Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Jak kupiłem samochód z tymi oponami to wydawało mi się, że są super. W zakrętach trzymają rewelacyjnie, brak poślizgów, ogólnie super. Później przyszła zima i zmieniłem je na Goodyear UG7+ (dla mnie bomba). Zima minęła i znów założyłem moje Pirelli. I dramat. W poprzednim sezonie myślałem, że tak po prostu jeździ mój samochód, a teraz już wiem, że to opony. Chodzi tu o twardość. Czuję każde pęknięcie (a tych u nas nie brakuje) w jezdni. Przejazd przez tory tramwajowe sprawia, że wydaje mi się, że samochód mi się rozlatuje. Opony są w jeszcze dobrym stanie ale za chwilę je wymienię (nie jestem rozpieszczonym dzieciakiem w BMW 3 z 93r). Ale jeżeli ktoś jeździ po gładkim torze to rewelacja na zakrętach.
Długo się zastanawiałem nad zakupem, przekonały mnie ostatecznie wysokie oceny w testach. Przez pierwszy tysiac km wszystko było ok i nie mogłem złego słowa powiedzieć o tych oponkach. Potem było juz tylko gorzej z kilometra na kilometr. Opony wyząbkowały i stały sie nieznośnie głośne. Sprawa tym bardziej dziwna, że na zimówkach nie ma sladu wyząbkowania i podobnych problemów, w zwiazku z czym nie jest to wina geometrii auta! Może miałem pecha i trafiłem na feralne egzemplarze ale ja juz wiecej nie zaufam tej firmie. Reasumując opona bardzo dobrze trzymajaca zarówno na suchym jak i mokrym, bardzo twarda i niestety w moim przypadku do wyrzucenia po kilku tysiacach.
Raczej nie kupie tych opon bo znam lepsze za mniejsza kwote;-) Sa to pierwsze opony pirelli z których jestem zadowolony (wczesniej jedne letnie i jedne zimówki były tragiczne!). Opony raczej bez zarzutu, kupilem je razem z alusami z bieznikiem rzedu 4 mm - 5 mm. Zauwazyłem 2 minusy tych opon: twarde, czuc wszystkie nierówności, o dziwno jezdzilem tez na dayton d210 195/50/R15 które powinny byc twardsze ( mniejszy profil ) a były bardziej komfortowe, szybka scieralnosc z 4 - 5 mm na 2,5 mm w ciagu 5000 km. Najwiekszym plusem jest to ze przy 2,5 mm nadal zachowuja swoje właściwości;-) co nie zmienia faktu ze szykuje sie do ich wymiany
Opony mają jedną denerwującą wadę, a mianowicie kiedy remontują drogi sposobem nasypania drobnego kamienia do dziury i zalania go smołą, ten otóż kamień bardzo łatwo wbija się w dość szerokie rowki w oponie. Jest to o tyle denerwujące, żę przy jeździe po dobrej równej drodze dochodzą nas do uszu takie delikatne stuknięcia. Nie wiem może to winą sportowego samochodu, ale jak miałem zimówki, to takie zjawisko nie występowało. Ale tak poza tym to opony są świetne. Bardzo dobrze trzymią na zakrętach, jak przyklejone. Nieraz jak wchodzę w zakret to po wyjeździe dziwię się że nic się nie działo, na wodzie również trzymią rewelacyjnie.
Opony były założone do auta w fabryce. Doskonale trzymają się drogi we wszystkich warunkach klimatycznych. Do tego stopnia, że spokojnie da się jeździć na nich również zimą po mieście. Latem jazda na nich to poezja - żadnego piszczenia, ABS w zasadzie nie jest potrzebny. Po przejechaniu 35000 km przód starł się prawie do połowy, ale z tyłu zeszło może z 1 - 2 milimetry. Po 25000 km byłem na wyważeniu, ale ani jedna nie wymagała korekty (index V robi swoje). Pirelli P6 mają bardzo twarde boki przez co wydają się jakby napompowane po kres wytrzymałości. Piękne graficznie z boku.
