Testy opon letnich Goodyear HYDRAGRIP

Goodyear
Producent Goodyear
Model HYDRAGRIP
Sezon Opony letnie
Goodyear HYDRAGRIP -
ocena kierowców
4/6

Ilość opinii: 333

Opinie o oponie Goodyear HYDRAGRIP

marcin

Poczytałem sobie (prawie) wszystkie opinie o tej oponie i stwierdzam, że chyba trafiłem na jakiś model limited edition. 1,5 roku temu kupiłem komplet i zrobiłem już na nim prawie 31000 km, co nie jest wynikiem rzucającym na kolana, ale też świadczy o tym, że nie korzystam z samochodu tylko podczas sobotnich wizyt w supermarkecie. Jeździłem praktycznie po każdej nawierzchni zarówno w mieście jak i na długich trasach. Mimo to nie potwierdzam żadnej negatywnej opinii o tych oponach. Być może to kwestia mojego stylu jazdy i tego że staram się ich nie katować. Do wszystkich którzy mają nieprzyjemne doznania z użytkowania hydragrip'ek mam pytanie: jak dbacie o swoje opony? Ja np. przynajmniej dwa razy w miesiącu kontroluję ciśnienie, nie parkuję na krawężnikach w taki sposób że 3/4 opony wisi w powietrzu a kant krawężnika wbija się prawie pod samą felgę i przede wszystkim nie wyjeżdżam na krawężniki tak jakbym prowadził czołg. Do tej pory nie stwierdziłem żadnych problemów z ząbkowaniem, wybulaniem, nadmiernym ścieraniem i hałasowaniem. Osobiście będę tą oponę polecał, szczególnie dlatego, że rewelacyjnie spisuje się na wodzie co w przypadku opon letnich jest najważniejsze. Kilka razy zdarzyło mi się wjechać dość szybko w głęboką kałużę i praktycznie nigdy nie miałem doczynienia z poślizgiem samochodu na poduszce wodnej. Bieżnik hydragrip'ek spisuje się w takich sytuacjach wyśmienicie, jednak nie ma co się dziwić - jest tak szeroki, że na pierwszy rzut oka kojarzy się z zimówką :)

WOJTEK

Zdecydowanie najgorsze opony na jakich poruszał się mój pojazd. Po zakupie zimówek UG7 GOODYEAR'a zdecydowałem się na letnie HYDRAGRIP. Po pierwsze - zrobiły się głośne po 5 tyś., Powód - ząbkowanie. Efekt głośności bombowca z II wojny św. i uczucie posypanych łożysk. Zbieżnośc ustawiona, nowe 4 amortyzatory BILLSTEIN i 4 poząbkowane opony, które były nowe. GOODYEAR odmówił wymiany gwarancyjnej twierdząc, iż ząbkowanie to normalny efekt eksploatacyjny. (ciekawe, nie wiedziałem!) Druga sprawa to odprowadznie wody. Wcale żadna rewelacja, oczywiście ponadprzeciętne ale nadal niewiele. Nie warta swojej ceny, zważywszy fakt że w zasadzie jednosezonowa, chyba że lubicie państwo wysiadac z samochodu z bólem głowy. Opory toczenia przyzwoite, ale nadal tylko średnio. Podczas hamowania efekt drżącej kierownicy, który początkowo przypisywałem zużytemu zawieszeniu, potem sprawdziłem tarcze hamulcowe, ale po eliminacji zużycia mechanicznego wozu dowiedziałem się od ludzi zajmujących się sprzedażą opon, że mój przypadek nie jest odosobniony i to wina nowo nabytych opon. Tak więc Panowie z Goodyear'a - dziękuję za lata badań nad technologią Hydragrip i miliony kilometrów testów przejechanych po torach. Straciliście bezpowrotnie klienta, który nie dołoży już nigdy grosza do badań nad Państwa nowymi technologiami. Dziękuję.

