Testy opon letnich Uniroyal RainSport 1
Producent | Uniroyal |
Model | RainSport 1 |
Sezon | Opony letnie |
Uniroyal RainSport 1 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 514
|
Producent | Uniroyal |
Model | RainSport 1 |
Sezon | Opony letnie |
Uniroyal RainSport 1 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 514
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Rewelacyjna opona na mokrą nawierzchnię. Podczas jazdy nawet w trakcie silnych opadów deszczu dzięki tym oponom można spokojnie delektować się muzyką płynącą z głośników bo ani aquaplaning, ani poślizg nie są w stanie zagrozić naszemu bezpieczeństwu. Nawet przy awaryjnych hamowaniach z dużych prędkości mimo że wisiało się w pasach z wytrzeszczonymi oczami to ABS się nie włączał bo naprawdę nie miał co robić. Wrażenie jakby jakaś niewidzialna ręka złapała auto za hak i wspomagała hamowanie! Opony dają dobre wyczucie nawierzchni zachowując przy tym wysoki komfort. Miękkie i delikatne wybieranie nierówności zwłaszcza polskich dróg są na najwyższym poziomie. Chyba dotąd nie miałem tak wygodnych opon. W innych komentarzach często pojawia się opinia że RainSport jest głośny. Myślę że to tak jakby porównać, że maluch jest głośny a potem wsiąść do rasowego sportowego auta z wydechem np. Remusa i powiedzieć że też jest głośny, ale dla wtajemniczonych to nie hałas to muzyka. A te opony wydzielają taki przyjemny głęboki szum, który chyba bardziej uspokaja niż denerwuje i nie ma nic wspólnego z hałasem przypominającym uszkodzone łożysko który wydzielają Micheliny Pilot Premacy gdy już się troche zużyją (patrz moja opinia odnośnie tych opon). Chyba że negatywne opinie nt hałaśliwości tej opony te dotyczyły nieco innej kwestii, bo faktycznie podczas przejeżdżania przez kałuże bądź w warunkach kiedy inne opony padają ofiarą aquqplaningu - Uniroyal wyrzuca spod siebie tyle wody że ta odbijając się od nadkoli i karoserii powoduje taki dziwny hałas jakby ktoś w dyngusa rzucał nam pod samochód wodę wiaderkami. Do zalet należy tu również zaliczyć i cenę gdyż w wielu rozmiarach Uniroyal RainSport1 plasuję się wśród najtańszych pozycji. Ale uwaga! Pod jednym względem opony te wręcz mnie rozczarowały... mianowicie ich ścieralność.. .naprawdę nie spodziewałem się że będzie aż tak źle bo wtedy spisałbym na początku ich użytkowania stan licznika. Wydaje mi się że już po ok 10 tys km zostało z nich ok 3 mm potem ratowałem się przełożeniem przednich na tył i tak dojeździłem je do końca chyba koło 16 tys., ale nie wiem dokładnie dlatego wpisałem przejechany dystans 20 tkm. Jeśli odnieść to do czasu to 31 września je zamówiłem, w pierwszym tygodniu października założyłem potem na 5 tyg pojechałem do kraju i auto stało nie użytkowane do połowy listopada. Na początku grudnia na przednią oś założyłem zimowe opony a RainSporty przerzuciłem na tył ale już wtedy miały ok 3 mm. Drugi dłuższy postój to 4 tyg od 16 grudnia do połowy stycznia i w połowie lutego opony były całkowicie zużyte. Niech nie dziwi Was fakt że w zimie jeździłem na takich oponach...bez obaw... Auto było użytkowane w takim klimacie że zimowe opony prawie nie mają zastosowania. Przejeżdżając ok 80 tkm rocznie w tym przypadku musiałbym co 3 mies przeznaczać ponad 2000 zł na nowe opony dlatego tym razem spróbuję czegoś innego.
