór toczenia. Rozmiar którego używałem nie jest bynajmniej niskoprofilowy, więc w zakrętach nie testowałem zbyt ostro ;) W każdym razie mając porównanie do dwóch innych modeli letnich opon jakich miał okazję doświadczyć golfik za mojej kadencji, ich zachowanie na mokrej nawierzchni było naprawdę dobre. Nie zdawałem sobie sprawy ile stresu przy hamowaniu w deszczowe dni mnie omijało dopóki nie kupiłem P3000 :( Owszem znajdzie się lepszą oponę, ale w swojej kategorii cenowej CEC3 to chyba lider :)
Opony na rozgrzanym asfalcie dosyć mocno piszczą przy wchodzeniu w zakręt. Bardzo szybko się ścierają! po przejechaniu 3 tys. co prawda agresywnie ubyło aż 2 mm! i jeszcze jedna cenna uwaga - szybko się odkształcają, wystarczy że auto postoi parę dni na parkingu i po ruszeniu drzy nam kierownica, ale tylko przez kilkaset metrów, potem już jest ok. Jeździ się na nich fajnie. wysoki komfort i super jazda na mokrej nawierzchni. Polecam zakup tych opon ale raczej do spokojnej jazdy. Moja opinia jest dosyć wiarygodna ponieważ posiadam serwis ogunienia i lubie co parę tyś. testować nowe opony i dzielić się uwagami z innymi.
Opony kupiłem razem z autem. Rewelacyjny komfort prowadzenia. Przyczepność zarówno przy ruszaniu jak i hamowaniu super. Znikome opory toczenia oraz cicha praca zdecydowanie przemawia za ponownym zakupem. Opony nie ścierają się przynajmniej po przejechaniu 3000km nie zauważyłem zmian. Przy pokonywaniu ostrych zakrętów z dużą prędkością troszkę tracą przyczepność ale jest to spowodowane rozmiarem jaki mam założony. Są to opony letnie jednakże przejeździłem na nich całą zimę, na śnieg nie polecam - łatwo stracić przyczepność jak na każdych letnich. Jeśli miałbym kupować ponownie zdecydowanie wybrałbym je jeszcze raz
Beznadziejne. Szkoda pieniedzy i nerwów. od samego kupienia ich miałem z nimi tylko problemy. Maja one asymetryczny bieznik - przy czym auto potrafilo samo skręcać i wstrząsy na kierwonicy. przy 130 km/h. Bardzo głosne. Trrzymani sie opony na suchym OK, mokrym OK, ale te samojezdne skręty samochodu to porażka. Nie polecam. Kupiłem teraz BFgoodrich Touring G - chociaz opony są tansze to po prostu rewelacja. Nic auta nie skreca, trzyma sie dobrze drogi. Ciche. W porównaniu z Continelami to po prostu rewelacja. Conti Eco contact 3 - tragedia, uczulam wszystkich.
Oponki bardzo dobrze trzymają sie suchej jak i mokrej nawierzchni, przy mocniejszym hamowaniu na mokrym nie wpadały w poślizg, poza tym sa ciche i całkiem ładnie wyglądają, płaciłem za nowe 130 zł/szt, to chyba nie dużo, a są godne polecenia. Co do ścieralności to trudno powiedzieć ponieważ zrobiłem na nich tylko ok 12 tys i sprzedałem samochód i nie zauwałyłem specjalnego ubytku bieżnika. Gdybym miał kupić taki rozmiar ponownie to wybór byłby taki sam, teraz mam większy samochód z oponami 195 więc wybór jest troche większy, ale nie wykluczam ich ponownego kupna.
Bardzo dobre opony. Można na nich nieźle poszaleć. W głębokiej wodzie bardzo dobrze się trzymają i nie występuje żaden aquaplaning mimo że mój samochód niewiele waży. Hamowanie bardzo dobre nawet na mokrej nawierzchni ale zależy ono w dużej mierze także od umiejętności jaką posiada kierowca. Nie można po prostu wcisnąć hamulca do końca i myśleć, że samochód stanie dęba. Dlatego opinie typu hamowanie słabe świadczą tylko o umiejętnościach tego kierowcy. Jedynie co mnie dziwi w tych oponach to to, że są głośniejsze na zakrętach niż podczas jazdy na wprost.
Bardzo dobry stosunek jakość - cena. Opona jest cicha, zużywa się równomiernie na obwodzie, ale niestety wzmocnione zewnętrzne boki opony, które miały przeciwdziałać ścieraniu się opony na zakrętach są niestety jeszcze zbyt słabe i opona wyrażnie traci więcej bieżnika od strony zewnętrznej . Z tego powodu nie polecam do aut ciężkich np. z silnikiem diesla. Dobre zachowanie na drodze. Pomimo ścierania polecam. Polecam również zakupy w www.opony.com.pl - doskonała organizacja, konkretna obsługa i błyskawiczna dostawa. Oby tak dalej, gratuluję.
Przejechałem niewiele, ale już zaobserwowałem wysoki konfort jazdy, dobre trzymanie w ciasnych zakrętach, dobrze odprowadzają wodę przy szybkim wjeżdzie w głebokie kałuże, rzeźba bieżnika pozwala jej przy parkowaniu zmniejszenie siły potrzebnej do kręcenia w miejscu kierownicą nie uszkadzając przy tym nadmiernie opony i całego ukladu kierowniczego. Także duzy plus dlatej opony. Poprzednie moje Kormorany sprawowaly sie dzielnie, ale na mokrym były kiepskie. A podkreśle, że czuje auta jak rajdowiec. Pozdro. polecam zakup tych opon continental.
