Testy opon letnich Goodyear EAGLE F1 GSD2
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE F1 GSD2 |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear EAGLE F1 GSD2 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 95
|
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE F1 GSD2 |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear EAGLE F1 GSD2 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 95
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
F1 GSD2 jest idealną oponą na jezdnie mokre i bardzo mokre. Nie doświadczyłem na niej zerwania przyczepności - nawet w głębszych kałużach. Przy wyższych prędkościach w czasie deszczu za samochodem praktycznie nic nie widać, rzeźba bieżnika w tym wypadku działa jak turbina. Nie jest oponą super cichą ale wydawany przez nią dźwięk jest przyjemny i nie narasta w miarę wzrostu prędkości. Praktycznie powyżej 130 zagłusza ją szum powietrza. W zakrętach trzyma dobrze. Uwaga. Należy ją koniecznie zmieniać na zimową przed śniegiem, a nie po jego pierwszych opadach. Na śniegu zerowa sterowalność i przyczepność.
Najlepsza oponka na jakiej jezdzilem. zdecydowanie polecam wszystkim. zachowanie na sniegu hmm no coz to opona letnia no ale nawet moja zona ktora nie ukrywajmy sebastianem loebem nie jest czy innymi finskimi mistrzami kierownicy jazdy na sniegu i lodzie dala rade pomimo to dojechac z bialego stoku do warszawy bez zadnych niespodzianek i byla zadowolona. a jazda na mokrym !! idealna auto daje sie genialnie kontrolowac na granicy uslizgu a poslizgu. aha jazda na zwirku drobnym jest niczym jazda po budyniu lub lodzie auto plywa bokami przy kazdym ruchu kierownica:) ale jak ktos to lubi to czemu nie:)
Doskonala opona w tej klasie i przedziale cenowym. Mysle ze niewiele jest konkurentow ktorzy dorownuja jakoscia i osiagami F1 GSD2. To juz moj drugi komplet od 3 lat. Doskonale opony i na suche warunki i na duze ilosci deszczu. Jednak jest to raczej opona do sportowych aut (u mnie lekkie auto ponad 200 koni) wiec polecam ja kazdemu kto ma auto powyzej 150 koni mocy i lubi naprawde szybka jazde. Oczywistym jest to ze przy takich mocach auta i duzych predkosciach opona sie sciera. Jednak na pewno nie jest to az tak szybkie zuzycie jak niektorzy potrafia przesadzac ze szybko sie scieraja.
Opony zakupiłem sugerując się opiniami nt. dobrej przyczepności na mokrej nawierzchni i muszę przyznać, że nie zawiodłem się - ba, jest lepiej niż przypuszczałem! Fenomenalna wręcz przyczepność na mokrym asfalcie, zresztą na suchym podobnie. Hałaśliwość opony pomijalna - irlandzkie asfalty są tak głośne, że zagłuszają szum wywołany przez nią. Wprawdzie zużycie paliwa wzrosło o około 10%, jednak liczyłem się z tym i akceptuję - informuję jedynie dla dopełnienia opinii. O ile ich produkcja będzie kontynuowana, to będzie to również mój kolejny zakup. Zdecydowanie polecam!
Wspaniala opona na mokra nawierzchnie. Wyjatkowa na suchej. Jest niesamowicie trwala przy umiarkowanej jezdzie. oponka nie piszczy na zakretach, ostro naciskana, szumi. Trzyma jak klej i jest przewidywalna. Problem tkwi w halasie... niestety, w miare zuzycia bieznika, poziom halasu wzrasta tutaj dramatycznie. Tyle, ze dzieje sie to powyzej 80 000 km; wiec.. co tu wymagac. Jesli to nie ma znaczenia, to kupuj w ciemno; uratowala mi raz zycie; zagapilem sie na zaciesniajacym zakrecie w drodze do Zakopanego. Wiec, przeboleje ten halas i kupie GSD3.
Najlepsza opona jaka mialem, zwazywszy na moj zawod scisle zwiazany z motoryzacja polecam ja kazdemu. Rewelacyjne odprowadzanie wody,prawie nie czuc kiedy jedna strona samochodu trafi na koleine wypelniana woda. Zuzywalnosc opon na polskich drogach prawie niezauwazalna,natomiast na szorstkim skanynawskim asflalcie znikala w oczach, za to hamowanie praktycznie w miejscu podczas gdy inne samochodu potrzebowaly znacznie wiecej miejsca. Goraca polecem raz jeszcze mimo niezbyt niskiej ceny.