GY POWERGRIP

Jeśli chodzi o właściwości jezdne bez żadnych zastrzeżeń - rewelacja. Ale niestety poziom hałasu, jaki wydają opony w czwartym sezonie użytkowania jest poniżej krytyki. Zrobiłem na nich może 20 tyś km. Zmieniłem właśnie opony z zimówek na letnie i po prostu jeździć się nie da. Efekty dźwiękowe jakie wydają z siebie przypominają zajeżdżone na śmierć łożyska, a chyba lepiej określił to mój poprzednik - bombowiec z II wojny światowej :) Próbowałem różne ciśnienia w kołach począwszy od 2.3 do 1.8 ale efekt raczej mizerny. Najmniej hałasu przy 1.8 ale to za mało. W moim aucie producent zaleca ciśnienie w kołach 2.1. Niestety opona nie do końca dopracowana. Zaznaczę również, że o opony jak i całe auto dbam należycie i jeżdżę dosyć spokojnie i nie nadużywam prawej nogi do przyspieszania. Niestety pożegnam się z tymi kapciami i będę szukał czegoś innego. Szkoda, że tak znamienita firma nie postarała się o to, by opona dawała 100% satysfakcji.

1driver

Nie wiem z czego biorą się negatywne opinie o tych oponach, przewiozły mnie juz po prawie całej Europie, w upałach Hiszpanii i Alpejskich ulewach, słowa złego nie moge powiedzieć, idealnie ciągną w każdych warunkach, na mokrym po prostu bajka, grzałem przez Alpy w koszmarnej ulewie bo naprawdę sie spieszyłem, byłem najszybszym autem na autostradzie (ok. 160) na suchym nawet 210, cichutko i bezpiecznie, może do jednych aut nadaje sie bardziej a do innych mniej, a co do wybulania na bokach - panowie - wiecej spokoju przy parkowaniu na krawężnikach i omijamy dziury, wtedy wszystko będzie ok, i jeszcze coś do kolegów, którzy wybierają opcję jazdy - szybka i agresywna - to nie opona sportowa, tylko przeznaczona do samochodów rodzinnych, więć z założenia do spokojnej jazdy, nie dziwcie sie więc że nie wytrzymuje brutalnego traktowania

lu

Oponki, fakt ladnie trzymaja na suchym, na mokrym tez swietnie, ale po prostu halasuja jak wsciekłe i z kazdym kilometrem i hamowaniem gorzej. podkreslam ze przed zalozeniem felg z tymi oponkami zrobilem kompletnie cale zawieszenie lacznie z amortyzatorami. niestety w tej chwili przy predkosci ok 70 po prostu dramat. halas na maxa (z przodu, bo na tyle zachowuja sie niezle), ogolnie nie polecam tej opony, chyba ze ktos mial to nieszczescie i utracił słuch. ogólnie po dosw. z goodyearem, fulda i debica, stwierdzam ze grupa good year to nie jest najlepszy wybor. (mojego ojca bravurisy sa o nibo cichsze, chociaz trzeba przyznac ze mniej precyzyjne w prowadzeniu). Nawet pirelli p6000 jest bardziej komfortowa - ale na mokrym slabo. ogolnie nie polecam, na pewno nie hydragripa.

tomassi

No cóż, kiedy nowe naprawdę fajnie się na nich jeździ, ale potem faktycznie ząbkują. I niech nikt nie wciska kitu, że to wina amortyzatorów. Wymieniłem komplet (przód i tył) ubiegłego lata na nowe Bilsteiny, a opony poleciały i tak strasznie. Do tego ten łomot! Doprowadziło mnie to do desperacji, złożyłem tylne fotele i słucham co jest grane? Odgłos jak buczącego łożyska. Wsiadam z mechanikiem, z jednym, z drugim i obydwoje mówią że to łożyska! No jasne... więc wymieniłem łożyska no nowe, wsiadam w auto i co? To samo jeden wielki łomot. Poza tym jedną oponkę wybuliło od zewnątrz, reklamuję i odpowiedź: moja wina, krawężnik czy coś takiego. Kpina, chyba wiem lepiej czy w coś uderzyłem czy nie? Tak dalej Panowie z Goodyera to będzie wasz ostani good year.

