Testy opon całorocznych Dunlop SP 4All Seasons
Producent | Dunlop |
Model | SP 4All Seasons |
Sezon | Opony całoroczne |
Dunlop SP 4All Seasons - ocena kierowców |
Ilość opinii: 22
|
Producent | Dunlop |
Model | SP 4All Seasons |
Sezon | Opony całoroczne |
Dunlop SP 4All Seasons - ocena kierowców |
Ilość opinii: 22
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opony tak ogólnie są OK. Plus to że nie trzeba zmieniać opon szczególnie jak ma się jeden komplet felg. Wada to szybciej się zużywają, no ale nie można mieć wszystkiego. Moja ocena to raczej 3,6 a nie 4, tylko że nie ma ocen połówkowych. Ogólnie jeśli ktoś nie szaleje to opony trzymają się drogi, nie są bardzo głośne, choć w takim samochodzie jakim jeżdżę to ciężko ocenić ale były cichsze od moich poprzednich opon. Na śniegu dają radę. Jeśli ktoś jeździ w długie trasy i robi sporo kilometrów polecam raczej komplet letnich i komplet zimówek, a jeżeli ktoś jeździ spokojnie i nie robi długich tras to opony są OK (jak ktoś ma kupić zimówki i letnie to wydatek jest spory więc całoroczne to niezła alternatywa jeśli nie ma się kasy).
Wcześniej jeździłem na Barumach. Wygląd miały zdecydowanie lepszy lecz kiepsko trzymały się nawierzchni mokrej i czasami też i suchej (zależy od jakości asfaltu), ale te opony kupiłem głównie ze względu na oszczędność, nie miałem kasy na dwa komplety opon i uważam że to był naprawdę dobry zakup. Fantastycznie się na nich jeździ zarówno na mokrym jak i na suchym, a i na śniegu radzą sobie lepiej niż moje poprzednie 7 letnie Dębice Frigo. Opona wygląda jak zimowa i na początku jak ją zobaczyłem na żywo to się załamałem, ale w momencie kiedy "kapciarz" :) założył mi je do mojego Opla Kadetta no po prostu rewelacja.
Bardzo fajne opony. Jest obojętne, czy jedzie się po gorącym betonie, czy po śniegu. Po prostu skręcam i auto jedzie tam, gdzie ja chcę. Jeżeli chodzi o wady, to odczuwam mniejszą skuteczność hamowania. ABS włącza się jakby częściej i przy mniejszym nacisku na pedał. Może to subiektywne odczucie, ale jednak...Tak czy inaczej kupię je znowu.
Zdecydowanie nie polecam... Mam wrażenie jakby te opony były z plastiku - twarde - przy delikatnie szybszym ruszaniu traca przyczepnosc. Hamowanie tez kiepsko - nie trzeba przyciscnac mocno zeby zadzialal ABS - opona ma po prostu słabą przyczepność...
bardzo dobre oponki na caly rok. teraz mam kpl nowych i auto zachowuje sie wspaniale no i cena przyzwoita ok 230szt [tyle co zimowka debicy]. Polecam bo warto.
Opona spisuje sie dobrze jako letnia i zimowa. Bardzo uciazliwy jest natomiast poziom halasu na suchej jezdni.
wszystko ok, jestem zadowolona, opony dobrze się spisują, były świeżutkie:)
Bardzo dobra opona niestety niezbyt tania, chociaż jest warta tej ceny
Super firma, super towar - polecam
Dobre opony w dobrej cenie.
Nieudany kompromis.
Opony OK.
80-100 km/h jest super. 120 km/h jest hałas.
Jazda pewna, dobrze trzymają się drogi , nawet na lodzie. Nie ma problemów z uciekającym powietrzem.
ocena nie jest miarodajna bo opony mają mały przebieg
Dobrze sprawowała się latem, czuć ze miękka ale nie to co jazda na zimowych latem. zawsze piszcza. wiec za okres letnio jesienny oceniam bdb. Na zimę czekam i się okaże.Były w audi 1,9 teraz są w toyocie - jest ok.
Opony są bardzo dobrej jakości i ich osiągi są bardzo satysfakcjonujące.
Super, polecam, lato 200km/h zima tez 200km/h. Jak komus sie starły to niech naprawi auto, ja zrobiłem 60 tys. km i jeszcze jest bieżnik 3,5 mm.Rewelacja, samochód silnik diesel turbo 210kg/m 92 kM waga 900kg.
Opony idealne na typowe polskie warunki: 2-3 miesięce śniegu, 2-3 miesiące lata, i okres przejściowy 5-6 miesięczny. Moim zdaniem opony Dunlop 4All Season są rozsądnym wyjściem dla typowego kierowcy, który przejeżdża rocznie do 25 000 km. W zimie i w lecie zachowanie opon jest przewidywalne - co pozwala na dopasowanie stylu jazdy. Na suchej nawierzchni latem można spokojnie jeździć 140 km/h, w przypadku mokrej nawierzchni należy prędkość zmniejszyć do 120 km/h. Wyraźnie czuje się efekt mniejszego odprowadzania wody powyżej 120 km/h - efekt ślizgania i opóźnionej reakcji na kierownicy. W zimie opony dają radę ze śniegiem - oblepiają się śniegiem dla większej przyczepności. W przypadku wjechania w świeży głęboki śnieg na poboczu - może być problem z szybkim wyjechaniem. Należy unikać nieznanego pobocza - uda się wyjechać po kilku ruchach wahadłowych. Jeżeli chodzi o jazdę prosto nie mam uwag. Natomiast przestrzegam przed wchodzeniem w ostre zakręty z wyższymi prędkościami niż 120 km/h. Ta opona pomimo iż rewelacyjnie trzyma (w stosunku do Kumho itp) w idealnych warunkach, to jak złapiecie mokrą nawierzchnię albo piach na łuku to jedziecie poza zakręt. I piszę to nie dlatego by zniechęcić, ale dlatego że jest wyraźnie lepsza od opon z typowym bieżnikiem letnim, a to oznacza iż lepiej trzyma! Ja szacuję iż wytrzymają mi 4 sezony - czyli jakieś 50-60000 km. Zdecydowałem się na ich zakup bo poprzednio używałem Dunlop Winter Sport - zimowe przez cały rok i mają podobne bieżniki i zachowanie, chociaż 4All Season są na pewno bardziej ścieralne. Oczywiście poza parametrami technicznymi zdecydowała kwota którą muszę wydać na utrzymanie opon przez 4 lata. Całkowity koszt utrzymania tych opon to zakup oraz jednorazowy koszt założenia.