Kupujac te opony spodziewałem się po nich dużo więcej. Początkowe wrażenia były bardzo pozytywne. Trochę mnie zdziwiły 2 cechy tego bieżnika: odgłos przy mocniejszym hamowaniu tj. lekkie buczenie oraz łapanie i wyrzucanie kamyków w nadkola i podłogę samochodu podczas przejazdu przez żwirówki. Można jednak było do tego przywyknąć. Gorsze zaczęlo sie w drugim sezonie - opony okazały się bardzo słabe mechanicznie: ścieralność 4 mm ubytku na dystansie 20,5 tys. km - samochód w miarę lekki tj. 1200 kg + kierowca, silnik trochę ponad 100 KM - typowy samochód rodzinny, wewnętrzna konstrukcja jest także zdumiewająco słaba - cofając na parkingu najechałem ukosem na betonowy ogranicznik i opona pękła na boku, na koniec eksploatacji bardzo pogorszyło się trzymanie boczne na szybkich długich łukach, samochód ma ciężki przód (2.0 diesel) ale to do końca nie tłumaczy zdartych krawędzi klocków bieżnika po jednym ostrym szybkim zakręcie na betonowym placu (unik awaryjny - jakiś baran zajechał mi drogę). Słowo SPORT w nazwie tej opony to grube nadużycie. Przed Uniroyalami miałem stare (5 sezonów) toporne Goodyeary NCT5 i jeździło się na nich pewniej. Obecnie mam 1 parę Uniroyali na tylnej osi i nowe Bridgestony ER300 z przodu. Na tą chwilę widać znaczną poprawę w zachowaniu się samochodu. Zniknęła dokuczliwa nasterowność a samochód jest bardziej przewidywalny.Opona stosowana jako wyposażenie fabryczne wielu popularnych samochodów okazała się bardziej "sportowa".
Oponki rewelacyjne jesli chodzi o rzezbe bieznika, rant chroniacy felge przed uszkodzenie (2 razy rozwalilem te opony o wystajace studzienki czy tez o wyrwy w asfalcie - ale felgi sa OK)... jazde w szybkich ciasnych zakretach (trzymaja rewelacyjnie - auto przykleja sie do asfaltu) no i cena za te oponki byla atrakcyjna oraz to jak sie auto na nich zatrzymuje - po prostu staje w miejscu (musialem nauczyc sie pozniej hamowac bo stawalem o 15 metrow wczesniej niz na poprzednich kiepskich. Sa tez minusy tej oponki - strasznie szybko zuzywa sie bieznik przy szybkiej jezdzie i agresywnym stylu jazdy - stawiam na 10 tys km nie wiecej ze wytrzymuja te opony. Bylem w szoku jak po 3 miesiacach musialem przelozyc opony przednie na tyl bo juz sie praktycznie nie dalo na tym jezdzic. Przy jezdzie w na mokrej nawierzchni przy wielkosci bieznika 4 mm auto juz zaczeło mi tylem myszkowac po asfalcie nawet przy predkosciach rzedu 70 - 90 km/h. Dodam ze mam sztywne zawieszenie i auto zamiast trzymac sie drogi czesto wymagalo delikatnych korekt kierownica. Ogolnie polecam oponki dla osob ktore spokojnie jezdza, chca miec dobry komfort prowadzenia autka oraz pewnosc ze sie zatrzymaja w krytycznych sytuacjach. Nastepne oponki jakie kupie to beda BFGoodrich PROFILER G... jak sie spisza to sie okaze juz w kwietniu
Panowie jezdze troche juz na tych oponkach i nie mam nic im do zarzucenia moze procz hałasu. Ale nie mozna sie spodziewac opon idealnych za kwote ok 300 zl tym bardziej z bieznikiem na deszcz.Jesli chodzi o jazde zima lub bardzo pozna jesienia z przymrozkiem to opony sie robia bardzo twarde i nawet przy temp ok 5 st robi sie slisko. Malo scieralne nie widze duzej roznicy po 20 tys.Na drodze mokrej z duza iloscia wody aquaplaning wystepuje ale duzo mniejszy niz na zwyklych oponach, na suchej bardzo dobrze sie trzyma samochod drogi na zakretach jak rowniez podczas hamowania.Moja ocena tylko 5 na suchej i na mokrej bo to nei jest opona