melek5

Kupione do auta, które wyjechało z salonu 1,5 roku temu (wszystkie parametry zawieszenia O.K.) Dwukrotna próba reklamowania (I-szy raz po 6 kkm i II-gi raz po 15 kkm) ze względu na nierównomierne zużycie bieżnika -reklamacje nie uznane. "Dziękuję" firmie Good Year, która za pośrednictwem swojego przedstawiciela objaśniła mi, że to mój dealer (Forda) popełnił błąd nie informując mnie, że nie powinienem do auta typu kombi montować opon z tego typu bieżnikiem. Stwierdził poza tym, że sposobem na uniknięcie ząbkowania opon na tylnej osi byłoby wożenie w bagażniku 300 kg balastu...!!??? Po przebiegu 23 kkm - oddane do utylizacji. Rozstałem się z nimi bez sentymentu, z przeświadczeniem, że GY sprzedał mi zwyły bubel, który nieźle wyglądał...; melek5@poczta.fm

~Ted3k12

Negatywne komentarze wynikają z niewłaściwego dbania o opony jak i o pojazd - przykład: 2 młodych ludzi na stacji benzynowej sprawdza ciśnienie w oponach i jeden do drugiego mówi: Ty za mało, trzeba dopompować tak gdzieś na 2,7 - mało 2,8 lepiej ... dalej nie będę opisywał rozmowy ale gdy zwróciłem uwagę że właściwe ciśnienie to 2,2 z przodu oraz 2,1 z tyłu w renault scenik II to się zaśmieli i mówi jeden z nich że nie bo jemu zbyt mocno huczą przy mniejszym ciśnieniu a w ogóle to łożyska ma posadzone i musi wymienić ale póki co to jeździ na większym ciśnieniu bo lepiej autko mu ciągnie - brak dalszego komentarza - i jak tu później nie doczytywać się negatywnych kometarzy ...

Irek Sz.

Opony bardzo ładne, świetnie trzymają się drogi, świetne na suchym i mokrym no... i to na tyle. Od samego początku gdy je założyłem zyżycie paliw od razu wzroslo o ok 0,5 - 0,7l na setkę. Dość twarde. Do 10 tyś km było wszystko cacy a później było tylko gorzej. Hałas potworny. Myślałem że wszystkie łożyska się popsuły. Nigdy więcej ich nie kupię. Namówił mnie na nie wulkanizator. Teraz jeżdzę na 2 Hydragipach i 2 Klaberach Dynaxerach HP. Klebery o niebo lepsze. Również świetne na suchym i mokrym i dodatkowo ciche, komfortowe. Tylko gorszy wygląd, ale teraz wiem że nie o wygląd chodzi. Jest wiele opon o niebo lepszych. Już nie moge się doczekać kiedy się pozbędę Hydragrip'ów i kupię Klebery. Jak ktoś jest głuchy to może je kupować

tkprivate

Dziękuję za opinie i informacje o tej oponie, mam ten sam problem co większość z Was. Ciągle jakiś szum, jakby dźwięk źle ułożonego prania w pralce - oczywiście pierwsza opinia łożyska. Jestem umówiony jutro do serwisu, poproszę jedynie o informacje czy łożyska są ok, jeśli tak, jadę i wymieniam opony, a te do utylizacji. Totalna pomyłka, GoodYear bardzo się popsuł. Na tyle mam DuraGrip, a to już inna bajka, mam porównanie. Nikt nie wyprodukuje idealnej opony, ale każda z nich powinna spełniać podstawowe parametry. W tym przypadku niestety tak nie jest. Pewnie jutro upewnię się co do mojej opinii. Z drugiej strony po przeczytaniu wielu opinii, miałem trudność ze znalezieniem tych pozytywnych.

