Testy opon letnich Goodyear WRANGLER ATR
Producent | Goodyear |
Model | WRANGLER ATR |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear WRANGLER ATR - ocena kierowców |
Ilość opinii: 1
|
Producent | Goodyear |
Model | WRANGLER ATR |
Sezon | Opony letnie |
Goodyear WRANGLER ATR - ocena kierowców |
Ilość opinii: 1
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Tragiczna jakość boków opony! Pierwszy raz w życiu widzę tak miękką i podatną na uszkodzenia gumę. Przy podjeżdżaniu do krawężnika czasami zdarza się się otrzeć o niego. Właśnie takie otarcia się w liczbie dosłownie kilku (szybko zob. uszkodzenia) spowodowały że wierzchnia warstwa opony zaczęła się odrywać, dotyczy to wąskiego paska gumy pomiędzy bieżnikiem a bokiem opony jak również... napisy! Ma to miejsce tylko z prawej strony, bo tą stroną kilka razy otarłem się o krawężnik. Dodatkowo już na wszystkich oponach po miesiącu starły się zupełnie białe napisy, chyba woda deszczowa im nie służy. Porażka, opony do osob.sam. są lepszej jakości.
Do tego auta pasuje jedynie ta opona! Bardziej słysze mój silnik i szczeliny w drzwiach niż oponę, jak sie chciało mieć Wranglera to trzeba się przystosować do tego, że szumi w aucie wszystko. Sprawdzałem ją na nasypie ziemnym o kącie ok 65 stopni i daje radę a nawet na ostrzejszym podjeździe, na wilgotnej trawie, tylko kąta nie sprawdzałem też spisuje się wyśmienicie. Gorzej jest jeśli chodzi o piach trzeba spuścić ciśnienie do około 1 - 1,2 atm żeby jeźdźić. Ogólnie bardzo zadowolony jestem z tej opony tym bardziej, że jest ona dedykowana konkretnie do mojego Wranglera. Gorąco polecam do Wranglera.
Asfalt: Opona dobra przez pierwszy sezon zimowy i letni w końcu jest całoroczna, za miękka w lato niestety po jednym sezonie ścieralność jest na tyle duża że gdyby nie głęboki bieżnik to na następną zimę nic by nie było z niej - niestety straciła także po jednym sezonie właściwości do jazdy w zimie, które były dość dobre. Generalnie opona na 1,5 roku (max.do 35000 km) i do kosza. Teren: Dobra na suchym, na mokrym lub błocie za mocno się wgryza w podłoże lepsze był już szosówki (bardziej płaskie), generalnie w terenie da rade na 3+ oczekiwałem czegoś więcej.
Opona przyciągnęła moją uwagę głównie wyglądem i tym że to GOODYEAR. Największe kłopoty sprawia na mokrym asfalcie przy samym tylnym napędzie - szaleje wtedy okropnie. Ale jak mam wrzucone 4x4 to nie ma miejsca gdzie by nie wjechała, śnieg, głębokie błoto, kałuże, suchy asfalt wszystko jest dla niej dobre. Co do hałasu to powyżej 120 km/h trochę słychać ale w końcu kostka jest w niej wielkości pudełka do zapałek:) No i cena = 2/3 ceny konkurencji.
Całkiem dobra opona szosowo - terenowa, ale tylko do przebiegu ok. 40 tys. km. Po przejechaniu 40 tys. km opona stała się twarda, koszmarnie śliska nawet na suchej nawierzchni szosowej (powyżej 100 km na godz. strach jeździć!!), w terenie się już nie sprawdza zupełnie. Prawie całkowity brak przyczepności na nieutwardzonych drogach, a po błocie robi się same piruety autem (nawet 4X4 nie pomaga i wszystkie wspomagacze trakcji w Hondzie CRV).
