Testy opon letnich Goodyear EAGLE F1 GSD3
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE F1 GSD3 |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear EAGLE F1 GSD3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 469
|
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE F1 GSD3 |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear EAGLE F1 GSD3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 469
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Na wstępie: nie jeżdżę agresywnie ale szybko i dynamicznie - kiedyś jeżdziłem rajdowo ale nie wariuję. Kupiłem te opony ponieważ ulubiony przeze mnie Dunlop SP9000 Z nie występował w tym rozmiarze. Mam wysoką oceną odnośnie obu opon choć pewnie z lekką tendencją do Goodyeara. Wyśmienite trzymanie i prowadzenie na wprost i po łuku na suchej oraz bardzo dobre na mokrej nawierzchni (czytaj dalej komentarz). Ponieważ jest to opona letnia nie oceniam jej na śniegu i lodzie - mam nadzieję, że tacy samobójcy po naszych drogach nie jeżdżą choć wiem, że się mylę. Po przekroczeniu krytycznych prędkości opona bardzo delikatnie ustępuje co zwiększa poczucie pewności i umożliwią ew. korektę błędów. SP9000 a szczególnie inne opony często nie dają takiego marginesu i dużo wcześniej 'wpadają' w poślizg. opona szczególnie godna polecenia choć mimo przejechanych kilometrów nie miałem możliwości sprawdzenia jej pod kątem aquaplaningu parametru bodaj jednego z najważniejszych dla mnie - na obfitym deszczu i w kałużach radziły sobie dobrze, na zakrętach gorzej (choć dużo lepiej niż konkurencja). Wolałbym aby przyczepność na łuku na mokrej nawierzchni była większa. Jeżdzę 60% miasto 40% szosy zarówno główne jak i pomniejsze. Prędkość podróżna poza miastem to 120-140 k/h choć na autobahnnie też się sprawdziła. opona zdecydowanie do powtórzenia choć korci mnie spróbować Bridgestone Potenza RE050.
Opony "miekkie" nie piszczą przy ruszaniu i przenoszą cały moment obrotowy na drogę. Na suchej nawierzchni zachowują się odrazu jak rozgrzane opony innych marek (twarde). Dają rewelacyjną przyczepność na mokrej nawierzchni, a wręcz odnosi się wrażenie że dopiero na mokrej nawierzchni są w swoim żywiole. Wszyscy wokoło muszą zwolnić na mokrej i sliskiej nawierzchni, uważać na kałuże, a użytkownik tych opon może omijać pozostałych jakby jedyny miał łańcuchy na kołach na górskiej drodze zimą. Wrażenia z jazdy zdecydowanie rekompensują dużą ścieralność. Na suchej nawierzchni na serpentynach przy jeździe z dużą prędkością dają wrażenie małego uślizgu na 4 koła, co nie zmusza kierowcy do siłowania sie z samochodem i pozwala na pewne zachowanie toru jazdy bez obawy przed nagłą utrata przyczepności. W ciasnych zakrętach miejskich uliczek zachowują tor jazdy niczym tramwaj. Opony dają doskonałą przyczepność, sterowność oraz hamowanie na brudnych, dziurawych i mokrych nawierzchniach pełnych kałuż i kolein. Podsumowując: mieszanka gumy i bieżnik opony idealne na nasze drogi i nasz klimat. Jeżeli ktoś lubi zostać na zielonym i nawijać asfalt na oponę, albo hamować na ręcznym w zakrętach i tym tamować ruch rowerzystom to źle wybrał.
Po przejechaniu kawałka drogi na tych gumach nie chce mi się powiedziec o nich prawie nic dobrego. Auto mam w stylu żyletki, mechanizm róznicowy o ograniczonym tarciu na osi napędowej to perełka.... perełka ale nie na tych Goodyearach. Prawie na wszystkich innych, slickach Toyo, deszczówkach Uniroyala szpera działa jak dynamit - wchdze w zakret daje gaz i o mało szczeka nie wylatuje na zewnatrz zakretu bo wiekszosc ognia idzie w zewnetrzne kolo napedowe. Nawet na mokrym:) Goodyear F1? Nic z tego - chrupie, trzeszczy, twarda, glosna i kompletnie nie sportowa opona! Szpera to jedno ale rolowanie tej opony "po biezniku" na zewnatrz to drugie, a ta wyraznie i nawet juz zuzyta to robi! Nie ma mowy o przypadku, wiem jak działa LSD na przedniej osi i 195 KM wcisnietych nawet na 9000 obr. Te opony wysiadaja, nie nadaja sie do niczego poza wygladem i "legenda". Wlasciciele quattro A4 itp moga miec inne zdanie ale naped 4x4 z natury wyrownuje niedostatki kiepskich opon bo zawsze para idzie w 4 kola wiec nawet Debice czy Matadory moga wydawac sie znośne. Te nie są a produkcja - podkreślam - nie jest chińska a niemiecka. Bo niektórzy przypisują ich kiepska jakość faktowi Made In China. Odradzam te gumy, szczerze odradzam.
