Testy opon zimowych Goodyear EAGLE UG GW3
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE UG GW3 |
Sezon | Opony zimowe |
Goodyear EAGLE UG GW3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 131
|
Producent | Goodyear |
Model | EAGLE UG GW3 |
Sezon | Opony zimowe |
Goodyear EAGLE UG GW3 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 131
|
Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.
Trochę więcej przejechałem i więcej mogę powiedzieć na ich temat. Na suchej nawierzchni spisują sie dobrze, ale warunek - temperatura nie może przekroczyć 10 st.C. Na mokrej bardzo dobrze, ale nie znam opon zimowych, które nie sprawdziłyby się na wodzie. Na śniegu - zmieniłem swoje zdanie - są słabiutkie szczególnie na mokrym śniegu, a o bezstłuczkowym manewrowaniu na parkingu, na którym zalega 10 centymetrowa warstwa muldowatego, mokrego śniegu to marzenie ściętej głowy. Zawsze trzeba sobie zostawić 0,5 m zapasu, bo auto na tych gumach w tych warunkach po prostu pływa. Powodem jak się przekonałem jest kształt i konstrukcja bieżnika (przeznaczenie do jazdy na odśnieżonych drogach. Na lodzie całkiem ładnie się trzyma i tu zdania nie zmieniłem zbytnio. Są to opony bardzo ciche, ale jak już wspomniałemm są wymyślone na czarne drogi. I na koniec - w ogóle się nie zużywają. Ostatnij ciepłej zimy jeździłem na nich od października do kwietnia i podczas, gdy posiadacze innych oponek wyrzucali zjechane gumy na śmietnik, ja nie zauważyłem na swoich zużycia nawet o milimetr. Niestety słabe wyniki na śniegu przekonał mnie, że to już ostatni ich sezon. Letnie, jako że zamieniły sie w sliki, wywaliłem tydzień temu i zamierzam zimówki eksploatować aż do zjechania ich, czyli pewnie do początku przyszłej zimy.
Moje pytanie brzmi, czy mozna nazwać zimówką opone która na sniegu jedzie gdzie chce? Chyba w zamierzeniu producenta opona ta raczej stworzona jest, w naszym klimacie na okresy przejsciowe. Ale w takim razie mamy letnie. Moze dla krajów takich jak włochy grecja? tam zimy sa jakie? wiemy. A ze moze wlochowi przysni się jechać do austri lub w alpy. Gdzie zimówki są obowiązkowe to robią opone na tą okazje? W każdym razie to raczej zimówka tylko z nazwy, bo w praktyce na sniegu to Lipa przez duże L. Chyba że jakis wypasiony prezes wytacza swoje autko raz na wielki dzwon. Oczywiście jak nie pada śnieg i drogi są czarne, w innym przypadku bierze służbowe:) i nie powie przecież w towarzystwie że jeżdzi na kormoranach. Tu może się pochwalić oponami za 8 stówek za sztuke super itp. Ale tu doradził bym mu Micheliny Alpin jest czym sie pochwalić i w razie nagłej śniezycy, jechać.
Na oponach jeżdżę drugą zimę. Niewątpliwe zalety to niski poziom hałasu i wysoki komfort. Dobre na suchych nawierzchniach. W typowo zimowych warunkach: błoto pośniegowe, cienka warstwa „śnieżnej breji” rozczarowują. Na Audi 80 miałem Klebery i w mojej ocenie były lepsze (jedyna wada to szybkie zużycie; po jednej zimie opony z przedniej osi do wymian). Największe moje zaskoczenie to gdy jeździłem Fabią na UG6 – (ocena 6) zdecydowanie lepsze od GW3 (na śniegu czy śnieżnej breji trudniej auto wpadało w poślizg). Być może niektóre opony nie sprawdzają się w każdym samochodzie, stąd dobre opinie innych użytkowników. Wyboru tych opon dokonałem po przeczytaniu testów w prasie motoryzacyjnej oraz opinii tutaj zamieszczonych. Raczej nie kupiłbym ponownie tych opon, jednak z drugiej strony nie są najgorsze a nie mam gwarancji że inne będą lepsze.