Oponki godne swojej ceny!!! W ekstremalnych sytuacjach trzeba sie do pewnej sprawy przyzwyczaic - kiedy przedobrzymy wchodzac w zakret opona dokleja sie do powierzchni zwiekrzajac tym samym swoja przyczepnosc, lecz niesie to za soba lekkie szarpniecie :) Jedyna wada to sa glosniejsze od fabrycznych tylko ze tamte nie byly kierunkowe wiec z tad ta roznica. Scieralnosc mnie poprostu zaskoczyla - opony maja juz 3 sezony a sa jak nowe, oby tak dalej:)
Samochod Accord 2.0 z 2006 zachowuje sie na tych oponach (i rozmiarze) jak gokart. Niestety gdy sa nierownosci kola 17'' nie daja duzego konfortu tak wiec polecam rowniez rozwazenie 16''. Standordowe kola do tego modelu to 195/60/15 przy wiekszym 225/45/17 rozmiarze spalanie wzroslo 0,3 - 0,5l/100 km. Jedyna wada to to ze sa glosne przy wolnej jezdzie powyzej 5 tys obr/1 min slychac tylko silnik wiec wada ustapuje:-)
Opona prawie idealna do agresywniejszej jazdy: b. dobre trzymanie na suchym, na mokrym również, bardzo trudno wprowadzić koła w poślizg przy starcie, nie ma poślizgu raczej "skakanie" (napęd na przód )co świadczy o dobrej przyczepności, odprowadzanie wody idealne, szczególnie na zakrętach, super przyczepność, minusem jest duży hałas, poprzednio miałem Continental EcoContakt i porównania raczej nie ma :)
Chyba najlepsza opona, na której kiedykolwiek jeździłem (a jeżdżę dużo, ponad 50.000 km rocznie) super zachowanie na mokrej jezdni, na suchej jeszcze lepsze. Bardzo cicha i komfortowa, szczerze polecam. Znacznie lepsza od Michelia i Pirelli w podobnej klasie a przy okazji korzystna cenowo (w tym rozmiarze kupiłem za 410 zł zł/szt. - konkurencja jest o 20-30 % droższa).
PIERWSZY F1 JEST ZDECYDOWANIE LEPSZY OD GSD3(oprocz wygladu)!WIEM CO MOWIE MIALEM JE W 2 ROZNYCH AUTACH OD NOWOSCI...SWIETNE NA SUCHO NIEGORSZE NA MOKRO, PRZED OBSZAREM GRANICZNYM DELIKATNIE PISZCZA A PRZEDE WSZYSTKIM NIE SCIERAJA SIE TAK JAK GSD3. DOTYCHCZAS NAJLEPSZA OPONA JAKA MIALEM OKAZJE "KATOWAC" WIEC SZCZERZE POLECAM!!! PRZYZNACIE RACJE PO KUPNIE.POZDRAWIAM
Opony na mokrym mają tak dobrą przyczepność, że w zasadzie nie zmieniam stylu jazdy. świetnie utrzymuje kierunek jazdy - bardzo pewne prowadzenie (ruch kierownicy i jego przełożenie na zmianę kierunku są przewidywalne) Bieżnik bardzo dobrze odprowadza wodę i do tego ma wygląd! Zakup przez internet - odbiór w warsztacie z wymianą. Zdecydowanie i bez picu polecam
Mokra nawierzchnia - rewelacja! Sucha - bardzo dobrze. Porownywalem z Dunlop Sport 9000, Pilot Sport, Contisport 2 - o ile na suchej Dunlop mogl byc nawet lepszy (trzymanie w zakretach, droga hamowania), to ma mokrej Goodyear nie mial sobie rownych... Snieg - spadl snieg a ta opona nadal trzymala sie drogi:-) choc nie zimowka to i tak bylo calkiem niezle
Super opona, trzymanie na zakrętach niewiarygodne!!!, w kałużach chyba nie ma lepszej opony, i są ciche?, wcześniej miałem Pirelli P5000 Drago i były bardzo głośne, komfortowe, bałem się o szybkie zużycie ale jak do tej pory nie zauważyłem ani śladu zużycia, miałem zamiar kupić Bridgestone Potenza ale nie żałuję że wybrałem F1. Jeszcze raz polecam.