Naprawdę bardzo dobre opony. Poleciłbym je każdemu kto jest wymagający, ale niestety Goodyear, uwaga, od 2006 roku produkuje większość rozmiarów F1 w Chinach - to profancja, flagowy model?! Kto u nich zarządza, kto wpadł tak genialny pomysł by produkować ten model za miseczkę ryżu. Jestem wstrząśnięty i zmartwiony bo nie mam alternatywy dla tej opony na rynku. Jeździłem na różnych oponach różnych marek, ale F1 to klasa. Opona może nie pasować osobą lubiącym idealną ciszę, ale to nie opona do bujającej się łajby po spokojnym morzu i trzeba ją słyszeć. Nie jest też na wieczność - a szkoda. Ja przejeźdiłem trzy sezony, ale bez więkrzych wariacji. Opona na suchej nawierzchni prowadzi auto bardzo dobrze na prostej i po łukach. Podczas hamowania ABS naprawdę odpoczywa i trzeba się postarać żeby go uruchomić nawet na mokrej jezdni, ale to nie wszystko - opona nawet nie boi się pasów na przejsciach dla pieszych, gdzie konkurencja jeździ jak na lodzie - pewnie znacie to uczucie. Szkopuł w tym że pewnie made in cihina to już nie będzia ta opona. A może ktoś już testował chińczyków i nie jest tak źle. Ja niestety nie zaryzykuje. pozdrowionka i szerokości
miałem 2 komplety tych opon, nie zamieniłbym ich na żadne inne, co do ścieralności - jasne - jak ktoś napisał wyżej - coś za coś! jeśli chodzi o mokre ... rewelka! a o suchym nie mówię, bo żadko która opona się nadaje na 200 - 250 km/h po polskich drogach ... na niemieckich i zachodnio - europejskich nawierzchniach ta opna to gigant! Fakt, że nie na więcej jak dla mnie niż na 2 sezony ale ... coś za coś! chcesz się naprawdę bawić własnym autem, czuć komfort prowadzenia i bezkompromisowe bezpieczeństwo na każdej praktycznie letniej nawierzchni - kup te opony! aa ... i jeszcze jedno - nie kupuj 2 a 4! ona w połączeniu z innymi np.: na tyle - nie działają tak dobrze jak masz je CZTERY (komplet) i najlepiej 4 o tej samej grubości! Miałem coś jeszcze ... założyłem profil 40 na przód a 45 na tył - ABS nawet nie mruknął ... to są poprostu oponki dla tych, co lubią jazdę i stać ich na wydanie troszkę kaski na dobry kapeć! Polecam szczerze! Pozdro.
Doskonałe na suchym, na mokrym troszkę gorzej, ale to pewien kompromis! Ta opona to przecież nacinany slick i na mokrym trzeba troche zwolnić. Ale co to znaczy zwolnić, to i tak poza zasięgiem większości innych opon na suchym. Tylko jedna opona jest lepsza! Bridgestone S-03 ale ta hałasuje straszliwie, chociaż na suchym to GD chyba również mu dokopie! Dużo czytałem tu o wysokiej ścieralności! Jasne, że szybko się ścierają, ale to są naprawde sportowe opony, więc nie można wymagać aby ścierały się jak ta popelina Dunlop 9000! (to straszna porażka, ktoś napisał, że lepiej trzymają niż F1, to chyba jakiś żart, SP 9000 zachowuje się na suchym jak jakiś Barum, a na mokrym idzie się zabić ale bieżnik jest wieczny!) Prawda jest taka - im wyższy współczynnik tarcia, tym opona lepiej trzyma ale szybciej się zużywa - coś za coś, tu nie ma kompromisu. Popieram kolegę, który stwierdził, że jeżeli ktos ma trochę benzyny we krwi, to wybierze F1 i tylko F1. To jest to!