Bardzo dobre opony. Pierwszy raz przetestowalem opony w ekstremalnych warunkach - nie na `płaskim` ale w górach. Egzamin zdaly na szóstkę - jazda ze średnim obciązeniem pod górę 14 km + kilkadziesiąt zakrętów i w ubitym sniegu bez zarzutu. W kopnym śniegu - powiem tylko jedno - nie załozyłem wogole łancuchow i wszystko mówi za siebie. Niestety widziałem po drodze kierowców zakładających łańcuchy. W normalnych warunkach opona sprawuje się bez zarzutu. śnieg, mokry śnieg - bardzo dobre odczucia, miasto - wspaniale, śliska nawiezchnia - ok. Moim subiektywnym odczuciem jest lepsza a zwłaszcza cichsza od letnich Dunlopów SP Sport. Nie znalazłem w niej wad!:-))) O scieralności nic nie mogę powiedzieć bo za mały przebieg zrobiłem. Podsumowywując polecam.
Opony przede wszystkim swietnie trzymaja sie na lodzie, tzn. pozwalaja na kontrole toru jazdy, a nie tak jak przy oponach roznych innych producentow ja sobie, a samochod sobie. Oczywiscie zeby nikt nie pomyslal, ze nie slizgaja sie, ale przy rozsadniej jezdzie czuje sie, ze ma sie panowanie nad autem. Na sniegu rowniez dobrze sie spisuja, ale co do warunkow sniegowych, wszystkie moje dotychczasowe zimowki byly trafione w dziesiatke. Jedynym mankamentem jest dosc znaczna halasliwosc powyzej 120 km/h. Na trasie kiedy jest sucho wydaja spod siebie dosc meczacy odglos chrobotania, a wolalbym, zeby to byl raczej narastajacy szum. Przy wolniejszej jezdzie wrazenia sluchowe niegorsze niz letnich Dunlopow Sport.
Jestem z nich zadowolony, mimo tego, że nawet w zimie zdarza mi się jeździć dość szybko… Dobrze spisują się na mokrej nawierzchni! Radzą sobie bardzo dobrze na śniegu, a w połączeniu z napędem na 4 koła można na nich ostro pojeździć! Interesujący jest także wygląd. Samo zachowanie na drodze oceniam wysoko, bo nie miałem z nimi żadnych problemów. Jazda szybka jest jednocześnie jazdą bezpieczną… Nie protestują przy prędkościach wysokich takich jak 180 – 200km/h. Jest to opona typowo zimowa, więc w temperatury dodatnie jest głośniejsza a nawet głośna przy hamowaniu. Poza tym oceniam ją na 5 i polecam tym co jeżdżą szybko.
ocena tych opon wymaga bardzo złożonego przemyślenia: jak były calkiem nowe super na wszystkich nawierzchniach, śnieg, mokro, sucho - rewelacja! teraz mają przejechane około 25 tyś km i zostało 6.5 mm bieżnika i na środkowej "jodełce" ne ma prawie lamelek! obecnie jazda na tych oponach po śniegu i błocie pośniegowym to walka o utrzymanie na drodze. prawie nie skręcają, potrafią się zakopać w 6-cio centymetrowym śniegu, ruszanie jest niesamowicie trudną sprawą, czasami czuję sie jak amator w kapeluszu - a wierzcie mi tak nie jest! nie polecam! jest wiele lepszych i tańszych gumek!
Jak opona RUN ON FLAT może wybrzuszyć się na bocznej krawędzi. Kiedy właśnie dzięki wzmocnionym krawedziom jest run on flat. Mam wrażenie że opony zimowe produkowane w Niemczech mają ten problem. Podobną wadę mają continentale ale znam tylko zimowe ale nie runflaty . Tu mam do czynienia z runflatami ledwo jeden sezon wytrzymały. To skandal żeby opona w tej cenie wykazywała takie wady. Wrócę do michelinow pirelli albo bidgestonow . Z nimi nie miałem nigdy problemow.Może Bidgestony szybciej się ścierają, ale dłużej się jeździ niż 1 sezon. Nigdy więcej Goodyear. Chciałem kupić Pirelli ale nie było.