Gorąco polecam te kapciuszki. Jedyny minus tych opon to to ze miedzy ten kozacki bieżnik dostaja sie małe kamyczki które pozniej irytująco pukaja. Czestotliwość stukania uzależniona jest od prędkości bieżąciej auta... Nie wiem może się czepiam ale to jedyna rzecz ktora mi przeszkadza reszta jest ok. Polecam gorąco, naprawde rasowa opona...
Na oponach przejechałem dwa sezony, zużycia właściwie nie zauważyłem. Opony wybrałem ze względu na zaufanie do Goodyear'ów do szybkiej jazdy po zakrętach. F1 również jest pod tym względem idealna a dodatkowo na mokrej nawierzchni - idealna. Chcę kupic drugi taki komplet do innego samochodu ale zdaje się że niestety przestają już produkować F1.
jechalem na dosyc ostrym zakrecie 120, podczas deszczu za mna jechala honda accord mi sie udalo a on zaliczyl czolowke ze jechałem na nich 120 podczas deszczu na zakręcie za mną jechała honda accord,ja przeszłem a on zaliczył czołówkę z fabią
W sumie dobre oponki ale myslalem ze bedzie lepiej. Mam motor 1.2 i slizgaja przy ruszaniu jak cholera. Na mokrym ok ale abs lapie bardzo wczesnie, dobre trzymanie boczne, autko wogole nie wyjezdza na zewn. Swietne prowadzenie w glebokiej wodzie. Co do scieralnosci- nie wiem a jazda po sniegu i lodzie??? Od tego chyba sa zimowki.
Najlepsza opona na deszcz. odprowadza jeszcze lepiej niz uniroyal, jej minusem jest szybka scieralnosc, poprawiona juz w nowszym modelu gsd3. Polecam oponke dla fanow szybkiej jazdy, opona bardzo dobrze sprawdza sie nawet mocniej podpompowana, posiada pas ochronny. Polecam. Dla mnie najlepsza opona letnia dotychczas w moim zyciu.
Opona absolutnie genialna! Jezdze w rajdach i umiem dobrze ocenic jakosc opony. Idealne trzymanie na mokrej i suchej nawierzchni. Oslona rantu dobrze chroni felge. Utwardzony profil zapobiega w znacznym stopniu "kladzeniu" sie opony w zakrecie. Jesli chcesz kupic dobre opony, nie zastanawiaj sie - ta opona jest the best!
Moze nie sa tanie, ale na mokrej nawierzchni po prostu rewelacja. Wiezdzajac jednym kolem w kaluze mozemy spokojnie puscic kierownice, samochod jedzie jak po torach (sprawdzalem:). Dobre trzymanie w ostrych zakretach i przy ruszaniu. W koleinach wypelnionych woda tez sie swietnbie sprawuja. Polecam!
Oszukana szerokosc na 185mm. To miał być dobry zakup. Na mokrym ideał. Gdy ciśnienie w kołach jest idealne na suchym ok. Gdy występije różnica tylko 0,1 MPa zaczyna sciagać. ścieralność 3mm na 35000. Nastepnym razem bez zastanowienia zaryzykował bym zakupu innej, a wtej cenie jest w czym wybierać.
Ogólnie gdy kupowałem te oponki to jedynym moim zmartwieniem przy moim stylu jazdy byly niezbyt pozytywne opinie na temat ścieralności tej opony. Po przejechaniu kilkudziesieciu tysiecy kilometrów uważam, że jest to opona bardzo trwała. Co prawda nie mam czym poszaleć ale wolno też nie jeżdżę.
205/50R15 to nie mój rozmiar dlatego miałem jedynie możliwość wypróbować gumy na niewielkiej ilości km. Wrażenia: świetne opony na prostą, po łuku i w ostrym zakręcie. Na mokro i na sucho. Bez różnicy:D Sprawdziłem tylko do 200 km/h;) Trochę ich szkoda do słabego auta czy też na nasze drogi.
Opony o calkiem fajnym wygladzie i stosunkowo dobrych wlasciwosciach jezdnych. Troszke slabo spisuja sie na lekko wilgotnej nawierzchni ale przy duzej ilosci wody w kaluzach sa niezastapione. Spora wada jest ich szybkie scieranie sie. Mimo jazdy bez wiekszych szalenstw szybko sie zuzyly.