Przed zakupem opon do mojego auta przeczytałem setki opinii na różnych forach i sklepach internetowych. W moim przypadku tezy o szybkiej ścieralności czy o hałasie w czasie jazy to mity. Jak ktoś pali gumy co drugi start z parkingu lub wchodzi w zakręty na ręcznym to być może. Najbardziej przed zakupem bałem sie hałasu o którym w opiniach dość często można wyczytać. Ale słychać tylko świst powietrza i lekkie pomrukiwania silnika. Oczywiście mogę przedstawiać opinię tylko co do tego jak opony zachowują się w moim aucie, więc: jazda na mokrej nawierzchni to jak jazda na szynach, zero poślizgu, na suchej to totalny odjazd. Zero poślizgu. Poza tym sylwetka i wizerunek bieżnika jest wręcz prześliczny. Przejechany dystans jest stosunkowo mały 10 tyś km. ale nie zauważyłem żadnego zużycia. Gum nie pale, bo w moim aucie to sie nawet nie da, czuje sie komfortowo i bezpiecznie. Pozdrawiam innych użytkowników tych opon a w szczególności tych mniej zadowolonych. Robert B.
Miałem ochotę na te opony, ale wybrałem Dunlopy SP 01, które były w promocji - 150 zł mniej na jednej oponie wtedy było. Na szczęście kurier zgubił opony (a zapas propmocyjnych się skończył) i sklep w tej samej cenie zaproponował mi Eagle F1. I dobrze się stalo:) Opona świetna. Jeżdżę dość spokojnie, ale chcę mieć bezpieczeństwo i pełną przyczepność - i to mi ta opona zapewnia. I spokój nawet przy ponad 200 na autostradzie. I to zapewnia. Kosztem jest tylko wyższy niż w przypadku markowej konkurencji hałas. Za to po suchym, a przede wszytkim po wodzie, opona jeździ jak czołg - pewnie i przyczepnie. Przynajmniej raz uratowała mi tyłek, przed lądowaniem w rowie - na trasie Rawa - Brzeziny, gdy mnie zaczął koles na 3-ciego wyprzedzać. Zupełnie nie sprawdzają się nawet na lekkim śniegu - ale to semi slicki na lato. Po prostu trzeba je zawczasu ściągnać. Polecam - warto kupić dla właściwości, rewelacyjnej jazdy po mokrym oraz świetnego wyglądu.
Opony godne polecenia dla każdego, kto lubi czuć samochód w każdym zakręcie. Pozwalają na bezpieczną i szybką jazdę trzymając się znakomicie asfaltu, tak suchego, jak i mokrej nawierzchni, co bardzo pozytywnie zaskakuje w przypadku dużych opadów jak i miejsc gdzie na naszych drogach gromadzi się woda. Aquaplaning praktycznie nie występuje, jeśli nawet, to opony bardzo szybko odzyskują przyczepność. Do pewnych minusów można zaliczyć szybkie ścieranie i w porównaniu do poprzednich opon Bridgestone większe opory toczenia, co przekłada się na nieco większe spalanie i odrobinę gorsze osiągi, jednak przy "mocnych" samochodach, nie jest to żaden minus. Odnośnie poziomu hałasu, to są głośne, ale mi osobiście to nie przeszkadza - trzeba się przyzwyczaić ;D Co do komfortu, to uważam, że ktoś kto jeździ na tych oponach ma raczej twardsze zawieszenie i stąd także mój wybór. A w zestawieniu z naszymi drogami, odnośnie komfortu ciężko się wypowiedzieć ;)
Witam kupiłem te oponki do Astry II 1.6 16V to powiem tak zdecydowanie trochę za głośne ale fakt jest dość szeroki kapeć i opona jest nowa. Wiele na niej nie przejechałem ale miałem możliwość spróbować jazdy w różnych warunkach tj na mokrej i suchej nawierzchni i zachowuje się wręcz idealnie. Udało mi się zabuksować koła na mokrej nawierzchni i przy nierównościach ale fakt było odczuwalne przyklejenie opony bo samochód wyrwał wręcz co np poprzednich Barumach skończyło by się niezłym poślizgiem. Jeżeli chodzi o ruszanie to na samym początku owszem ciężko się na nich rusza 100 km silnik zdecydowanie za słaby wiec opona godna do polecenia na większe moce silnków. Jechałem ostatnio trasą 120 - 130 i czułem się jak bym jechał z 60 w ogóle nie było czuć prędkości. Opona jedzie i na mokrej i na suchej powierzchni jak przyklejona:) To powierzchowna opinia bo przejechałem na nich może ze 100 km :)