bazant

Opona absolutnie rewelacyjna na mokrej szosie, bardzo pewna i precyzyjna w deszczu na zakrętach. świetny aquaplanning (mam wrażenie, że kałuże znosi lepiej niz zimowe Conti TS790), świetne hamowanie na mokrym, trochę gorzej z przyczepnością przy ruszaniu. Na suchej nawierzchni tez bardzo pewna i precyzyjna, nie piszczy bez powodu na zakrętach jak wszystkie Micheliny, które miałem. Niestety ma jeden feler - po kilkunastu tysiącach kilometrów opony zrobiły się strasznie głośne w zakresie prędkości 50 - 80 km/h (tak jakby były zużyte łożyska, a nie są, bo na zimówkach nie ma tego problemu), czyli w jeździe przez miasto. Mam nadzieję, że jak się trochę zuzyja to ucichną...

Arbiter

Przesiadłem sie na te opony z Michelinów MXVA. PIerwsze wrażenie - są świetne. Przyczepność nieporównywalna. Rewelacyjne zarówno na suchym jak i na mokrym. Nic nie piszczą na zakrętach. Jezdziłem na nich do 23 grudnia. Na małym mrozie również są dobre - nadają się dopóki nie ma śniegu. Na śniegu te opony nie istnieją - tragedia. NIestety po 4 tysiącach przebiegu z około całkowitego 9 mm bieżnika zostało mi 6,5. Łatwo więc przewidzieć, że te opony wystarczą mi na max 15kkm - malutko. Poprzednie micheliny wytrzymały 60kkm przy tym samym stylu jazdy. Polecam osobom które nie muszą oszczędzać na oponach a cenią sobie przyczepność. Są naprawde dobre

Maciakus

Należy się zastanowić czego się chce! 1. Albo chcemy jeździć b. bezpiecznie 2. ...albo b. komfortowo Nie da się stworzyć opony idealnej. Opona która ma znakomite właściwości na wodzie, a co za tym idzie jest miękka i ma duże rowki, klocki - jak kto zwał nie będzie cicha. Jeżdżę b. dużo i szybko. Dla mnie ważne jest bezpieczeństwo, a ta opona jest bezpieczna - na wodzie, bo na suchym to prawie każda radzi sobie b. dobrze. -Jeśli ktoś ceni sobie komfort i podróże z prędkością 90 km/h z rodziną w suche i słoneczne dni - NIECH NIE KUPUJE TEJ OPONY !!! - A jeśli ktoś naprawdę JEźDZI - POLECAM !!! i co z tego że są głośne? ważne że trzymają.

Robert

Czytając wszystkie komentarze po części się zgadzam, że są głośniejsze od innych, ale jest to coś za coś. Nie są to opony dla niedzielnych kierowców, co wożą aktówkę w bagażniku i w dodatku w samochodzie kombi. Nadają się do ciężkiej pracy dla firm wożących towar musi być dociążenie. Są wytrzymałe, użytkowanie bez jakichkolwiek niespodzianek pewne czucie na drodze mokrej jak i suchej, to jest mój 3 zakup. Mam porównanie jak mój znajomy focus kombi woził aktówkę i miał ząbkowanie opon, gdy ja przy moim charakterze pracy mam zawsze ciężar od 50 - 100 kg. Dlatego nie dla wszystkich jest to opona.

kierowca

Posiadacze i przyszli kupujący. Nie cieszcie się, że macie najlepsze opony. Zimowe mają rzeczywiście nie do pobicia i opinie nie są przesadzone. Ale TE. Mam je z przodu, z tyłu Firestone TZ200, wyższy index. Od 5000 km w tym sezonie. Biorąc pod uwagę różnicę cen to zdecydowanie nie warto przepłacać. Bo nie ma praktycznie różnicy - komfort, zakręty. No może na mokrym o jakieś 7% :) I na pewno nie będą ząbkować, zrobią dłuższy przebieg. Zresztą zobaczcie inne opinie na temat tych Firestone. No i ten przebieg HYdra. Nie > niż 60000. Koń by się uśmiał. Za taką kasę. W serwisie i 350. :(.