idealna ba taka nawet nie istnieje. Najpierw kupiłem jedna pare i po 10tys 2 pare i jestem bardzo zadowolony. Kupujac sugerowalem sie roznymi testami m.in ADAC oraz opiniami użytkownikow i nie zaluje.Z pełna swiadomoscia polecam bo to bardzo dobre opony w dobrej cenie i ladnym wygladzie. To co kupilem napewno przerasta moje oczekiwania. Oczywiscie polecam sklep opony.com.pl bo transakcja byla szybka sprawna i bardzo mila. Tym bardziej ze kupilem u nich takze opony zimowe po bardzo dobrych cenach, zatem bede stalym klijentem :)
Doskonała oponka! Po prostu rewelacja! Zdecydowałem się na nią po dogłębnym przeczytaniu testów. Byłem dosyć sceptycznie nastawiony do niektórych (tak mi się wydawało) wygórowanych komentarzy. Gdy założyłem te opony i popadał deszczyk przekonałem się, że za naprawdę niską cenę w tym rozmiarze mogę mieć po prostu doskonałą gumę! Wierzcie lub nie: ale to trzeba przeżyć! Jak popada sobie deszczyk, samochód dosłownie jest przyklejony do asfaltu. Wcześniej jeździłem na continentalach, ale ten RainSport jest o wiele lepszy! Jeżdżę dużo po mieście i często wyruszam w długie trasy. Jechałem nie raz w naprawdę beznadziejnych warunkach, a oponki nigdy mnie nie zawiodły! Od 3 miesięcy ani razu nie zablokowały mi się koła (nie mam ABS`u)! To niewiarygodne! Ostatnio wymieniłem koła na zimówki i nie mogę się przyzwyczaić - non stop blokują mi się koła i wpadam w poślizg! Jeśli wahasz się nad wyborem tej opony, to nie trać czasu i zamawiaj! Nie pożałujesz! Pozdro dla wszystkich!
Długo szukałem odpowiednich dla mnie opon. Marka Uniroyal nie kojarzyła mi się dobrze, ale po przeczytaniu wielu opinii zdecydowałem się na zakup RainSport 1. Ryzyko się opłaciło - opona spisuje się rewelacyjnie! Na deszczu - rewelacja! Na suchym bardzo dobra. Auto jedzie jak po szynach. To bardzo miękka, bezpieczna i komfortowa opona więc liczyłem się z dużym zużyciem. Widzę jednak, że powinna ona wytrzymać bez problemu co najmniej 2 (a może więcej) sezony letnie - minimum 60 tys km przy agresywnej jeździe. Hałas nie dokucza, choć Michelin Pilot Primacy są cichsze, ale za to twardsze. Ostre zakręty pokonuje z niewielkim piskiem, ale daje się łatwo kontrolować. Wiem, że to ma niewielkie znaczenie, ale wygląd tej opony przy profilu 50 powoduje, że auto stało się dużo bardziej atrakcyjne. Chciałem kupić Dunlop SP Sport 9000 lub Michelin Pilot Primacy, ale były 500-720 pln droższe za komplet. Nie żałuję zakupu! Następne będą takie same lub spróbuję Nokian Z.
Kupiłem te opony sugerując się opiniami na tej stronie, zachowanie na mokrym, bajka, na suchym tez bdb, jedyne do czego mozna sie przyczepic to to ze sa stosunkowo glosne... niestety moje auto nalezy do tych ciezkich i zarazem w miare mocnych a co za tym idzie znacznie skraca sie zywotnosc opony - po przyjechaniu ok 20000 km zostaly mi ok 4 mm bieznika i od tego momentu zachowanie opony znacznie sie pogorszylo - powierdzmy ze stracila ok 30% swoich wspanialych wlasciwosci - po przejechaniu 35000 km zostalo ok 3 mm bieznika i w tym roku dam je na tyl (mialem tylko na przedniej/napedowej osi) i wyglada na to ze kupie drugą parę na przód. Zuzywaja sie znacznie wolniej niz Nokian NRVi i poza hałasem są od nokiana znacznie lepsze, niestety przy moich przebiegach są to opony 1 sezonowe ale jeśli cenicie sobie bezpieczeństwo to gorąco polecam - na mokrej nawierzchni dają taką przyczepność że nie można ich porównać do żadnych innych!