Co prawda dopiero co kupiłem te oponki (po długim namyśle jakie - zadecydowała prod. Niemcy i aktualna ich cena 407 zł) i przejechałem tylko 1500 km, ale uważam, że są świetne. Samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Podczas ruszania (z włączonym ESP) widzę widoczną różnicę w odejściu (umiarkowanym) od innych pojazdów. Trochę też padało i muszę stwierdzić, że rewelacja. Żadnych uślizgów nawet przy przejeżdżaniu przez większe kałuże - zero aguaplaningu! Jeśli chodzi o szeroko komentowaną głośność tych opon to przesada. Są jak dla mnie normalne, przy chropowatym asfalcie szumią (ładnie) jak każde inne, a na pewno nie "mlaszczą" jak tanich firm. Ponadto zwróćcie uwagę, gdzie opony są produkowane, bo nawet tych najlepszych producentów, gdy prod. jest na tanie rynki różnią się od tych tzw. "zachodnich". miałem okazję pezkonać się o tym przy okazji innej renomowanej oponie.
Opony idealne dla tych których stać na wymianę opon co sezon. Scieralność straszna, po przejechaniu 17000 km zostały 3 - 4 mm bieżnika (dotyczy przedniej osi na której jest napęd), tylne lekko starte. Jeśli chodzi o parametry jezdne samochód przyklejony do drogi zarówno na mokrej jak i słuchej nawierzchni. Na mokrej nawierzchni dość często aktywuje się ASR, nie ma to jednak żadnego przełożenia przy hamowaniu, sucho czy mokro hamują kapitalnie. Jeśli chodzi o hałas no to na autostradzie niestety je słychać i to mocno, jednak decydując się na opony które są prawie slickami trzeba wiedzieć że hałas będzie. Opon drugi raz nie kupie bo mają za mała trwałość, są poprostu za miękkie. Co do lodu i śniegu się nie wypowiem bo nie miałem okazji testować natomiast nie polecam na tych oponach wybierać się do lasu po jakiś ulewach, mamy wtedy uczucie jakbyśmy miel łyżwy zamiast opon :)
Przestrzegam wszystkich przed kupowaniem! uczcie się na cudzych błędach! (205/55ZR16 91W Audi A6 2002 r.) Kiedyś były lepsze, teraz produkują w Chinach, tragedia! Przy spokojnej jeździe zdarły sie po jednym sezonie (ok.17 tyś km), zawieszenie w moim samochodzie sprawne w 100% (nawet sprawdziłem na laserach, bo nie mogłem uwierzyć, że to wina opon), zresztą nowe Micheliny Pilot Exalto, na których teraz jeżdzę, nie mają żadnych oznak zużycia (podobny przebieg), a jaka cisza! tamte hałasowały jakbym miał zużyte łożyska, hałas potęguje się wraz ze zużyciem opon. Jeśli chodzi o prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni, to wcale nie są takie rewelacyjne jak niektórzy piszą. Może nigdy nie mieli Michelinów Pilot Exalto? A reklamacja u Goodyera? Kpina!
jechalem do Anglii wielokrotnie i super sie spisują opony!!:):) ja je zachwalam, szwagier mowi ze troszke są glosne... ja nic nie slysze ponieważ muza u mnie "troszkę" gra heh!!:) na codzien to jeżdże wokół domu ale wyjeżdzam poza miasto i nigdy mnie nie zawiodły. kapitalnie wyglądają, wielokrotnie mnie sie znajomi pytali ze "fajne oponki masz" a jezeli chodzi o wodę to wchodzi jak w masło ale to tez zalezy z jaką predkością i w jaką głęboką wode ale nigdy mi nie nie zdarzylo ze cos mi tył zarzuciło. ja osobiscie jestem bardzo z nich zadowolony, super wygląd i dobrze sie trzymają drogi a to jest najwazniejsze:) noo i tylko Goodyear :) a czy kupię ponownie ten model to nie wiem ale wiem ze będą to tylko Goodyear'y:) pozdrawiam Was
Kupiłem dwa komplety opny dla ich wyglądu, zamontowałem jeden komplet w BMW 530 i jeden w Passacie 1.9TDi. W obu przypadkach odczułem znaczący spadek komfortu jazdy - opona jest bardzo twarda i wyraźnie na niej czuć wszystkie nierówności, szczególnie poprzeczne (wrażenie uderzenia przy pokonywaniu nierówności). Odczuwam duży dyskomfort np. po zdjęciu zimówek. Opona dobrze się prowadzi, ma świetny wygląd, jest dobra na zakrętach (dramatycznie słaba na śniegu, ale to opona letnia) - ale nie jest to opona do zwykłych wozidełek tylko do aut "sportowych" - twardych z założenia. Na zwykłym samochodziku jest to opona po prostu niewygodna (choć bardzo ładna). Na pewno nie założę jej do zwykłego samochodu, ale do sportowego bardzo chętnie.