spajki

Jak narazie rewelacja ... słyszałem różne złe opinie na temat tej oponki ake ja ich nie potwierdzam ... możliwe że w różnych autach różnie się spisuje ... ja jeździłem na niej w Skodzie Oktavi kombi oraz w swoim prywatnym golfiku nadal mam i nie mam zamiaru zmieniać, zero nadmiernego zużycia a tym bardziej nierównomiernego ... chałas wsumie to w normie wcześniej miałem Pirelli P 8000 bodajże i chałas był porównywalny ... polecam wszystkim którzy nie mają zamiaru wydawać masy pieniędzy na oponki któere muszą wytrzymać wszystko ... a i wygląd całkiem przyjemny ... Pozdrawiam

lenemia_6

Mam identyczne problemy jak większość niezadowolonych urzytkowników.Hałas nie do wytzymania,ząbki pojawiły się po miesiącu urzytkowania opon.Sprzedawca /nie zasługuje na miano powarznego dealera/,tak jak wszyscy wmawiał wadę zawieszenia.Na stcji diagnostycznej tego nie potwierdzono.Proponuję internautom wspóle wytoczenie procesu sądowego.Będzie taniej i skutecznie. Poza tym warto opisać zachowanie firmy w czasopismach motoryzacyjnych. Tak dla przypomienia: pewna firma dopiero po kilunastu wypadkach śmiertelnych spowodowanych wadą opon raczyła je wymienić.

MICHAł

Na początku wszystko pięknie. Fajny wygląd, dobre prowadzenia na mokrej nawierzchni (chociaż nie było zbyt wiele okazji). Jednak po przejechaniu około 15 - 20 tyś. km opony bardzo "wyząbkowały" się, co bardzo podniosło poziom głośności. Jako, że po raz pierwszy spotkałem się z taką sytuacją, zajęło mi trochę czasu zlokalizowanie źródła hałasu. Przy okazji wymieniłem dwa łożyska - zupełnie niepotrzebnie - gdyż początkowo, dźwięk dochodzący do wnętrza samochodu bardzo przypominał ten, który towarzyszy jeździe na zużytych łożyskach. Nie polecam tej opony!

marek s

ZAŁOŻYŁEM TE OPONY KILKA DNI TEMU. JEDNA Z NICH WYMAGAŁA DO WYWAŻENIE 100G OŁOWIU PO OPTYMALIZACJI I TESACH WYWAŻONO Ją TAK ŻE JEST 80 G (Z JEDNEJ STRONY). zAZNACZAM ŻE FELGI OK NIGDY TAKICH PROBLEMÓW NIE MIAŁEM, NOWY SAMOCHÓD, ZRESZTą PRZY OKAZJI WYAŻANIA ROBIŁEM TESTY W AUTORYZOWANYM PUNKCIE GOODYEAR'A. TO JAKAś PORAŻKA ŻEBY DO OPONY Z INDEKSEM V ZAKŁADAĆ TYLE OŁOWIU, DO DRUGIEJ NIWIELE MNIEJ, ALE PONOĆ: "TO JEST TROCHĘ SPORO ALE W NORMIE JAK STEWIERDZILI FACHOWCY I NIE UZNALI MI REKLAMACJI..... TO JAKAś PORAŻKA....ODRADZAM TE OPONY WSZYSTKIM....