Witam. Chciałbym się podzielic opinią nt. tej opony, mimo, że auto już sprzedane, wraz z oponami... W każdym razie kupiłem 2 sztuki (oczywiście na opony.com) na przednią oś przed wyjazdem na wakacje w sierpniu 2007. Przejechałem ~6000 km, w tym 4000 km poza granicami Polski w bardzo zmiennych warunkach atmosferycznych. Prowadzenie w deszczu (nieraz bardzo intensywnym) oceniam jako bardzo dobre. Żadnego pływania, czy poślizgu. Na drogę suchą również bardzo dobre. Zaskoczył mnie fakt bardzo dobrej "hamowalności" opony. Na Firestone'y Firehawk nie mogłem liczyć ani na mokrej, ani na suchej nawierzchni - Rainsport zmienił zupełnie moje wymagania dotyczące opony... Wiem, że dystans przejechany przeze mnie nie pokaże w pełni wartości opony, ale wrażenie jakie pozostało zdeterminowało mnie do napisania tej opinii.
Opony idealne dla tych co cenią komfort i szybką jazde. Znakomicie trzymaja na suchej i mokrej drodze. dużo podróżuje po hollandii, belgii i francji. opony znakomicie zachowują sie na asfalcie jak i holenderskich drogach z cegły i granitu. jak pisze dużo osób opony się szybko scierają, każda opona o takiej przyczepnośći będzie scierać się szybciej ponieważ jest bardziej miękka i dlatego lepiej się trzyma drogi. Jezdziłem na dunlopach i firestone ale ta opona je bije na głowe. Polecam tym co jeszcze się zastanawiają, gdyż zrobiłem podobny błąd kupując firestone fz200 i te opony w ogole się mokrej drogi nie trzymają! były tańsze i troszke twardsze myślałem żę lepsze na nasze drogi. Pieniądze wyrzucone w błoto w połowie sezonu je wymieniłem na te uniroyale. Niestety w moim rozmiarze nie najtańsze ok 390 żł ale warto!
Juz 2x ocenialem te oponki w tym serwisie i powiem tak: nic sie nie zmienilo - najlepsze opony jakie kiedykolwiek mialem - na suchym radza sobie wysmienicie a na mokrym nie znam lepszej gumy - sa lepsze nawet od bridgestone turenza ER300 ktore oceniam na 5+ mialyby 6 gdby nie byly tak glosne w czasie zakretu w lewa strone (o dziwo jadac na wprost i skrecajac w prawo sa ciche - ale przez swa glosnosc w lewo 2x zmienialem lozyska! i to nie zart:(). Wracajac do RS1 Na sniegu nie jezdzilem wiec nie oceniam ale do +4'C radza sobie wzorowo - w nizszych temperaturtach nie uzytkowalem. Ich jedynymi 2 wadami sa: 1 potrafia zerwac przyczepnosc przy agresywnym ruszaniu, 2 nie produkuja ich w rozmiarze 195/65/R15 a ze teraz przesiadlem sie na octavie 1.8T to z checia bym je kupil!