Bardzo dobra opona typu AT. Moim zdaniem jest to najostrzejszy A-tek na rynku. W terenie bardzo dobra (wystarczy tylko dodać więcej gazu i opona bezproblemowo się oczyszcza), w śniegu też (nie zatrzymały mnie nawet podjazdy gdzie przednionapędówki z łańcuchami stawały), a na asfalcie też przyjemnie (oponki szumią, ale przecież jadę terenówką, więc mi to nie przeszkadza).
Dobra opona do Hondy CRV, świetne trzymanie się jezdni na zakrętach przy ostrej jeździe, dobra w miękim terenie błotno - piaskowym, troche głośna na asfalcie (ale to ATR a nie drogówka), bezpieczne prowadzenie na asfalcie letnim (dobra droga hamowania, trzymanie sie jezdni, niezbyt wrażliwa na rowy/koleiny w drodze), Polecam.
Nie ma lepszych opon na extremalne wyprawy :) Mój Wrangler pewnie trzyma sie podłoża nawet jeżeli jest to błoto. Nie stwierdziłem tez aquaplaningu ani w terenie ani na asfalcie. Generalnie maksymalne bezpieczeństwo i komfort jazdy :)
świetne opony do samochodów 4x4 zwłaszcza do SUVów. Sprawdzają się zarówno w terenie jak i na szosie. Są i mają doskonałą przyczepności na błocie i mokrej nawierzchni, przez co komfort jazdy jest naprawdę wysoki. Jak dla mnie git :)
Mam te opony w Subaru Forester, tłukę nimi po lasach, rzekach, nic złego powiedzieć nie mogę, bardzo ładnie się oczyszcza, na trawersach o dziwo lepiej niż mój MT w patrolu.
Ogolnie zachowują się dobrze w każdych warunkach. Sa bardzo wytrzymałe. Nie złapałem ani razu kapcia i po przejechaniu około 30 tys nadal wyglądają jak nowe. Są na lata.
Bardzo dobra opona całoroczna. Owszem, szumi przy większych prędkościach ale przeciez to jest opona AT/R a w tej klasie nie ma bezszelestnych opon!
Opona bardzo dobrze sprawująca się w terenie, a jednocześnie dająca komfort jazdy po asfalcie. Zimą nienaganne zachowanie na śliskiej powierzni
Niezła w lekkim terenie, fatalnie głośna na asfalcie, do 40 tys. km bez zastrzeżeń trakcyjnych, po 50 tys. twarda, śliska i niebezpieczna
Zaczęłam więcej katować i ocena spadła, ale może to wynik wzrostu oczekiwań.. bo w drugim aucie mam fajne mt-ki :)
Generalnie są w porządku. W lesie i na asfalcie jedzie się dobrze. Cena jak na takie opony jest w normie.
Bardzo dobra oponka, ale fakt, że się szybko kończy na asfalcie.
Zdecydowanie polecam.
Oponki fajne, sprawdzają się w każdym terenie, wystarczają na dłużej niż szosówki i policja się nie czepia.
Bez zarzutu w terenie, ale ekstremalnego off-road'u, nie próbowałem bo to nie taki samochód i nie takie opony. Zjazdy, podjazdy, piach, błoto, bez żadnych problemów. W trasie początkowo głośno, ale po lekkim dodarciu bieznika już znośnie. Za to przyczepność do asfaltu na suchym i mokrym bardzo dobra. Idealna opona do mieszanej jazdy, także w zimie.
Polecam zakup !
W mieście bardzo dobra, zaczyna być słyszalna przy prędkości powyżej 90km/h, ale nawet przy prędkości 160km/h hałas nie jest uciążliwy. W lekkim terenie sprawdza się idealnie, nawet glina nie zakleja bieżnika. W bardziej ambitnym terenie nie sprawdzałem. Wcześniej kilkakrotnie wybierałem się w teren na oponach szosowych - różnica o rząd wielkości. Duże kałuże przy większej prędkości też nie są problemem. Przebieg około 8000 km, brak śladów zużycia. W zakresie zużycia paliwa: po mieście bez znaczenia, na autostradzie zużycie wzrosło nieznacznie.
Dobra opona, ale nie jest cicha
Dobra opona
Godne polecenia.