Testy opon letnich Pirelli MT 21 Rallycross
Producent | Pirelli |
Model | MT 21 Rallycross |
Sezon | Opony letnie |
Pirelli MT 21 Rallycross - ocena kierowców |
Ilość opinii: 4
|
Producent | Pirelli |
Model | MT 21 Rallycross |
Sezon | Opony letnie |
Pirelli MT 21 Rallycross - ocena kierowców |
Ilość opinii: 4
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opona godna polecenia al tylko poza miastem i w lekkim terenie :D
Mam już drugi komplet tych opon jest to dla mnie idealna opona szosowo-terenowa. W terenie jak i na asfalcie sprawdza się o niebo lepiej niż Continental TKC80 na których jeździłem. W porównaniu do Continentala trakcja w terenie i na asfalcie milion razy lepsza jeżdżę głównie po piachach,szutrach, błocie i po asfalcie, założone mam je do KTM 690 Enduro R. Przy jeździe na asfalcie motor nie wpada w shimi i ładnie składa się w zakręty na mokrym asfalcie nie trzeba się bać zakrętów ale trzeba też pamiętać że nie jest to szosowa opona w terenie spisuję się bardzo dobrze na każdej nawierzchni nie jest to typowa kostka i trzeba o tym pamiętać w klejącym błocie zabija się szybciej i gorzej się czyści, na mokrej trawie potrafi stracić przyczepność. Ale jest to opona dualowa a nie typowa opona do jazdy w terenie w porównaniu do Conitinentala TKC80 i Mitasa E09 uważam ze jest bezkonkurencyjna. Na tylnej oponie TKC zrobiłem około 4500 km na MT21 około 7000km a do tego Pirelli jest dużo tańsze myślę że można wykręcić większy przebieg delikatniej obchodząc się z gazem o co trudno przy mocy którą się dysponuje w KTM-ie. Podsumowując uważam że jest to świetna opona daje dużo możliwości w terenie i na asfalcie jedynym minusem jest jej ścieralność na asfalcie i to jest jej jedyna wada.
Używam jej na tyle KTM 690 enduro R. W zakrętach na asfalcie mam wrażenie ze tył motocykla nie ma wystarczającej przyczepności. Ten tył jakoś tak niepokojąco lekko się składa. Na suchym hamowanie dobre. Powyżej 80/h hałasuje jakby łożysko się rozpadło. W kopnym piachu ciągnie super. Mam porównanie tylko do innych opon enduro.
Polecam jeśli chcesz kupić opony enduro do najbardziej klasycznych FIM, bez tracenia wydajności. Ze względu na szerokie klocki bieżnika opona źle sprawdza się w błocie, ale gwarantuje wysoką stabilność na asfalcie.