Z oponek jestem bardzo zadowolony. Przejechany dystans podałem w przybliżeniu bo dokładnie nie pamiętam ale pojeździłem na nich trochę po Europie także były użytkowane zarówno w trasie jak i mieście. Jedyne co mogę powiedzieć negatywnego to że niedługo po założeniu tych opon (ok. 1000 - 1500 km przejechane) wyskoczył mi mały bąbelek na boku opony ale do dziś się nie powiększył i opona ta na moje oko nie straciła swych właściwości jezdnych (nawet przy agresywnej jeździe). Zdaje sobie jednak sprawę że mogło to być spowodowane wjechaniem w dziurę, których w moim mieście - Wałbrzychu nie brakuje:-) a jest to jednak opona niskoprofilowa. Jeśli w następnym moim aucie zalecany rozmiar będzie u Państwa dostępny to napewno się po te oponki ponownie zwrócę. Pozdrawiam
Drodzy Państwo jestem zachwycony tymi oponami, to już kolejna opona tej firmy i nie widzę dla niej konkurencji w tym przedziale cenowym, a i chyba w wyższym też będzie cięzko znaleźć lepszą. Oponki po prostu dobre. Na mokrym jak i na suchym rewelacja i ten jakze przyjemy szum wydobywający się spod oponek, az nie chce się słuchać radyjka muzyka dla uszu w hi - edowym wykonaniu. Goraco polecam opony, a nie zapominając o firmie - rewelka szybki i miły kontakt, sprawa załatwiona na najwyzszym poziomie. Dodam tylko, że nie mogłem dostać tych opon nigdzie ze względu że kupowałem w październiku, zostały dla mnie sprowadzone bezpośrenio z zagranicy. Ogromy plus, z pewnościo ponownie kupię te same i w tym samym miejscu. Pozdrawiam
Rain Sport - ta nazwa zoobowiązuje. Gdy je założyłem i przejechałem pierwsze kilometry byłem zachwycony. Jazda na wprost przy 210 km/h to uczucie spokoju i bezpieczeństwa. Wreszcie spadł deszcz - i co? Rewelacyjna trakcja w ostrym zakręcie! Oczywiście sucha nawieżchnia + RainSport1 to dwie połączone ze zobą na stałe struktury:) Zakręt 135 stopni przy 120 km/h nawet nie zapiszczały. Tylko jeden poważny mankament założyłem w kwietniu, a we wrześniu opony z przodu zużyte w 75 %, z tyłu 50 % zużycia. Podsumowanie: Z autopsji wiem, że RainSport1 to rewelacyjne opony za bardzo dobrą cene lecz najlepiej je stosować do lżejszych aut kompaktowych - użytkownicy takich aut będą dłużej cieszyć się ich właściwościami. Polecam Uniroyal Rainsport 1!
Po wodzie idzie dobrze choć nie tak dobrze jak szła Fulda Carat Attiro z tym że Fuldę miałem szeroką na 185 mm może kwestia szerokości opony? Przy wjeździe w głębszą kałużę zdecydowane przyhamowanie samochodu. Poza tym idą jak burza. W jeździe w ulewie w zasadzie w oberwaniu chmury gdy na całej drodze była warstwa wody pełna kontrola nad samochodem przy prędkosci 130 km/h - szybciej nie szło bo wycieraczki nie nadążały zbierać. ścieralność - bardzo odporne opony. Przejechały 10 000 km i ciągle jak nowe. Żadnych problemów z wyważeniem. Na suchym przy jeździe po ciasnym łuku z większą prędkością wrażenie uciekania przodu. Generalnie polecam opony na polskie drogi gdzie w koleinach czai się aquaplaning - idą jak po szynach.
Przejechane 23000 km i nie moge oponom niz zarzucic trzymaja sie swietnie i auto na nich pomimo utwardzonego zaiweszenia trzyma sie wzorowo. Na mokrym to można czarować (za co inni użytkownicy często bardzo się wkurzają - co potem na CB słychać). Prowadzą się tak samo przy jeżdzie spokojnej jak i przy predkościach w okolicy 200 kmh. Rant uratował mi felgi już wielokrotnie i tylko nieznaczne uszkodzenia na nich widać(ale zważywszy na to ile dziur na polskich drogach zaliczyły to i tak świetny wynik i raczej nie osiągalny bez rantów ochronnych). Jedyne co mnie zdziwiło to, że na niektórych nawierzchniach jak było bardzo gorąco opona zaczynala się ślizgać podczas hamowania, to samo jak brałem udział w zrecznościówce
Dokonując wyboru opony kierowałem się zachowaniem na mokrej nawierzchni, co przy moim relatywnie lekkim aucie i szerokiej oponie miało kluczowe znaczenie. Szczerze mówiąc nie zawiodłem się. Opona trzyma bardzo dobrze, nie nosi śladów zużycia, mimo iż tylne koła ustawione są w negatywnie przez obniżone zawieszenie. Opona mimo swojej szerokości zapewnia pewien komfort przy jeździe w koleinach. Niestety profil i zestrojenie zawieszenia dają o sobie znać na dołkach, ale taki zestaw niezaleznie od producenta opony zachowywałby się podobnie. Podkreślenia wymaga bark chroniący obręcz, co w tej klasie cenowej jest niezbyt często spotykane. Innymi słowy opona zdecydowanie godna polecenia.
