Testy opon letnich Toyo R1R

Toyo
Producent Toyo
Model R1R
Sezon Opony letnie
Toyo R1R -
ocena kierowców
5/6

Ilość opinii: 34

Opinie o oponie Toyo R1R

paulg

Opony użytkowane w Polo z silnikiem 1,9Tdi 200PS+, więc najważniejsza była jak najlepsza przyczepność, przy zachowaniu komfortu . Jak na chwilę obecną stwierdzam iż pony łączą istotne dla mnie cechy, i co ważne za przystępną cenę.

Wojtek

Dobrze trzyma na suchym, trochę słabiej na mokrym, dobre parametry przyczepności, zużycie w normie, polecana do motorsportu semi-profesjonalnego!

Adrian90

Podczas testów na torze jest niezastąpiona ;-) To sie nazywa super cena i dobra jakość.

s0ak

Latam na nich od 5 lat i bede latac dalej.

RK

Jak najbardziej Polecam Do sportu, beton i rozne inne mieszanki na samym mokrym asfalcie nie zawsze trzyma

Radziu

Bardzo dobra opona do jady autostradowej, szybkiej oraz na tor.

Wojciech

Bardzo dobre opony.

Kuba

Idealna opona na KJS, Superoes na mokrą nawierzchnie, na suchym też sobie dobrze radzi ale leci w oczach:)

wrobelrly

Opona zapewnia świetną przyczepność zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie. Jednak podczas bardzo agresywnej jazdy (rallysprint) w dużym upale, potrafi się szybko przegrzać, a wtedy zaczyna delikatnie pływać.

antol

Do codziennej jazdy - na pewno godna polecenia, na Tor Poznań w ciepłe dni - za miękka, przegrzewa się i pływa. Świetna w chłodniejsze dni, w mieście, jeśli nie zdąży się przegrzać - trzyma niezależnie od ustawionego ciśnienia, którym można łatwo regulować balans nad i podsterowności samochodu.

Bartek Kowlski SMITH Rally

Startuję na tych oponach w amatorskich rajdach samochodowych KJS. Opona bardzo dobrze spisuje się zarówno na twardej jak i luźnej nawierzchni. Najlepiej sprawdza się kiedy nawierzchnia jest zabrudzona, mokra lub śliska. Daje świetną przyczepność, ale niestety miękka mieszanka powoduje szybkie zużycie.

ziutka

Ze względu na super miękki bieżnik opona ma lepszą przyczepność w klimacie azjatyckim(max wilgotność)np. na lekkim letnim deszczu niż czasem na suchej nawierzchni, gdzie też odnotowuje maksymalne wartości. Okupione jest to najszybszym zużyciem opony jaki widziałem(15tyś km/komplet bez przegrzewania) i oto chodzi. Albo przyczepność albo długowieczność. Nie jest głośna jak wiele sportowych pół-slików. Natomiast polecał bym ją wyłącznie do lekkich samochodów ze względu na miękką konstrukcje ścian bocznych. Głębokość nowego bieżnika ok.5mm. Spalanie wzrosło mi o drugie tyle, opory toczenia nie spełniają wymagań przeglądów, a mimo to warto.

Krzysiek

Bardzo dobra przyczepność podczas deszczu jak i na suchym asfalcie, ale podczas goracych dni i szybkiej jazdy można je przegrzać co skutkuje znów słaba trakcja. Najlepsze właściwości moim zdaniem uzyskują podczas temp. Okolo 10-20st C. Odprowadzaja swietnie wode, a przy poślizgu na mokrym "próbują odzyskać przyczepność ." To wszystko sprawa dość miękkiej mieszanki co za tym idzie opony "znikaja" w mgnieniu oka, ale za to oferują przyczepność w prawie każdych warunkach. Twarde boki opony sprawiaja, że samochód jest stabilniejszy.

robus1974

Opona przez pierwsze dwa lata w sezonie letnim nie do pokonania.Silnik nie potrafił zerwać przyczepności oczywiście pomijając to jeśli sami go do tego zmusimy.moje auto audi 80 112KM-160Nm na suchej i ciepłej nawierzchni nie można było pokonać przyczepności tych gum. Jeżeli popadało i było ciepło to było do zniesienia ale przy spadkach temperatur i mokrej nawierzchni trzeba bardzo uważać na boczne przeciążenia auto ucieka ale nie bez ostrzeżenia, wibruje i podskakuje.do szybkiej i agresywnej jazdy jak na razie nie miałem lepszych gum, lecz po pewnym zużyciu i czasie już nie są tak przyczepne jak na początku.sądzę że granica ta to jest około 30000 km. Jednak gorąco ją polecam zakręty na tej oponie w lato to poezja!wjechałem w 60stopniowy zakręt z prędkością 125km/h więcej już się bałem ale sądzę że da radę znacznie więcej. I nie jest to opona wyczynowa tak jak to ją opisują w sieci, wyczynowa to r888ta jest jak ferrari f50-formuła 1 do ruchu ulicznego, hehehe. naprawdę polecam!!!

torro24

Super na mokre. Uwaga muszą ułożyć sie do ustawionej zbieżności auta. W miarę jazdy przyczepność rośnie.

Adrian

Dobry stosunek ceny do jakości, trzeba zobaczyć ile kilometrów przejadą

LEMAN

Bardzo dobry semislick. Sprawdza się zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Trwałość na przedniej osi słaba ale auto ma znaczną moc i potrafi się szybko rozprawić z każdą oponą. Używana wyłącznie w jeździe wyczynowej, poprawa osiągów ogromna w porównaniu np. do T1R.

Wojtek

Kupiłem i uważam że pieniądze wyrzucone w błoto słabo klei

RYCHU

SUPER OPONKI PO ROZGRZANIU NA TORZE TRZYMA SIĘ DROGI, AŻ SPRZĘGŁO SIĘ UŚLIZGUJE

tommi213

Opona o szerokim zastosowaniu i bardzo szerokim zakresie temp. w jakich może pracować. Polecam bardzo mocno !!!!

Maciej Oszczędłowski

Najlepsza opona na jakiej jeździłem, polecam.

Slawek

Polecam opony Toyo R1R.

Jacek

Bardzo dobra opona do sportów amatroskich zapewnia dobrą przyczepność zarówno na suchej, mokrej jak i zabrudzonej nawierzchni. Pozwala dobrze wyczuć zachowanie auta. Najlepiej sprawdza się w temperaturach do ok 23 stopni, powyżej mogą być problemy przy sportowej jeździe związane z "topieniem"(ślizganiem) się opony. Zużywa się w zależności od nawierzchni umiarkowanie szybko, niestety jak ma dobrze trzymać to musi się zdzierać. Opony mają dobry kompromis pomiędzy ceną a jakością są tańsze i trochę gorzej trzymają od Toyo r888 ale za to wystarczają na dłużej.

Dawid

Opony ok.

Gress

"Made in Japan" mówi samo za siebie :)

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.