Testy opon letnich Michelin PILOT SPORT
Producent | Michelin |
Model | PILOT SPORT |
Sezon | Opony letnie |
Michelin PILOT SPORT - ocena kierowców |
Ilość opinii: 23
|
Producent | Michelin |
Model | PILOT SPORT |
Sezon | Opony letnie |
Michelin PILOT SPORT - ocena kierowców |
Ilość opinii: 23
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opona specyficzna. 225/45 i 245/40 taki komplet uzytkowalem. Duza scieralnosc, szybko sie nagrzewa i trzyma na suchym.. ale na mokrym.. kurcze powiem wam balem sie tej opony. Trudno wyczuc moment uslizgu, jak juz jest - kontra i wraca na swoj tor, ty jestes metr dalej i masz wlosy na jeza. Z drugiej strony - zawsze udalo mi sie wyprowadzic, jednakze na innych oponach nie mialem takich sytuacji. Na zimowych 205 Bridegestonach na mokrym jest w porzadku, jest wyczucie wiec to nie kwestia zawieszenia. Swietne na suchym i w lukach. Na autostradzie 220 i nie zwalniasz nawet na nierownej drodze (a4 zaraz przed katowicami:) ale teraz kupie Yokohamy, podobno niezle na mokrym. I oczywiscie odradzam 245, za duzo kolein. przechodze na 205+215 badz wszystkie 205. Pozdrawiam kierowcow z umiejetnosciami:)
zjezdzam juz 4 komplet, zona jezdzi camry na primacy ale to zupelnie inna opona-do spokojnej jazdy. Natomiast ktos z uzytkownikow napisal ze to miekka opon-sadze w takim razie ze pomylil ja z inna badz z pilotem primacy,ta jest dokladnie taka jaka powinna byc opona sportowa: rowna, symetryczna, wspaniale trzymajaca w luku-zadnych wchylania na oponie, a ze sie sciera i nie jest najcichsza, wszystkie z tym indeksem predkosci sie scieraja (wypqdkowa przyczepnosci i fantastycznych wlasciwosci jezdnych)....nie uslizguje sie na lukach tak jak ktos tu napisal, pamietajcie ze wszystko musi wspolgrac i dzialac na 6:zawieszenie, hamulce i dobrze wywazone i napompowane kola+ustawiona geometria. Zachowanie pojazdu to nie tylko fajne gumy!
Dobrze się trzyma na suchym i nieco gorzej na mokrym. 96W ale twarda jak wzmacniania, zero komfortu. Wystarczy mały luzik w zawieszeniu lub ukł. kierowniczym i jej czar pryska. Mocno prowadza w koleinach. Opony są głośne i łatwo je uszkodzić - nie widać uszkodzenia ale efekty akustyczny są porażające. Szybko się ścierają przy 2 tonowym aucie i 241KM. Zdecydowanie za droga, ewidentnie dla ściśle określonej grupy aut i kierowców, na pewno nie do komfortowych limuzyn. Ciesze się, że się zużyły (mają 3mm) i je wymieniam. Nie oceniam oporów toczenia, bo tego zwykły użytkownik nie oceni. Na zimę mam zimówki.
Opony te zwlaszcza w takim rozmiarze moga sie sprawdzac na niemieckich drogach ale u nas zdecydowanie odradzam. Przy umiarkowanej jezdzie po miescie juz na 2 oponach mam wybrzuszenia wynikajace z pekniecia wlukien na bocznych krawedziach. One sie poprostu nie nadaja! Na innym samochodzie mam opony innej firmy o takim samym profilu i przy dobiciu uszkodzeniu ulegla felga a z opona nic sie nie stalo. Michelin przy duzo lzejszym dobiciu sie rozlecial i to nie raz a dwa razy. Zdecydowanie odradzam sa zbyt delikatne lepiej wziasc Dunlopa 9000 albo Pirelli P Zero!!!! www.ptkporsche.com
Opony te kupiłem razem z samochodem. Wrażenie na pierwszy rzut oka przyjemne lecz nic bardziej mylnego. Na suchym: głośna, miękka /musiałem dołożyć 0.7at. żeby nie dobijać na nierównościach do felgi/, w czasie ostrego slalomu bez względu na rozłożenie mas w samochodzie „uślizguje się” Na mokrym: DRAMAT! Cena: nie do zaakceptowanie jak na te właściwości Jedyny plus to dość szybkie rozgrzewanie.
Na suchej nawierzchni opony sprawują się świetnie. Auto na zakrętach jedzie jak po szynach. Bardzo duża stabilnośc nawet przy 230 km/h! Niestety, to by było na tyle jeżeli chodzi o zalety. Opony są bardzo głośne, trzeba uważac na śliskiej nawieżchni, bo zachowanie na mokrej nawierzchni jest beznadziejne. Pomijam kwestię komfotu jazdy i ścieralności, bo wszystkie opony sportowe wypadają kiepsko pod tym względem.
Kupiłem opone gdy miała ok.5mm bieżnika. Wcześniej jeździłem na paru Michelinach i mogę powiedzieć że jest to jeden z niewielu model który uważam za godny polecenia. B.dobre trzymanie na suchym na zakrętach a przy tym dość komfortowa ścianka boczna (bardziej miekka niż w np.Dunlopach SP8000). Polecam Micheliny TYLKO z serii pilot sport - żadnych innych.
Do sportu po prostu super!!! NIE ma chyba lepszej opony no następne to oczywiście SLICKI specyficzne dla rajdów, na pewno nie dla mam wożących dzieciaków do szkoły po Polskich drogach, szkoda pieniędzy, opona o takim profilu /45 za niska na nasze warunki drogowe!!!
Polecam dla osob jezdzacych stylem sportowym dla samochodow sportowych (tylko takich). Uwaga opona glosna i malo komfortowa ale trzyma sie jak przyklejona.
jeżdze na tych oponkach na asfaltowe rajdy KJS i moim zdaniem jest to najlepsza na rynku opona do aut sportowych i rajdowych
Na suchej nawieszchni super, na mokrej fatalna a poza tym b. glosna i malo komforotowa. Typowa sportowa opona.
oponki sa naprawde, dobre jedze na nich pierwszy sezon i uwazam ze sa nie do zdaracia!:D
dobra na suchym, ale wręcz beznadziejna na mokrej nawierzchni i do tego bardzo głośna
Doskonała opona dla szybkiego samochodu, chyba najlepsza z dostępnych na rynku.
NIE TA CENA .Dunlopy zdecydowanie lepsze
beznadziejne w porównaniu do Goodyear'a
Klasa sama w sobie!!!
super sport
doskonałe ze wszystkich punktów widzenia i zastępują opony RunFlat, doskonały komfort!
Trudno ocenić jakość opony jeżeli kupiona przeze mnie opona leżakowała przez 3 lata parciejąc. W efekcie jedna opona dostała guza i poszła do kosza, na drugą nie można było nałożyć łatki bo była zbyt sparciała. 2 opony wyrzuciłem w ciągu 2 tygodni użytkowania. Wydatek nie zwrócił się...