W swoim przedziale cenowym bezkonkurencyjne! Doskonale zachowują się na suchej nawierzchni, na mokrej wręcz rewelacyjne, bardzo duży margines bezpieczeństwa, prakycznie nie da się zerwać przyczepności nieumyślnie. Nawet przy ostrej jeździe auto zachowuje się bardzo precyzyjnie. Trzeba się postarać żeby stracić przyczepność przy ostrym ruszaniu lub hamowaniu (nawet na mokrym!) Do tego świetnie się prezentują. Mały minut to to że są trochę głośniejsze, ale wydaje mi się że pozostałe cechy rekompensują to z nawiązką. Co do scieralności - u siebie nadmiernej nie zauważyłem ale samochód jest stosunkowo lekki (1100kg) a i procentowo agresywnej jazdy u mnie niedużo (może 20%) Szczerze polecam!
Swietna oponka, wyglada super, trzyma sie super (na mokro i na sucho), dosc glosna ale w porownaniu z Matador MP14 to mistrz ciszy. Bardzo przyjemnie jezdzi sie po nierownosciach ale na pewno nie sa to opony do sportowej jazdy, mysle ze guma jest zbyt miekka na bardzo szybkie zakrety, boczna czesc opony lekko sie kladzie w zakretach ale poczucie bezpieczenstwa stoi na bardzo wysokim poziomie. W dlugi weekend majowy sprawdze jak zachowuja sie w dluzszej trasie (kilkaset km). Przy nawet ostrym ruszaniu zdecydowanie ciezko zerwac nawierzchnie, wplyw na to ma poniekad znikoma moc mojego auta (90KM) ale jednak swiadczy tez o bardzo dobrym trzymaniu auta na czystym asfalcie. Polecam.
Przebieg jeszcze niewielki wiec ocena scieralnosci nie jest miarodajna. Na suchym oponka swietnie sie klei. Czuc bardzo dokladnie kiedy zaczyna puszczac (przy ostrej jezdzie) i slychac charakterystyczne szumienie, wiec latwo przewidziec punkt 'krytyczny' ;-). Na mokrym opona spisuje sie na 4+/5; moja ocena wynika z tego ze mam szerokie opony i tu ciezko o dobrze trzymanie na polskich drogach z koleinami gdzie zalega woda. Na drodze, gdzie jest mokro trzyma swietnie. Komfort jazdy? o co chodzi? Jezdzi sie super. Poziom halasu - niski. Scierlanosc j.w Wyglad - niesamowity. Moge polecic te oponki!! Wczesniej smigalem na Conti i nie wrocilbym do nich.
Polecam opony. Auto w ktorym mam je zamontowane nie nastraja zbytnio do powolnej jazdy, wiec oceniam je pod innym kątem. Na suchym zachowuja sie poprawnie, kiedy jest jednak zbyt goraco staja sie po prostu sliskie, na mokrym rewelacja. Mankamentem opon jest to, iz maja malowytrzymałe boki (rozciąłem juz 3 sztuki na kraweżnikach - nie pisze tu o parkowaniu auta..). Do seryjnego samochodu - jak najbardziej. W końcu liczy sie przede wszystkim zdolnosc od utrzymania dobrego kontaktu z podlozem w miare pogarszania sie warunkow. Do Clio Williams lepiej miec komplet Toyo R888 + Rainsport + Michelin Alpin. To jesli szybka jazda jest czyjąś pasją.
