Testy opon letnich Dunlop SP Sport MAXX TT
Producent | Dunlop |
Model | SP Sport MAXX TT |
Sezon | Opony letnie |
Dunlop SP Sport MAXX TT - ocena kierowców |
Ilość opinii: 46
|
Producent | Dunlop |
Model | SP Sport MAXX TT |
Sezon | Opony letnie |
Dunlop SP Sport MAXX TT - ocena kierowców |
Ilość opinii: 46
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opony mają wyśmienitą przyczepność na suchej nawierzchni a tempo reakcji podczas manewrów zadziwia!!!Opona zdecydowanie zaprojektowana dla uzytkowników szukających czegos wiecej, z przeznaczeniem do bardzo agresywnego stylu jazdy. Na mokrej nawierzchni tez nie jest zle, a jesli brac pod uwagę to ze jest to opona z bieznikiem asymetrycznym to jest BARDZO DOBRZE. Opony są cichutkie nawet podczas bardzo duzych prędkości. Bardzo pewna i przewidywalna opona, o potwornym potencjale, jednak nie nadaje sie nawet na lekkie warunki zimowe ale w koncu to nie zimówka. Polecam, miałem wcześniej na lato Dunlop SP SPORT 9000 i uważam ,że SPORTMAXX TT są zdecydowanie lepsze na suchej nawierzchni, pod względem generowanego hałasu oraz sterowności pojazdu!!!
Powiem tak, co prawda opony po 3 sezonach nadają sie na smietnik ale naprawde warto dla kierowców którzy jezdzą agresywnie prawdziwy rarytas, super zachowanie na zakretach, jedyny minus jaki zauważyłem ruszanie na mokrej nawierzchni no ale moze to tez od mojej ciezkiej nogi zależy super na aquaplaning przekonałem sie kilkakrotnie 10 - 15 cm wody na drodze panowie puchli heheh bardzo polecam wymagającym kierowcom P.S. posiadam mazde mx 6 ale nie ma jej w zakladce
Na suchej nawierzchni opony spisują się bardzo dobrze. Na mokrej nawierzchni łatwo tracą przyczepność przy ruszaniu, a przy hamowaniu jest jeszcze gorzej. Po dziurach jest tragedia, przy nierównościach nawigacja odpada od szyby, tak trzepie ( zawieszenie też jest twarde). Na koleinach też trzeba uważać, przy tym profilu ciężko z nich wyjechać:) Przejechałem na nich 80000 przez 2 lata i nawet połowa nie była zużyta. Ogólnie polecam.
Doskonała opona. Mam je założone w napędzie 4x4 Volkswagen Passat 3,6. Wcześniej miałem Micheliny i to była tragedia w porównaniu z tym produktem. Zupełnie inna amortyzacja, nie lata w zakrętach, cicho. Polecam bardzo tą oponę jest bardzo dobra. Długo dobierałem opony tym razem i przyznam że to strzał w 10 :)
Opona nadaje się tylko do jazdy bokiem. Nie trzyma na suchym (po rozgrzaniu niewielka poprawa), a na mokrym tragedia. Moja żona bała się wsiadać do auta gdy było zimno lub mokro.
myslalem ze technologia nowa bedzie troche lepsza, ale na mokrym sie zawiodlem
dobrze trzyma na asfalcie, sprawdzona także na mokrej zabłoconej trawie - jechało się dobrze.
Najlepsze opony letnie do klasycznego BMW z napędem na tył. Używam je w E 61 (dla niewtajemniczonych - wersja combi - touring z 2005 r.) i to auto sporo wymaga - zwł. w zimie. :-) Największa frajda to jazda w zakrętach - te opony wraz z systemem BMW dynamic drive - radzą sobie rewelacyjnie - aż się chce wciskać dalej pedał gazu. Ocena co do zimy trudna, bo używam od razu Pirelli Sotto Zero czy jakoś tak - i to też są najlepsze, ale na zimę, opony do BMW - ani razu się nie zakopałem ostatniej zimy! :-)
Co mam rzec jadę na nich dość krótko ale aktywnie wiec o zużyciu nic nie powiem. Lubię przycinać bo mam 180 KM. Nie przymierzałem się do nich trafiłem okazje i wziąłem, nie żałuje, w skrócie: + 20 do hamowania (suche) - staje jak wryty + 15 do jazdy na zakrętach + 10 do kontroli + 5 do mocy :) w stosunku do poprzednich też wysokiej półki zdaje się Continental CONTISPORTCONTACT bo trochę już się zużyły.. Na pewno ma tu też znaczenie to, że opona jest prawie nowa ale różnica na pewno jest odczuwalna.
Opona znakomita latem ale ja swoje zjechałem juz po 45 tyś. Ale cóż chyba taka jest cena sportowej opony ( u mnie miałem indeks prędkości Y ).
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Jestem bardzo zadowolony pod każdym względem. Idealne na mokre nawierzchnie, przejazd przez kałuże - opony wchodzą w wodę jak "nóż w miękie masło". Przejazd przez kałuze prawie nieodczuwalny żadnych szarpnięć samochodem oczywiście mowa o prędkościach 70- 95 km/godz. Moje opinia jest w odniesieniu do poprzednich opon Continental 4x4 Contact
Zastosowana do dość ciężkiego SUV-a, jakim jest Renault Koleos, jest niezła, ale nie idealna. Szybkie zużycie.
W tej klasie po prostu dobre oponki choć mogłyby być trochę tańsze..
Polecam w 100%
W dwóch samochodach przejechałem ze 150 tysięcy, ale te są najcichsze i najlepiej trzymają się drogi.
Opony OK.
najlepsze opony letnie jakie mialem, fabrycznie tez dali do auta dunlopy, inny model. ale sa bez porowniania. sa naprawde ciche.
Opona nowoczesna, o świetnych właściwościach jezdnych. Twardość zapewnia małą ścieralność - do tej pory widać małe ślady zużycia. Dobre prowadzenie samochodu na łukach i niskie opory toczenia są największymi zaletami tej opony. Jest też cichsza niż się spodziewałem. Polecam!
Bardzo dobre na suchej trasie. Im cieplej, tym lepiej się wgryzają w asfalt. Jak pada, też nie ma z nimi żadnych problemów. Nie są podatne na aquaplaning. Potrafią odprowadzić bardzo dużo wody z jezdni. Dosyć ciche jak na opony o szerokości 225. Naprawdę komfortowe jak na odmianę RunFlat. Przy obecnym przebiegu na oponach widać nieznaczne ślady zużycia. Mogę serdecznie polecić ten model w rozmiarze 225x45xR17.
Cicha i solidna opona.
Opona bardzo dobrze się zachowuje zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Amortyzowanie jest słabe ale to wina niskiego profilu opony. Przejechałem 4 sezony (około 60tyś km na letnich oponach) do końca życia opon:)Ogólnie jestem zadowolony.
Zdecydowanie polecam. Ponowny zakup.
Ciche i bardzo komfortowe opony o wysokim stopniu przyczepności do nawierzchni, niezależnie czy suchej czy mokrej. Opony zapewniają bardzo precyzyjną kierowalność.
Zdecydowanie godna polecenia.