Fajna oponka, bardzo dobzre trzyma sie drogi (w porównaniu do np.Debicy). Moze lekko glsona przy toczeniu ale pow 120 i tak silinik bardziej halasuje. Najgorsza jej wada sa szerokie rowki w biezniku, w które bardzo łatwo wchodza kamyczki. Jeżdze po miescie ale parkingi pod domem i pod praca mam żwirowe i praktycznie co 2 dni musze wydłubywac śmieci z opon zeby nie stukały na jezdni. To jest jedno z 2 aut jakie posiadam i łacznie z zimowymi jezdziłem na 6 kompletach. Połykają kamienie jak oszalałe, za to prowadza sie swietnie, takze na mokrej nawierzchni.
opony z ktorych jestem zadowolony. dobrze się trzymają kierunku jazdy. mają dobrą przyczepność na suchym asfalcie, na mokrym również, ale uważać trzeba, po pierwszym deszczu strasznie się ślizgają - potem jest ok! jeśli ktoś potrzebuje opon dla "szpanu " to się super nadają - pięknie piszczą przy ruszaniu. dlatego się szybciej ścierają. u mnie ścierają się w normie. poza tym coraz trudniej je wyważyć, aż się boję co będzie na wiosnę. wcześniej jeździłem na oponach "carstone" - były lepsze ale się zużyły!
Opona dobrze trzyma się drogi... i tylko tyle. Hałas w trakcie jazdy jest nie do zaniesienia. Tęsknię za zimówkami (winterhawki - rewelka), opona strasznie twarda, prawidłowo napompowana przenosi każdą nierówność na samochód. Wszystko wali i trzeszczy. Poprzednio miałem Pirelli 3000 i w porównaniu z P6 to był rewelacja jesl chodzi o komfort jazdy. Odradzam i mam nadzieje że może sie dotrze i będzie cichsza. Wyraźne opory toczenia, nie spotkałem takiego na innych oponach.
Rewelacyjna na mokrych, w ogóle nie wrażliwa na koleiny i tory tramwajowe. Na zakrętach trzyma się jak przyklejona (część tej opinii to zasługa zawieszenia Focusa ). W porównaniu z moją zimówką Michelin ALPIN A3 bardzo głośna i twarda (ale coś za coś).
bardzo dobra oponka wraz z focusem dobra para, na zime nie oceniam bo to opona letnia, bardzo polecam ktos mi mowil ze opona jest dobra do szybkiej jazdy [to prawda] ale spokajna jazda jest jeszcze latwiejsza i sprawdza sie tez. Cos wiecej o scieralnosci, naprawde dobrze sie toczy i malo sciera, opona ma mniej gumy juz na poczatku niz michelin na ktorych jezdzilem wczesniej, to wszystko, pozdrawiam i polecam oponke.
Przednie starły się dość szybko, jedna nawet pękła na niewielkim ubytku asfaltu. Dosyć komfortowe przy mniejszym ciśnieniu, przy ciśnieniu nominalnym lub nieco wyższym robią się twarde, głośne i przenoszą wszystkie nierówności. Jedyne plusy to rewelacyjne trzymanie na mokrym - można śmiało cisnąć ponad 180 km/h, na krętych górskich nagrzanych drogach (Chorwacja) piszczą, są niepewne. Nie polecam.
Najlepsze dotąd opony. Idealne zachowanie na suchym i mokrym. Bez różnicy. Pięknie trzymają w zakrętach i ładnie hamują. Pogłoski o szybkiej ścieralności nie sprawdziły się. Przez pierwsze 5000 nie ubyło praktycznie nic. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to czuć pracę opony na wyjątkowo złych nawierzchniach, zachowuje się wtedy zbyt sprężyście, co obniża komfort.