Jak nowe to rewelacja - jeździ się prawie dwa razy szybciej na błocie pośniegowyn i po śniegu, ale tylko mina trzy sezony to lepiej od razu wymienić je na nowy komplet bo można się szybko przekonać nad czym pracują rzeczywiście inżynierowie w firmie GOOD - YEAR, żeby nie stracić pracy. Według mnie nie ma sensu wywalać takiej kasy tylko na trzy sezony, bo później naprawde jest tragicznie na nich jeździć (bardzo słaba przyczepność pomimo 6,5 mm bieżnika)
cześć, z racji tego że prowadzimy serwis ogumienia, mamy możliwość testowania opon wszelkiej maści, na swoich autach, co do tej konkretnej oponki muszę powiedzieć że jest naprawdę bardzo, bardzo dobra. Moim skromnym zdaniem troszeczkę zbyt mało odporna na uślizgi i zrywanie przyczepności na wodzie, ale na pewno jak założysz nie będziesz żałował.. a technicznie ok. scieralność ok . polecam wszystkim :< tylko ta cenka! przyczepności pozdrawiam.
Opony nowo zamontowane, po tym co miałem doświadczenie z poprzednimi oponami zimowymi (MALOYA) zdecydowanie są super, przejechałem juz ponad 2500 km - na Kaszubach śnieg, lód, błoto pośniegowe, deszcz, błoto, sucha nawierzchnia - praktycznie wszystko co mogło być - rewelacja, na drodze szybkiej - wgryzają się w asfalt, są stabilne i pewne w jeździe szybkiej. Są bardzo ciche, dopiero słychać szum powyżej 140 km/h. Jak na razie to chyba dobry zakup
Szukałem cichych opon zimowych i znalazłem. Te są rewelacyjnie ciche! Nawet bardziej niż moje letnie Micheliny. świetne przy dużych prędkościach na zimnych i suchych autostradach. W ogóle nie czułem różnicy w komforcire jazdy między nimi a letnimi. Na śniegu ok. Na lodzie takie sobie, ale chyba tylko bardzo miękkie opony dają sobie radę z lodem. Z kolei jeżeli opona miękka to i ściera się raz dwa. Polecam!
Bardzo dobra oponka na szosy i autostrady, suche i mokre. Bez problemu radzi sobie z przejezdzaniem przez sniezne koleiny podczas wyprzedzania. Cicha i komfortowa. Jednak na sniegu, w gorach sa problemy z ruszeniem, szczegolnie na wstecznym i lekko pod gorke - opona prawie nie ma przyczepnosci i sie slizga lub zakopuje. Po zalozeniu tych opon spalanie wzroslo srednio o 1,5 - 2 l/km.
Bardzo dobre opony, kleja sie do asfaltu. Rewelacyjne na suchej nawierzchni przy wysokich predkosciach. Na sniegu przy ujemnej temp na A4 wzorowo sie spisaly przy predkosci 150km/h (nie osmielilem sie jechac szybciej). Czasami wystepuje brak przyczepnosci przy ruszaniu na mokrej mazi posniegowej, ale byc moze to kwestia szerokosci opony. Ogolnie jestem bardzo zadowolony.
extra gumy! testowałem juz różne na wielu autach, często zmieniamy flotę w firmie i z czystym sumieniem polecę każdemu te opony do wyższej klasy aut! na mondelcu kombi i 130 km szły jak po szynach autostrady, zjadały na deserek, a zima 2005/06 była ostra! góry no problem, bez łańcuszków, powrót po dniu spędzonym na stoku, przez 300 km komfortowy i bezpieczny
Kupilem je w tym sezonie - opony naprawde niezle. W lutym bylem na nartach w Alpach, to z gorskimi, przsewaznie mokrymi a czasem zasniezonymi, serpentynami problemow nie bylo. Troche gorzej za to na lodzie ale na mokrej autostradzie przy padajoncym deszczu 190 km. i jechalem jak po strunie. P.S. kupilem je po opiniach na tej stronie. Sorry for polski jezyk.