Mam z nimi maly problem, bo trochu bija, bylem juz duzo razy wywazac, ale nic nie daje, ale ponoc nie ja jeden mam ten problem, ponoc czasem sie tak trafi ze musza sie ulozyc, a tak to oponki rewelacja, trzymaja sie na drodze jakby byly przyklejone, tym bardziej ze mam lekkie autko, to jak nacisne gwaltownie hamulec to jeszcze ani razu mi sie kola nie zablokowaly, gdzie przy innych oponach wystarczylo lekko nacisnac i wpadalem w poslizg wiec tutaj maja b.duzy plus, na zakretach rowniez nawet przy duzych predkosciach auto nie przesunie sie o minimetr i to bez roznicy czy pada czy nie, na mokrym i na suchym zachowuja sie podobnie.. wiec moge powiedziec ze sa godne polecenia:)
Oponki nabyłem wraz z pojazdem, niestety były już długo uzytkowane i ich stan był nie za ciekawy. w serwisie opon odradzali mi jazde na nich (ze względu na stan), mocno starte! ale postanowiłem że ten rok na nich przejezdze. dlatego podziele sie uwagami po roku użytkowania. Oponki świetnie trzymają sie drogi i to zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. na deszczu rewelacja! jezdziłem szybko w takich warunkach i nigdy mnie nie zawiodły! bardzo dobrze wypierają wode. fakt faktem są to opony sportowe, twarde, więc może dlatego jest wysoki poziom hałasu. opony słychać wyraznie. moim zdaniem nie na nasze drogi. jeżeli asfalt jest idealny, równy bez dziur jazda ok.
witam, użytkuję te opony od ponad roku, często jeżedżę w górach (mieszkam w pobliżu Szczyrku), jeżdżę bardzo agresywnie, opona na suchej nawierzchni trzyma się idealnie, na mokrej wręcz fantastycznie, wcześniej miałem pirelli p 500 drago oraz dunlop sp 9000 - też super ale za twarda na deszcz - ślizga się, natomiast tu jeszcze takiej sytuacji nie miałem, w zakręty wchodzi się mniej więcej 20 % - 30 % szybciej, na śniegu - praktycznie na prostym odcinku jest problem ale to za sprawą bieżnika który jest najładniejszy z wszystkich opon, oponka dość szybko się zużywa - to jedyny minus - moim zdaniem opona zasłużyła na 5,5 polecam kazdemu kto szybko jeżdzi
Bardzo dziwna opona. Rzeczywiscie, przy nowej gumie i mocnych opadach deszczu gdy woda stoi jeszcze na asfalcie, trzyma naprawde doskonale, odprowadzanie wody dziala dobrze, aquaplaning jest minimalny i to przy ponad 100 km/h. I to wszystko co moge napisac dobrego. Opony kupilem nowe i od poczatku mialem wrazenia ze na suchym cos jest nie tak. Przy starcie i hamowaniu bardzo latwo zrywa przyczepnosc i to bezglosnie. przy normalnej temperaturze guma sie slizga. Dopiero po ostrej jezdzie na torze i po porzadnym rozgrzaniu zaczynaja trzymac i... wygrywac (inne opony w tym czasie juz pływaja). No i to tragiczne zuzycie... 30kkm i nie ma nic.