Jarek

Odradzam zakup! Żadna rewelacja na mokrym. Po 12 - 13 tys. km wyząbkowały są bardzo głośne. Reklamowałem ząbkowanie ale odpisali, że nie mogą uznać, gdyż są wyząbkowane - cyrk. Amortyzatory mam nowe, wydruki z testów amort. z dwóch różnych stacji, dokumentację z serwisu, ale nikt nie chciał tego oglądać nie mówiąc już o wzięciu pod uwagę. Oczywiście na czas reklamacji musiałem jeździć 2 tygodnie we wrześniu na swoich zimówkach (Fulda - nie wyząbkowały do dzisiaj). Jak się dowiedziałem to jest normalna procedura: nieuznawania reklamacji.

wg

w pełni zgadzam się z użytkownikami wypowiadającymi sie na nie. Te opony to porażka Goodyera. Reklamacji nie uwzględnia się mimo że po 5000 km opona nie nadaje się do jazdy (bieżnik zużyty wybitnitnie nierównomiernie, wina moim zdaniem konstrukcji rzeźby bieżnika) Podobnie jak innym, wmawiano mi że mam problem z zawieszeniem, ale nic nie robiłem tylko kupiłem dwa razy tańsze Couriery, jeżdże do dziś i nic się nie dzieje, a zrobiłem już więcej jak na tej zasranej Hydrze. Jak ktoś wytoczy im proces, (producentowi) podpisuję się obiema rękami...

Jerzy Skrzypczyński

Witam. Byłem bardzo zadowolony z opon, także z faktu, że były niedawno wyprodukowane. Przed 3 miesiącami sprzedałem samochód wraz z oponami. Obecnie mam hondę accord z fabrycznymi oponami michelin, z których nie jestem zbyt zadowolony. Ale nowy samochód był wyposażony w dwa komplety kół więc jak to mówią "darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy". Jednak gdy "zjadę" te opony z pewnością zajrzę na Państwa stronę w poszukiwaniu opon Goodyera podobnych do Hydragrip lub wczesniejszych Aquatred. Pozdrawiam. Jerzy Skrzypczyński

Bierut

Posiadacze Mondeo uwazajcie. Opony zabkuja zwlaszcza na tylnej osi. Objawia sie to huczeniem jakby lozyska byly wyjezdzone. Posiadalem 4 opony Hydragrip kupione parami i starsza pare (ta z z tylnej osi) reklamowalem i w koncu uznano. ale co sie nawojowalem to moje. Zwolennikom tych opon dodam ze zawieszenie bylo sprawdzane nawet w tym samym serwisie co kupione opony. Nie polecam tak samo jak NCT 5. Wydaje mi sie ze opony Goodyear oraz Pirelli P6000 niesprawdzaja sie w Mondeo III, ze wzgledu na charektyrystyke jego zawieszania.

Rav

Po 12 tys. km opony nie wykazują oznak zużycia. Bardzo dobrze trzymają się drogi, zarówno w deszczu (zero poślizgu przy gwałtownej zmianie kierunku jazdy) jak i podczas słonecznej pogody. W długiej trasie średnio obciążonym samochodem zużycie paliwa wyniosło 6l/100 km (benzyna), więc nie uważam, żeby opory toczenia tych opon były duże. Co do hałasowania - nie są specjalnie ciche, ale nie jest to szczególnie dokuczliwe. Ogólnie - dobre opony. Nie są wybitne ale i nie najgorsze - nie wiem, skąd tak negatywne opinie o nich.

ssbolo71

Na poczatku bylo super - w końcu to Goodyear (tak pomyślalem i to mną kierowalo w momencie zakupu). A w miarę użytkowania... no cóż... coraz gorzej. Opona znika w oczach i auto coraz gorzej się prowadzi o halasie już nie wspomnę. Totalna klapa - myślę że przy zakupie opon z dolnej pólki (Dębica, Kormoran, Barum) bylbym bardzo zadowolony. Nie pozostaje mi nic innego jak kupić inne opony, a te sprzedać na Allegro za śmieszne pieniądze (może ktoś kupi... do palenia gumy). Pozdrawiam i przestrzegam przed Hydragrip'em.

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.