Opony sprawdziłem ostatniej zimy w Polsce - jzda po mieście oraz dwa razy w Tatry, jak i w dalszej trasie - narty we włoskich Alpach. Są to jedne z lepszych zimówek na jakich jeździłem. Pewne również przy szybkiej jeździe, nie "pływają". Właśnie kupiłem nowe (większe), bo zmieniłem samochód, a zima za pasem. Polecam, na pewno nie będzie wpadki.
Na tych oponach zima nie stresuje. Na suchym asfalcie rewelacja, trudna do wyprowadzenia z równowagi. Na śniegu i błocie pośniegowym bardzo dobra. Na mokrym trochę za słabo przyczepna przy ruszaniu, zwłaszcza w łuku, ale odprowadzenie wody skuteczne. Opona bez kolców, więc na lodzie śliska, ale przewidywalna. Bardzo cicha.
żona jeździ na GY ultra grip 6 - te polecam! Eagle GW3 sorry ich nie kupię!! słabe na mokrym asfalcie, koleiny z błotem pośniegowym - to nie dla nich, śnieg super, ale ile i gdzie jeździmy po sniegu. Przeważnie drogi pokrywa maż sniegowa, błoto, padający śnieg... Ja wybieram Ultra Grip 6!! Eagle GW3 mówie do widzenia.
Opona doskonała. Na mokrym i na błocie pośniegowym rewelacja. Na śniegu dobra kierowalność, ząbki pomiędzy lamelami sprawdzają się wyśmienicie, na lodzie ok. ostatnio wybawiły mnie z niemałej opresji. Nie ma idealnej opony na lód więc niektórzy tu wypisują że na lodzie jest do bani to niech się zaopatrzą w kolce.
Oponki super jest tylko mały uślizg przy ostrym ruszaniu na mokrej nawierzchni. Troszkę głośne jak sie w kałuże wiedzie ale słychać ze opona pompuje wodę dobrze. Samochód na tych oponach wygląda naprawdę rasowo:-) Opony kupiłem okazyjnie nowe, ale po 300 zl za szt bym nie dal, wole Dunlop bo tez sa ok. Pozdro:-).
świetne parametry kierowalności i hamowania, nieco gorzej z trakcją, zwłaszcza na śniegu. Na lodzie ok. Nie lubi malowanych na jezdni pasów - nie ślizga się tylko na suchych pasach. Na mokrych zrywa przyczepność, a przy hamowaniu jedzie jak po maśle. W każdym razie zarówno ESP jak i ABS mają niekiedy co robić.
Rewelacyjne. Na śniegu trzymają się tak jak na asfalcie. Bardzo ciche i komfortowe, idealne dla osób jeżdżących szybko i dużo. Nie powodują rzadnych drgań, ani nie generują niepotrzebnych dżwięków. Jedynie na mokrym , przy plusowej temperaturze trochę się śłizgają. Polecam wszystkim. Naprawde rewelacyjne.
świetna trakcja i przyczepność, nie zawodzą nawet w głębokich koleinach z błotem pośniegowym przy dużej prędkości. Bardzo dobre na śniegu i poprawne na lodzie. Jedyny mankament to wyraźny szum przy bardzo wolnej (ok. 20km/h) i szybszej jeździe (powyżej 90 km/h), chociaż nie jest on uciążliwy.
Opony do szybkiej jazdy po dobrze utrzymanych dwupasmówkach. W górach BEZNADZIEJNE! Zero ciągu na śniegu (hamują troszke lepiej), średnie trzymanie na lodzie, trzymanie boczne średnie. Jedyna gorsza opona, na której jeździłem to Barum 225/50 R16. Kormorany na śniegu są dużo lepsze.