Opony jak dla mnie rewelacyjne. W lecie nie ma lepszych. Mam mocny silnik (183KM) i lekki samochod. Opony nie piszcza przy ostrym ruszaniu tylko niesamowicie lapia przyczepnasc dzieki czemu szybiej nabieramy predkosci. Hamuja rowniez niesamowicie a o trzymaniu bocznym nie wspomne bo poprostu jest nie zawodne, nigdy nie zdazylo mi sie na nich slizgnac na bok nawet przy duzej predkosci wchodzenia w zakret. W zimnie natomiast ( w tamtym roku jezdzilem na nich cala zime) z ruszaniem jest gorzej, ciezko jest ruszyc z miejsca, hamuja troszke lepiej a na boki trzymaja dosc dobrze. Ogolnie opony na wiosne lato i jesien, na zime polecam ULTRA GRIPy 6.
To mój drugi zakup w historii opon Goodyear F1 wcześniej miałem GSD2 na innym samochodzie, przy GSD3 na Hondzie Accord opony były fatalne, prócz tego ze samochód fakt trzyma sie jak przyklejony na zakretach to reszt a to tragedia! Hałas, przy koleinach masakra aż cięzko było utrzymac tor jazdy, twarde tak ze przy przejeżdzaniu prze tory w miescie myślałem ze jade na felgach, komfort naprawde bardzo słaby, opony nie nadajace sie dla normalnego użytkowania, pierwszy raz byłm niezadowolony z zakupu, w miesiacach jesiennych (wrzesień) przy spadkach temperatur opona twarda i sliska, Zastnowcie się 5 razy zanim kupicie.
Nie polecam nikomu! Po przeczytaniu większości opinii wydawało mi się że będą naprawdę dobre. Jak się okazało jednak nie...!!! Co prawda na suchej nawierzchni trzymają się super to jednak są to opony nie do jazdy! Odkąd tylko założyłem je do swego auta mam problem z bardzo mocnym ściąganiem w prawą stronę! Jedyne co pomaga to zamiana przednich kół (opony są kierunkowe więc wtedy kręcą się w drugą stronę) ale tylko wtedy auto jedzie prosto. Po założeniu opon zgodnie z kierunkiem jazdy ściąga w prawo że koszmar. Nie pomaga żadne wyważanie ani zamiana tył przód. Nie polecam!
Poprzednio (przed F1 GSD3 i GSD2) jeździłem na Continentalach i mówiąc szczerze, na suchej nawierzchni są o wiele lepsze, szczególnie przy dużych prędkościach (140 - 240 km/h), niestety na mokrej drodze, te opony zachowywały się jak łyse. Eagle F1 są świetnymi oponami na mokrej nawierzchni, na suchej pomimo, że nie są idealne (nieco za miękkie) także są bardzo dobre. Do tego dochodzi 'rasowy' wygląd. ścieralność to po prostu porażka, opony przy dynamicznej jeździe wystarczają na dwa sezony, to za mało. Ogólnie jestem zadowolony, choć bardziej byłem zadowolony z poprzednich opon F1 GSD2, były znacznie trwalsze i stabilniejsze.
Opony zdecydowanie godne polecenia, jeżeli chodzi o przyczepność, niezależnie od tego czy jest chłodniej, cieplej, sucho czy mokro, można im zaufać. Oczywiście wynika to z faktu, ze opona dużą powierzchnią dolega do asfaltu. Dlatego też troszeczke je slychac, ale jest to na tyle cichy szum, że nie przeszkadza w podróżowaniu. Dodatkowo opony dość szybko się ścierają, na pewno szybciej, niż Toyo Proxes T1S i T1R. Mimo wszystko uważam, że tak dobrej przyczepności nie uzyskałem jeszcze na żadnej innej oponie. Sądzę, że ponowny zakup będzie bardzo prawdopodobny, ale tym razem będzie to już opona na inne auto.
Jestem b. pozytywnie zaskoczony zachowaniem tych opon na mokrej nawierzchni - w porównaniu z poprzednimi oponami tego typu (Continental Sport Contact i Continental Premium Contact - poprzednie auto) są genialne. Nawet przy jeździe w koleinach wypełnionych wodą czy gwałtownym wjechaniu jedną stroną w kałużę nie ma szarpnięcia kierownicą, opory nieduże, auto nie "ucieka"; przyczepność bardzo dobra - "jodełka" świetnie odprowadza wodę:-). Zużycie na podanym dystansie minimalne. Jedyną wadą jest duży poziom hałasu po przekroczeniu pewnej predkości (90-110 w zależności od nawierzchni) ..