Opony są po prostu genialne.Nie ma dla nich różnicy czy jest sucho czy też mokro.Aquaplaning to pojęcie nieznane tej oponie.Jedyna jej mała wada to, że jest odrobinę głośniejsza od konkutentów.Ocena jazdy po śniegu i lodzie odnosi się do innych opon letnich jakie użytkowałem.Opona jest bezkonkurencyjna w swojej klasie (użytkowałem wcześniej opony michelin i dębice).
Naprawdę świetne opony. Na suchym i mokrym hamowanie to przyjemność (ABS rzadko włącza się do akcji). Zdecydowanym minusem jest hałas jednak można to zrzucić na ich twardość a co za tym idzie świetne parametry jezdne. Zdecydowanie polecam jeżeli potrzebujesz dobrych osiągów przy hamowaniu i trzymaniu bocznym a mniej zależy Ci na komforcie.
świetna przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni, zarówno przy hamowaniu jak i zakrętach - doskonale trzymają się drogi. Zaskakująco dobre zachowanie na mokrej nawierzchni. Po przejechaniu trzech sezonów, nie widzę różnicy w zachowaniu opon na początku i końcu okresu użytkowania. Godne polecenia.
Nie mogłem się zdecydować na tę oponę, lecz wiem, że strzał był w "10". Opona rewelacja przy 160 km/h nawet jej nie słychać auto jakby inne ciche i bezpieczne pełny komfort. Mam je od dwuch m-cy przejechałem ponad 10000 i nie ma na nich śladów zużycia są nadal jak nowe. śmiało naprawdę warto je mieć.
Wcześniej używałem Firestone F580FS, Pirelli P6 polecił mi właściciel zakładu. Jest duża różnica, P6 trzyma się znacząco lepiej drogi, w zasadzie nigdy nie występuje "pisk" (w przeciwieństwie do Firestone, a jeżdżę tak samo), większy komfort. Gorąco polecam!
Najgorsze w tej oponie jest hamowanie tragedia w porównaniu do TOYO. Na plus to jedynie to że na kałużach dobrze się trzyma ale co z tego jak wyhamować nie idzie. A cena lepiej nie mówić o połowę droższe i o połowę gorsze od Toyo. Nie polecam Pirelli
Bardzo dobre opony, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni (świetne odprowadzanie wody, mała podatność na aquaplaning). Bardzo dobre trzymanie w zakręcie, ponieważ jednak ścianka boczna w P6 jest dość miękka polecam je troche mocniej dopompować).
Dzieki temu portalowi zorientowałem sie co i jak jeśli chodzi o opony. Zakupiłem Pirelki 6 na wiosne tego roku. Przejechałem na nich ponad 12000 i powiem że sa godne polecenia innym. Są ciche dobrze samochod sie prowadzi w zakretach i nie tylko.
Oponki bardzo dobre jak na ten przedział cenowy. W miarę ciche, dobra przyczepność na każdej nawierzchni (oprócz zimy), trochę się ścierają, ale to może wina mojej jazdy:). polecam te opony i prawdopodobnie kupię je jeszcze raz. Polecam.
W porównaniu do Firestonów (FIREHAWK) to przepaść. Wcalę nie słyszę opon i naprawdę trzeba się bardzo postarać, żeby wprowadzić auto w poślizg. Jeżeli nic lepszego nie wymyślą zanim się zetrą, to kupię je na pewno znowu
Bardzo dobra opona. Szczególnie polecam na jazdę po mokrym asfalcie - kierowca w każdym momencie czuje kontolę nad samochodem nawet przy b.szybkim pokonywaniu zakrętów. Jedyna uwaga że opona mogłby byc cichsza.
Jak do tej pory lepsze miałem tylko Goodyear Aquatred, ale to już historyczna opona. P6jak na oponę symetryczna niekierunkową rewelacja. Polecam do aut klasy niskiej jakich większość na naszych drogach.
Opony bardzo przyzwoite, ciche, dobrze trzymające się drogi na suchej i mokrej nawierzchni. Pośliznąłem się tylko na mokrym piachu rozsypanym na zakręcie, ale szybko ustabilizowałem jazdę. Polecam!