Opony rewelacyjne na suchym i chyba jeszcze lepsze na mokrym - ze dwa razy naprawdę ostre hamowanie w strugach deszczu i jeziorze na asfalcie uratowały moje auto i zniżki na ubezpieczenie. Do tego wygodne i komfortowe oraz wystarczająco ciche jak na moje oczekiwania. ścieralność w normie - zwłaszcza biorąc pod uwagę ich naprawdę dobre osiągi oraz miękkość. Nie kupiłem ich ponownie tylko z racji dobrej promocji właśnie na opony.com - w tym i przyszłym sezonie testujemy latem Dunlopy sp sport 01. Niemniej guma absolutnie warta polecenia.
Bardzo wysoka odporność na ścieranie, opony po przejechaniu 12,5 tys km wyglądają jak nowe. Na suchym bardzo dobre, pewne hamowanie, na mokrym też ok. Jedynie co mnie czasami irytuje to pojawiające się piszczenie - tylko na suchym i przy normalnym hamowaniu, podczas gwałtownego hamowania "zjawisko" nie występuje:-). Wcześniej miałem Matadory i obecnie odczuwam dużą poprawe w zachowaniu się auta na drodze oraz komforcie jazdy. Moim zdaniem to doskonała opona do jazdy w mieście choć i na trasach radzi sobie bardzo dobrze.
Założyłem te oponki na przód auta po Godyearach, totalna klęska, jestem załamany. Poziom hałasu jest taki jak na klockach drewnianych - uczucie jakby łożyska szumiały. Jeżeli chodzi o przyczepność to dla porównania na Godyearach przy starcie Audi 2.0 nie szło wprowadzić opony w tzw. pisk - Continentalka piszczy jak wściekła. Być może ta opona nadeje się tzw taczek. czyli auta które mają 60 - 70 KM jednak do auta poważnego, szybkiego zdecydowanie nie polecam - boję się sprawdzić ją na śliskiej nawierzchni.
Poprzednio miałem zimowego kormorana. Szybko piszczał i wynosiło na zakretach, miałem wrażenie luzów w kierownicy. Continental Eco Contact 3 wybrałem na podstawie testów Auto Swiata był to wybór najtansza z najlepszych. Jesat to opona z innej lepszej bajki. Mam ty;lko 95KM nie udało mi sie na suchym asfalcie zmusić opony do piszczenia. Na zakretach opona trzyma się rewelacyjnie na suchym bardzo dobrze na mokrym. Dzieki niuej uniknąlem wczoraj wypadku- zakręcanie i hamowanie. zdecydowanie polecam.
opony bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły- dłudo wybierałem i sprawdzałęm testy. CICHE.! Trzymanie się drogi - prawie wzorcowe, i na moktym i na suchym - jak po szynach przy wyższych prędkościach i na zakrętach, i przy hamowaniu. Oceniam na pięć z plusem choć nie wiem jak będzie ze ścieralnością. wcześniej miałem Barum - po 40 tys. zaczęły uciekać na zakrętach i szybko się zdarły- były głośne jak zimówki. Pierwsze opony w tym aucie równie dobre jak Conti...-MIchalin.
Zacznę od plusów: Niezły komfort, wydają się "miękkie", bardzo stabilne na mokrej nawierzchni, trwałość, widzę, że przy moim dosyć agresywnym użytkowaniu pociagną spokojnie do 60 - 70 tys km (ale mam ASR i ESP, więc nie boksują zbyt często). Minusy: chuczą, piszczą na zakrętach, na suchej nawierzchni niezbyt niestabilne, za miękkie, przez co żyją nieraz własnym życiem. Opony dobre na "wyspy", bo na suchej nawierzchni sprawują się kiepsko.
Jak były nowe więcej jeździłem poza miastem i nie powiem miło było, nawet bardzo. Ale tak w połowie dystansu (nie wiem starły się czy ja się przezwyczaiłem) są bardzo przeciętne Teraz jeszcze jedna się rozkleja a druga dostała guza i wyrzucam za chwile i więcej na pewno nie kupie . Poza tym ponieważ jestem zły, że jeszcze się nie zdarły a już się psują - to daje im buta i w oczach widać jak ich ubywa a mam tylko 90 KM. Odradzam!
kupujac liczyłem na dobre zachowanie na mokrej nawierzchni(poprzednie CEAT SPAIDER pływaly na wodzie) a te nowe CONTI to jest tradedia przy hamowaniu za pierwszym razem jak wpadłem w poslizg przed skrzyzowaniem to myslałem że chyba mi koło sie urwało i podkreslam stalo sie to w porze letniej mam te oponki na przodzie samochodu i pewnie zamienie je na tył bo naprawde mozna sie na nich niezle przejechac a co do reszty to nie mam zadnych zastrzerzen
Opony mają już 3 lata i oceniam je bardzo wysoko ze względu na niezbyt dużą ścieralność i dobre zachowanie na mokrej nawierzchmi oraz podczas hamowania. Nie zawiodły ani razu, jednak ponieważ poprzedni właściciel pojazdu miał źle ustawioną zbieżnośc 2 opony przednie musiałem wymienić. Sugerując się min. opiniami użytkowników zamieszczonych na www.opony.com wybrałem Dunlop SP30. Mam nadzieję, że będą tak samo dobre. Nie mniej polecam Continentale.
Jazda na tych oponach jest całkiem przyjemna cicha i ekonomiczna. Na zakrętach czasami piszczą ostrzegawczo i jakby chciały się wymykać na zewnątrz, nie należy szaleć. Przy normalnej jeździe dostosowanej do prędkości projektowej drogi jadą same. Na mokrej nawierzchni wodę i koleiny jak rynny znoszą z godnością i bez poślizgów (póki mają wysoki bieżnik). Jedzie się pewnie i do przodu, W testach ADAC mieli rację. Konieczna jest zmiana na zimowe,