Oponka rewelacja! Na mokrym idealna, żadne koleiny pełne wody już nie są takie straszne. Szczerze to jadąc w dzisiejszą deszczową pogodę doznałem szoku. Auto jest przyklejone. Przy hamowaniu czuć wyraźnie ze trzyma się drogi. Na suchym i w ostrych zakrętach auto jakby troszkę myszkowalo, ale oprócz tego ok. Wygląd też potrafi zwalić z nóg. Naprawdę szczerze polecam każdemu kto zastanawia się nad ich kupnem. Pomimo że zrobiłem niewiele kilometrów jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Tylko przez ten ich wygląd boje się o ich dalszy los. Każdy pyta co to za opony itp itd. Wiec chyba czeka mnie zakup śrub zabezpieczających:)
Opony oceniam generalnie jako bardzo dobre. świetnie się prezentują ale to nie najważniejsze. Wcześniej jeździłem na Bridgestone Potenza RE 720 - były głośne i twarde jak kamień ale świetnie się trzymały w zakretach. Te nieco myszkują ale raczej tylko przy wyzszych temperaturach zewnętrzynych ponad 20 st. C. Poniżej jeździ się świetnie, dają duży margines bezpieczeństwa i wprost czuc kiedy mają zerwac przyczepnośc. Poza tym komfort nieporównywalnie wiekszy niz w Bridgestonach - opona po prostu bardziej miękka i to chyba najlepszy wybór na nasze drogi. No i cena 157 zł/szt w promocji - dla mnie bezkonkurencyjna. Polecam
Kupiłem je zachęcony dobrymi komentami m.in. na forum mojego klubu - Astra Tuning Team. świetne opony. Na torze w Radomiu spisywały się naprawdę dobrze. Trochę piszczały na ostrych zakrętach ale czuć było ogromny zapas przyczepności. Na codzień (jeżdżę głównie drogami ekspresowymi i autostradami + sporo jazdy po mieście) jeździ się bardzo komfortowo i pewnie, nawet w deszczu. Nie wiem czy głośno szumią, dla mnie są ciche, i tak słyszę tylko ryk silnika i wydech :) Po przejechanych niecałych 10tys. nie mają śladów nadmiernego zużycia, biorąc pod uwagę mój styl jazdy. Jeszcze długo posłużą. No i wyglądają... :)
Genialne opony na deszcz. Mimo malej wagi auta, wjezdzajac w wieksze kaluze praktycznie nie odczuwam sciagania. Odprowadzanie wody jest swietne. Na suchym przyczepnosc jest rowniez bardzo dobra a mieszanka gumy - mimo ze miekka - nie sciera sie bardzo szybko. Warto dodac, ze i opory toczenia sa niewielkie. Po zmianie opon z Continentali zaobserwowalem spadek zuzycia paliwa bez zmiany stylu jazdy. Stosunek jakosci do ceny moim zdaniem jest bardzo dobry. Jedyny minus - troszke halasuja, ale nie do tego stopnia by bylo to uciazliwe, a w wiekszych i lepiej wygluszonych samochodach szumy te pewnie beda nieodczuwalne.
Opopnki na prawdę rewelacyjne, prowadznie ns mokrej nawierzchi jest jak już tu mówią poprzednicy REWELACYJNE!!! Ktoś coś mówiło Dunlopie 9000 są to oponki tej samej klasy i nawet nie powstydze się o stwierdzenie że są odrobinę gorsze na wodzie niż Rainsport1. na suchej nawierzchni tak samo bardzo dobrze się tzrymają drogi. Po prostu jestem w 100 procentach zdecydowany na ponownyich zakup. ścieralnośc umiarkowana miłem jak kupiłem 7 mm a mam obecnie około 5 takze 2mm no może 2,5mm na 20 tyś km to na prawdę bardzo dobry rezultat w szególnosci że styl jazdy jest dosc agresywny ale oczywiście nie zawsze